  • 51. Data: 2016-07-24 23:49:57
    Temat: Re: Jaki SSD 250GB
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Procesor procesorem, ale IMHO bardziej sie liczy wielkość fizycznie zainstalowanej
    pamięci operacyjnej (3GB dla Atoma? 16GB dla i5?) - najbardziej spowalnia system
    operacja cache'owania pamięci na dysk.

    -----
    > Zainstalowany SSD np w dellu na i5 zdziałał cuda, no zaskoczenie jak płynnie może
    działać windows.
    > Ten sam dysk włożony to toshiby na Atomie N455 chyba, już mnie zaskoczył
    zdecydowanie mniej

  • 52. Data: 2016-07-25 08:08:13
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 24.07.2016 Maciek <m...@n...pl> napisał/a:

    > Na pewno masz rację, ale dla mnie rozruch też jest ważny. Mam pod zdalną
    > kontrolą kilka systemów produkcyjnych, dzwonią do mnie zestresowani
    > ludzie, że coś się właśnie zes..., a ja odpalam lapka i czekam, czekam,
    > czekam ... mija minuta, dwie ... system wstał (tak do końca, czyli
    > odpaliło się w tle to co się miało odpalić), uruchamiam vpna, potrzebne
    > mi aplikacje, a tego dzwoniącego już parę razy k*wica bierze ;-)

    Offtopicznie: to się system hibernuje, nie zamyka :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 53. Data: 2016-07-25 09:51:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-24 o 23:02, Jawi pisze:
    > Albo zupełnie odwrotnie, na takim co mu nawet dysk SSD nie pomoże. Na
    > próbę wsadziłem do notebuka na jakimś Atomie taki dysk, to owszem, start
    > szybszy, pasjans szybciej się uruchamiał itd. No luks, do momentu
    > uruchomienia przeglądarki, youtuba etc... :) Wszystko wróciło do smutnej
    > normy :) Było lepiej owszem, ale majtek przez głowę nie ściągałem. Do
    > takiego małego spowalniacza (np do netu) to SSD wiatru we włosach nie
    > wywoła.

    To zupełnie inna historia. Atom to może na jakim tablecie...
    My tu rozmawiamy o pecetach :-)
    Znaczy przynajmniej o jakimś core duo.
    Wszystko poniżej to prehistoria i nie warto sobie tym głowy zawracać z
    powodów finansowych i zdrowotnych ;-)

  • 54. Data: 2016-07-25 09:58:43
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-24 o 23:49, ąćęłńóśźż pisze:
    > Procesor procesorem, ale IMHO bardziej sie liczy wielkość fizycznie zainstalowanej
    pamięci operacyjnej (3GB dla Atoma? 16GB dla i5?) - najbardziej spowalnia system
    operacja cache'owania pamięci na dysk.

    Przed SSD koniecznie trzeba uzupełnić RAM. To pierwszy krok.
    Wiadomo że może się nie dać albo będzie to bardzo nieopłacalne.
    Dopiero potem SSD.

  • 55. Data: 2016-07-25 11:08:21
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-07-25 o 08:08, Dominik Ałaszewski pisze:
    > Offtopicznie: to się system hibernuje, nie zamyka :-)
    Niestety po odhibernowaniu wszystko się pi... Nie wiem, czy to kwestia
    systemu, czy aplikacji.

    Maciek

  • 56. Data: 2016-07-25 11:29:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-07-19 o 17:51, Chris pisze:

    > NIE, padają jak muchy.
    > Kiedyś bym polecił goodrama ale niestety SSD na razie ich przerosło.

    Tak statystycznie:

    CX100 120GB - Sprzedane 17.000 sztuk - Padnięte >1200 sztuk
    CX100 240GB - Sprzedane 11.000 sztuk - Padnięte >560 sztuk

    Więc może nie jest aż tak źle jak piszą na fotach.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 57. Data: 2016-07-25 11:54:48
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_@_here_go2.pl>

    On 2016-07-25 11:29, Chris wrote:

    > Tak statystycznie:
    >
    > CX100 120GB - Sprzedane 17.000 sztuk - Padnięte >1200 sztuk
    > CX100 240GB - Sprzedane 11.000 sztuk - Padnięte >560 sztuk
    >
    > Więc może nie jest aż tak źle jak piszą na fotach.

    "Nie jest źle"? Bo tylko co 20 (co 15) pada w okresie gwarancyjnym?
    Zaiste - dojrzała technologia...

  • 58. Data: 2016-07-25 12:11:20
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Po co hibernować?
    Po prostu usypiaj.

    -----

  • 59. Data: 2016-07-25 12:31:33
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-07-25 o 12:11, ąćęłńóśźż pisze:
    > Po co hibernować?
    > Po prostu usypiaj.
    Jeden pies. Po obudzeniu/odhibernowaniu soft się gubi cholera wie w czym
    i najczęściej trzeba przynajmniej zrestartować aplikację.

    Maciek

  • 60. Data: 2016-07-25 13:05:12
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-07-25 o 11:54, Sławek Maculewicz pisze:

    > "Nie jest źle"? Bo tylko co 20 (co 15) pada w okresie gwarancyjnym?
    > Zaiste - dojrzała technologia...

    Ale nie polowa albo 1/3 jak piszą na forach :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl