  • 61. Data: 2016-07-25 22:56:38
    Temat: Re: Jaki SSD 250GB
    Od: Podmiot liryczny <u...@m...pl>

    W dniu 24.07.2016 o 21:09, z pisze:
    > W dniu 2016-07-22 o 17:14, qwerty pisze:

    > Nie znam człowieka który powiedziałby że założenie do komputera SSD
    > powoduje kupę :-)

    Ja znam. Nie trzeba nawet daleko szukać. Zawsze znajdzie się jakiś
    'wujek dobra rada' co będzie bronił do upadłego przed postępem. A potem
    się okazuje, że albo sprzedaje HDD, albo je naprawia...

    > Wszyscy widzą postęp i łatwo się przyzwyczajają do dobrego.
    > Dopiero powrót do HDD okazuje się prawdziwą kupą.

    No ale tak od razu do wszystkiego ssd? To tak, jakby wyrzucić z
    monitorów kineskopy, z radia lampy a z telefonów tarcze do wybierania
    numerów.
    Ludzie, zostawcie chociaż gdzieniegdzie hdd ;)

    > Biorąc pod uwagę że SSD ani nie są już straszliwie drogie ani nie sypią
    > się bardziej niż HDD to nie widzę powodu żeby żałować 300 zł na
    > systemowy dysk.

    Bo biorąc pod uwagę ceny głównych komponentów pceta ze średniej półki,
    koszt dysku ssd to już jest naprawdę margines.

    > Właśnie składałem dwa kompy na najnowszych skylakach ;-)

    U mojej pani 6 letni laptop lenowo z i3 dostał od ssd takiego kopa, że
    zamiast na emeryturę zaliczył szansę na drugą młodość.

    LP

  • 62. Data: 2016-07-26 12:27:08
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    > Ale nie polowa albo 1/3 jak piszą na forach :)

    Jeśli kupisz dwa, to jeden na pewno Ci padnie, więc połowa :D

  • 63. Data: 2016-07-26 19:44:38
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-07-25 o 13:05, Chris pisze:

    > Ale nie polowa albo 1/3 jak piszą na forach :)
    zaskakujące dane :)
    Na forach pisze z 5%-7% niezadowolonych klientów, zadowolonych swoim
    zachwytem dzieli się około 2%.
    Taki raport na temat NPS gdzieś widziałem.

    Na 40 komentarzy w głupim ceneo to większość jest jednak nieprzychylna ;)
    Jeśli to prawda, to maskara dla producenta.

  • 64. Data: 2016-07-26 22:24:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    a.pl...
    > To zupełnie inna historia. Atom to może na jakim tablecie...
    > My tu rozmawiamy o pecetach :-)
    > Znaczy przynajmniej o jakimś core duo.
    > Wszystko poniżej to prehistoria i nie warto sobie tym głowy zawracać z powodów
    > finansowych i zdrowotnych ;-)

    T8200 + 3GiB ram.

  • 65. Data: 2016-07-26 22:25:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "qwerty" napisał w wiadomości grup
    > T8200 + 3GiB ram.

    Oczywiście T8300.

  • 66. Data: 2016-07-27 08:59:01
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-07-26 o 19:44, Jawi pisze:

> [...]
    >
    > Na 40 komentarzy w głupim ceneo to większość jest jednak nieprzychylna ;)
    > Jeśli to prawda, to maskara dla producenta.

    Ja mam tylko dane sprzedaży/zwrotów z jednej firmy. Ogólnie szkoda że
    mają takie straty na tych dyskach bo ogólnie wyglądały fajnie do tego
    były tanie. Zastanawiam się jak będzie wyglądać sprawa CX200 ale wydaje
    mi się że trzeba poczekać z wynikami jakiś rok od sprzedaży.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 67. Data: 2016-07-28 22:15:47
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Oczywiście T8300.

    Ja piszę właśnie z T8300 + 4GB ram i jest o niebo lepiej niż gdy był
    HDD. Przestałem używać hibernacji, a responsywność UI systemu i
    aplikacji, jest odczuwalnie szybsza. Może uruchamiasz LR albo AE z
    gigabajtowymi plikami RAWów i filmów i zwyczajnie brakuje pamięci?

    Nie ma się co oszukiwać, strona przepełniona javascriptem i video w
    rozdzielczości 1080p, nie będzie śmigać na tym sprzęcie nawet jak
    wsadzić tam 10 dysków w RAIDzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 68. Data: 2016-07-28 22:34:07
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Do leciwego core 2 duo, podłączony Plextor PX-128M6V na SATA II i wyniki
    jak na załączonym obrazie - https://s32.postimg.org/80saayg8l/ssd.png

    Jak widać prędkości kilkukrotnie większe niż na HDD, do tego przede
    wszystkim czas odpowiedzi skrócony dziesięciokrotnie - dla mnie,
    zdecydowanie warto.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 69. Data: 2016-07-28 23:15:52
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Po co hibernować?
    > Po prostu usypiaj.
    >

    > -----

    U mnie podobnie, dysk systemowy SSD jest na SATA a poprzedni dysk
    podpięty w miejsce gdzie był DVD pod IDE. Po hibernacji / uśpieniu, nie
    widać tego drugiego. Dopiero restart pomaga.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 70. Data: 2016-07-31 15:23:01
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2016-07-25 o 11:29, Chris pisze:
    > CX100 120GB - Sprzedane 17.000 sztuk - Padnięte >1200 sztuk
    > CX100 240GB - Sprzedane 11.000 sztuk - Padnięte >560 sztuk
    >
    > Więc może nie jest aż tak źle jak piszą na fotach.

    ale w jakim okresie? Jesli SanDisk nie bajdurzy o swoich testach to w
    ciągu roku na 17000 sztuk powinno paśc coś koło 100. I to zakładając ze
    każdy średnia na usera to az 8h/dzień użytkowania.

    --
    @foe_pl