  • 31. Data: 2019-05-10 17:40:00
    Temat: Re: Jaki modem do karty SIM na USB?
    Od: "Artur S." <A...@s...pl.>

    Użytkownik "Artur S." <A...@s...pl.> napisał w wiadomości
    news:5cd54bc9$1$532$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jestem już w zasadzie pewny, że moje kłopoty wynikają z używania
    > Win XP po stronie laptopa i Win Phone po stronie smartfona.
    > Najwyższy czas zmienić i laptopa i smartfona. Od tego muszę zacząć.

    Stwierdzę nawet więcej, że wina leży przede wszystkim po stronie
    smartfona z WinPhone 8.1 Update.
    Zrobilem próbę na Win 10 z tym samym smartfonem.
    Na smartfonie, tak samo jak poprzednio, po włączeniu udostępniania
    Intenetu przez WiFi pokazała się rozgłaszana nazwa i HASŁO (nie WEP
    czy WPA)
    Ta nazwa rozgłaszana pokazała się także na liście sieci na Win 10.
    Po jej wybraniu pokazał się napis:
    Wprowadź KLUCZ ZABEZPIECZEŃ SIECIOWYCH i pole do jego
    wpisania. Po wpisaniu tam powyższego HASŁA pokazał się napis:
    Klucz zabezpieczeń sieci nie jest nieprawidłowy. Ponów próbę.
    Oczywiście ponowiłem, to samo.

    Jeszcze raz powtarzam: moim zdaniem HASŁO nie jest KUCZEM
    ZABEZPIECZEŃ, jak mi próbowano wmówić, sugerując, że nie potrafię
    prawidłowo wpisać, bo nie rozróżniam dużych i małych liter.

    Podsumowanie: Smartfon z WinPnone 8.1 Update przy udostępnianiu
    Internetu podaje hasło, a nie klucz zabezpieczeń i nie jestem w stanie
    tego zmienić.

    Pzdr.
    Arur S.

  • 32. Data: 2019-05-10 19:19:17
    Od: ń <...@...n>

    No dobrze, ale jaki protokół mogłeś wybrać i jaki wybrałeś do (szyfrowania połączenia
    wi-fi)?
    WEP? WPA? WPA2? WPA/WPA2? Personal? Enterprise? TKIP? AES?

    -----

  • 33. Data: 2019-05-10 22:56:27
    Od: "Artur S." <A...@s...pl.>

    Użytkownik "ń" <...@...n> napisał w wiadomości
    > No dobrze, ale jaki protokół mogłeś wybrać i jaki wybrałeś do
    > (szyfrowania połączenia wi-fi)?
    > WEP? WPA? WPA2? WPA/WPA2? Personal? Enterprise?
    > TKIP? AES?

    Tak to wygląda na Lumii:
    https://blogs.windows.com/devices/2015/03/23/how-to-
    turn-your-lumia-into-a-wi-fi-hotspot/

    Pzdr.
    Artur S.

  • 34. Data: 2019-05-11 01:06:09
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-09 o 08:12, ToMasz pisze:

> [...]
    > zasięg, to kup sobie modem gsm--->wifi. OBsługi brak, znaczy laptop
    > łączy się z wifi, uruchomiony modem domyślnie łączy się z operatorem gsm
    > i "daje" wifi. Tyle że trzeba pamiętać o ładowaniu. Czemu taki modem? Bo
    > w razie słabego zasięgu, można go postawić przy oknie. można go postawić
    > w pomieszczeniu piętro wyżej. a ja czasami na wczasach pozostawiam modem
    > w samochodzie. ładowanie jest, zasięg gsm - znacznie lepszy niż w
    > pomieszczeniu. (choć na wifi dalej niż 5 metrów nie licz).
    > Z nowych urządzeń baltrade sprzedaje za 180zł. a starego dobrego mf60

    Tu jest coś o Wifi Boster Zasięg do 100 m i to nawet przez grube ściany.
    Podłączony go gniazdka elektrycznego.
    https://www.upc.pl/internet/poznaj/plc/?intcmp=hp-pl

    animka

  • 35. Data: 2019-05-11 09:29:31
    Od: ń <...@...n>

    "Under Setup, tap more (...) option".

    -----

  • 36. Data: 2019-05-11 09:31:56
    Od: ń <...@...n>

    Podwójne zaprzeczenie?
    Jeżeli tak samo dokładnie przepisujesz hasło...
    Może zmień na jakieś proste rodzaju abcd1234 ?

    -----

  • 37. Data: 2019-05-11 09:39:19
    Od: "Artur S." <A...@s...pl.>

    Użytkownik "ń" <...@...n> napisał w wiadomości
    "Under Setup, tap more (...) option".

    Praktycznie, w telefonie, cały setup up sprowadza się
    do możliwości kliknięcia u dou ekranu na edit, a to daje
    możliwość zmiany nazwy i hasła. Nic więcej tam nie ma.

    Czy Ty w ogóle w życiu widziałeś Windows Phone???
    Wygląda na to, ze nie.

    Artur S.

  • 38. Data: 2019-05-11 09:46:50
    Od: "Artur S." <A...@s...pl.>

    > Podwójne zaprzeczenie?
    Nie piszemy po łacinie, żeby podwójne przeczenie
    miało dawać silnie twierdzącezdanie. Ale to chyba
    za trudne dla Ciebie.

    Po prostu pomyłka przy edytowaniu tekstu. Ty się
    nigdy nie mylisz? Mam przejrzeć Twoje newsy i tutaj
    zacytować? Nie mówiąc już o cytowaniu cudzych
    wypowiedzi, których sposób wkurza wszystkich
    i nie tylko na tej grupie.

    > Jeżeli tak samo dokładnie przepisujesz hasło...
    > Może zmień na jakieś proste rodzaju abcd1234 ?
    Jak widzę, Ty bez hejtu nie możesz żyć. Jakie to,
    niestety, polskie. Wstyd.

    Artur S.

  • 39. Data: 2019-05-11 14:03:38
    Od: "Artur S." <A...@s...pl.>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wczasach pozostawiam modem w samochodzie. ładowanie jest, zasięg gsm -
    > znacznie lepszy niż w pomieszczeniu. (choć na wifi dalej niż 5 metrów

    Zastanawiam się jeszcze nad takim rozwiązaniem z modemem USB,
    że podłączę go nie bezpośrednio do laptopa, ale na przedłużaczu USB,
    tak, że będzie leżał np. na oknie, dla lepszego zasięgu. Czy ma to sens?
    Jak długi mógłby być taki przedłużacz?

    Pzdr.
    Artur S.

  • 40. Data: 2019-05-12 05:52:33

    Pomyśl sobie, że to tylko karta SIM i modem.

    -----