  • 29. Data: 2019-05-02 18:59:51
    Temat: Re: Jaki monitor
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > PS. Ostatnio na moim biurku stoją:
    > NEC EA244WMi 24''
    > https://amso.pl/product-pol-64048-Monitor-NEC-EA244W
    Mi-24-LED-1920x12
    > 00-IPS-PIVOT-Bialy-Klasa-A.html

    Tez zwrocił moja uwage.
    Chwalisz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka
    to i mnie wolno co jakis czas naciagnac troche rzeczywistosc."
    (c) Zenek Kapelinder złapany na kłamstwie o 380 MILIARDACH :)

  • 32. Data: 2019-05-02 19:09:28
    Od: ń <k...@t...sie>

    Pytanie jak chcesz ten dźwięk na monitor przesłać, bo zwykle tylko HDMI i rzadko DP
    (zależnie od Twojej karty graficznej) przenoszą
    dźwięk.

    -----

  • 33. Data: 2019-05-02 19:41:00
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 02 May 2019 19:09:28 +0200, ń wrote:
    > Pytanie jak chcesz ten dźwięk na monitor przesłać, bo zwykle tylko HDMI
    > i rzadko DP (zależnie od Twojej karty graficznej) przenoszą dźwięk.

    Te "głośnikowe" monitory które dane mi było oglądać zawsze miały wejście
    na zwyczajny kabelek z jackiem...

    Mateusz

  • 34. Data: 2019-05-02 20:27:10
    Od: z <...@...pl>

    > No i być może tu jest pies pogrzebany. Moje doświadczenie wskazuje, że
    > praca twórcza wyklucza robienie kilku rzeczy naraz.

    Racja.
    Unikam tworzenia bo mnie to męczy nie lubię projektować a i "dzieła"
    marnej jakości. Dlatego jestem rzemieślnikiem i raczej "przetwarzam"
    dane. zgodnie ze "sztuką zawodową"

    I to praca i to praca ;-)

    Akurat teraz w domu mam przed sobą 3 monitory.(TV, www, TB poczta i grupy)
    Nie z powodu bicia rekordu ale ceny.
    Jeden duży 32" będzie DUŻO droższy niż kilka mniejszych ;-)

    PS. A do podłączenia tych wszystkich monitorów za 120 zł nVidia Quadro
    NVS450. Także grzech nie kupić ;-)

  • 35. Data: 2019-05-02 20:28:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Te "głośnikowe" monitory które dane mi było oglądać zawsze miały wejście
    > na zwyczajny kabelek z jackiem...

    Te nowe bez złącz DSub i DVI też?

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2019-05-02 20:38:03
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 02 May 2019 20:28:51 +0200, RadoslawF wrote:

    > Te nowe bez złącz DSub i DVI też?

    Znaczy z gołym jednym HDMI? To takie już są? W takim razie nie, takich
    nie oglądałem. Ostatnie które macałem to miały DVI+VGA lub HDMI+DVI.

    Mateusz

  • 37. Data: 2019-05-02 20:52:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-02 o 18:59, Budzik pisze:

    Do tej pory kupowałem Delle. Ten monitor wskazał przemądrzały ;-) nowy
    dyrektorek. W zastosowaniu poligraficznym (składy i montaże) nie mam uwag.
    Żeby nie było. Wzorniki kolorystyczne drukujemy na proofiarce :-)

  • 38. Data: 2019-05-02 21:32:08
    Od: ń <k...@t...sie>

    Czyli i tak potrzebny kabelek, więc nie potrzeba głośników w monitorze, a wystarczą
    dowolne od Chińczyka za 8,88 zł.
    BTW znane mi monitory wcale nie mają wejścia na głośniki, natomiast mają wyjście
    słuchawkowo-głośnikowe (dekodują cyfrowy dźwięk z
    HDMI i wypuszczają go analogowo).

    -----

  • 39. Data: 2019-05-03 07:49:42
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 02 May 2019 21:32:08 +0200, ń wrote:
    > Czyli i tak potrzebny kabelek, więc nie potrzeba głośników w monitorze,
    > a wystarczą dowolne od Chińczyka za 8,88 zł.

    Jak kto lubi mieć na biurku porządek, to takie szwendające się chińskie
    głośniczki są mało pożądane. Szczególnie jeśli biurko niewielkie.

    Mateusz

  • 40. Data: 2019-05-03 08:47:56
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-05-03 07:49, Mateusz Viste wrote:

    > Jak kto lubi mieć na biurku porządek, to takie szwendające się chińskie
    > głośniczki są mało pożądane. Szczególnie jeśli biurko niewielkie.
    Dlatego ja mam normalne, 80-centymetrowe ,,kolumny". Po obu stronach
    biurka. I trochę z tyłu. :-D