  • 11. Data: 2019-07-19 19:46:21
    Temat: Re: Jaki samochód dla 2+3?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-19 13:02, Lisciasty wrote:
    > Dzięki wszystkim za porady, odpowiem hurtowo.
    >
    > Dzieciory w wieku 5,10 i 11. Foteliki powoli odchodzą w zapomnienie.
    > Wyjazdy raczej krótkie, jak już gdzieś się rzucamy dalej to maksymalnie
    > nad Bałtyk albo jakieś góry, czyli do 600km trasy.
    > Fajnie by było odizolować towarzycho bo się tłuką,...

    Czym jeździ policja?

  • 12. Data: 2019-07-19 19:48:12
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 19 lipca 2019 19:46:26 UTC+2 użytkownik kk napisał:
    > Czym jeździ policja?

    Hehe z policyjnych to mi się podobała kiedyś taka specjalistyczna
    toyota. Cały przedział pasażerski był izolowany i zrobiony z plastiku,
    nawet jakby tam się jakiś żulik uzewnętrznił to potem tylko karszer
    i po sprawie. Takie coś pod dzieci by było idealne ;)

    L.

  • 13. Data: 2019-07-19 19:52:22
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-19 19:48, Lisciasty wrote:

> [...]
    > nawet jakby tam się jakiś żulik uzewnętrznił to potem tylko karszer
    > i po sprawie. Takie coś pod dzieci by było idealne ;)

    No widzisz, wiesz czego chcesz :-)

  • 14. Data: 2019-07-19 20:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > jak brzydki to Multipla :-)

    Wypluj te słowa! ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z