  • 111. Data: 2016-08-29 19:59:19
    Temat: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    Użytkownik "DaNsOuNd" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:57c4649c$0$12540$65785112@news.neostrada.pl...

    > przeczytaj ze rozumieniem: [...]
    Zacznij od siebie.

    > Możesz nagrywać program a czasie rzeczywistym i prawie zawsze to co
    > widzisz (nieliczne oferują możliwość oglądania innego programu podczas
    > nagywania) Większości nie zaprogramujesz jak magnetowidu żeby się samo
    > nagrało wybranego dnia o wybranej godzinie z wybranego programu.
    Kompletnie nie rozumiesz o co pytałem.

    EOT

  • 112. Data: 2016-08-29 21:28:49
    Temat: Re: Jaki telewizor - DO JanuszKK
    Od: JanuszKK <j...@o...pl>

    Użytkownik Kaktus napisał:
    > Użytkownik "JanuszKK" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli to co napisałeś wczoraj:
    >
    > "jak chcesz nagywać
    > to kup sobie odbiornik TV DVB (pudełko) np Vivę cena <100zł podłączasz
    > pod antenę a z drugiej strony po HDMI do TV i masz problem z głowy,
    > zaleta to że nie koduje sygnału i możesz oglądać na TV co innego niż się
    > nagrywa. Uważam to za lepsze rozwiązanie niż szukanie jakiegoś
    > egzotycznego TV be kodowania, sam mam tak zrobione"
    >
    > to też nieprawda?
    A Ty rozróżniasz TV od odbiornika DVB pudełka?
    chyba nie, nagrywać możesz na obu ale zakodowane masz z TV, a pudełko
    DVB np Wiva80 lub podobne nagrywa bez kodowania, możesz to odtwarzać
    gdzie chcesz. Np taki:
    http://allegro.pl/tuner-odbiornik-cyfrowy-tv-dvb-t-w
    iwa-hd-80-evo-i6292598048.html

    aukcja pierwsza z brzegu.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 113. Data: 2016-08-29 21:35:51
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

> [...]
    > chyba nie, nagrywać możesz na obu ale zakodowane masz z TV, a pudełko DVB
    > np Wiva80 lub podobne nagrywa bez kodowania, możesz to odtwarzać gdzie

    Bardzo Ci dziękuję.
    Bardzo się cieszę, że jednak da się ten problem rozwiązać.

    Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
    Kaktus

  • 114. Data: 2016-08-29 22:22:15
    Od: JanuszKK <j...@o...pl>

    Użytkownik Kaktus napisał:

    > Bardzo Ci dziękuję.
    > Bardzo się cieszę, że jednak da się ten problem rozwiązać.
    >
    > Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam

    Proszę, ale Ty coś wspomniałeś o livebox-ie od jakiego dostawcy to masz?
    pytam bo o ile nagrywanie programów z TV naziemnej nie jest problemem
    (podałem ci możliwość) to z innymi już nie ma tak łatwo, NC można
    nagrywać po USB ale jest zakodowane, obejściem jest kupno dekodera firmy
    trzeciej np fergusona, polsat nie wiem, kablówki najczęściej blokują
    całkowicie nagrywanie po usb, na pewno największa, tam usb jest serwisowe.
    Więc podaj więcej szczegółów.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 115. Data: 2016-08-30 00:53:15
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    > Ty coś wspomniałeś o livebox-ie od jakiego dostawcy to masz?
    To jest naziemna Neostrada czyli Orange. Kablówka zmieniona
    na światłowód.
    Przy kablówce i z telewizorem CRT było bez problemu.
    Wystarczył rozgałęziacz sygnału do OTV i do karty TV
    analogowej w komputerze.

    Jeżeli jednak nie dałoby się tego tak zrobić jak podałeś, to
    byłoby dla mnie do przyjęcia odtwarzanie nagranego programu
    nie na komputerze, a na tym samym telewizorze. Gorsze
    rozwiązanie, ale lepsze takie niż żadne.
    Wtedy byłby "tylko" problem przeniesienia nagrania z dysku
    (przy dekoderze lub telewizorze) na inny nośnik.
    Jak to wtedy zrobić?
    Zaznaczę jeszcze, że nie chodzi o jakieś masowe nagrywanie
    w super jakości. Po prostu czasami są nadawane jakieś programy,
    głównie popularno-naukowe, do których chciałbym móc wrócić
    później, bez pilnowania czy już zniknęły z dysku zapisywanego
    "na okrągło".

    Pozdrowienia

  • 116. Data: 2016-08-30 19:22:42
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

> [...]

    głównie popularno-naukowe, do których chciałbym móc wrócić
    później, bez pilnowania czy już zniknęły z dysku zapisywanego
    --------------------
    I jeszcze jedno.
    Wśród filtrów pozwalających zawęzić wybór poszukiwanego telewizora
    na różnych stronach występuje m.in. Tuner telewizji cyfrowej
    - naziemnej (DVB-T/T2)
    - kablowej (DVB-C/C2)
    - satelitarnej (DVB-S/S2)
    - podwójny tuner
    Czy w związku z zamiarem zakupu odbiornika TV DVB (pudełka)
    powinienem wybrać telewizor wyposażony w tuner telewizji
    cyfrowej naziemnej (DVB-T/T2)?

    Pozdrowienia

  • 117. Data: 2016-08-30 20:11:30
    Od: "Bo(o)t Manager" <b...@U...wp.pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2016 00:57:22 -0700, sczygiel napisał(a):

    [ciach]
    > Generuje, generuje.
    > Ale nie całe tylko fragmentami. Tam gdzie jakieś liczniki czy dashboardy
    > się wyświetlają. Liczba żyć, ilośc punktów itp.

    Fakt o tym aspekcie nie pomyślałem.

    Ale te lepsze plazmy podobno lekko drgały obrazem by matryca się tak nie
    wypalała. Więc lepsiejsza plazma plus konsola powinno być ok.

    Bo(o)t manager

  • 118. Data: 2016-08-30 21:14:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-30 o 20:11, Bo(o)t Manager pisze:
> [...]
    >
    > Ale te lepsze plazmy podobno lekko drgały obrazem by matryca się tak nie
    > wypalała. Więc lepsiejsza plazma plus konsola powinno być ok.
    Jak drga to nie wypali na ostro tylko rozmyje. :-)
    LCD też się wypalają. Nie wiem czy każdy, ale mój się wypala. Wydaje mi
    się, że to wypalenie po jakimś czasie znika.

    Robert

  • 119. Data: 2016-08-30 21:57:03
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-08-30 o 19:22, Kaktus pisze:
> [...]
    > na światłowód.
    > Przy kablówce i z telewizorem CRT było bez problemu.
    > Wystarczył rozgałęziacz sygnału do OTV i do karty TV

    Bo sygnał analogowy nie ma zabezpieczzeń dlatrego mogłeś go
    rozdzielać prawie dowolnie. Przy hdmi nie jest to takie proste,
    sygnał jest kodowany a urządzenia 'gadają' ze sobą i ustalają
    parametry transmisji.

> [...]
    > głównie popularno-naukowe, do których chciałbym móc wrócić
    > później, bez pilnowania czy już zniknęły z dysku zapisywanego
    To nagrywaj analogowo, każdy nowy dekoder ma oprócz hdmi także scart
    tam masz RGB sygnał i SVHS, ten svhs możesz podać na wej analogowe
    karty kompa i nagrywać.

> [...]
    > Czy w związku z zamiarem zakupu odbiornika TV DVB (pudełka)
    > powinienem wybrać telewizor wyposażony w tuner telewizji
    Możesz kupić z obu dekoderami, wtedy na jednym penie usb nagrasz sobie
    wszystko ale wtedy musi ci ten TV obsługiwać kartę dostępową tego Orange
    i od tego bym zaczął czy w ogóle te karty chodzą z innymi dekoderami jak
    oryginalny a jak nie to kupić TV z tylko DVB naziemnej a dla orange
    traktować go jako monitor.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 120. Data: 2016-08-30 23:05:52
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    Spróbuję sobie z tym wszystkim poradzić.

    Bardzo Ci dziękuję za te, jak wszystkie wcześniejsze rady
    i wyjaśnienia.

    Pozdrawiam
    Kaktus.