  • 11. Data: 2016-08-26 17:15:31
    Temat: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kupilem ledowy z szescio calowa matryca TFT. W opisie stalo ze 60000 godzin.
    Maksymalnie 5500 Ansi Lumenow. Jade na ustawieniach uzytkownika z jasnoscia 46%
    maksymalnej. Fakt ze w dzien jest gorzej, czarne nie chce sie zrobic. Od dwoch
    miesiecy gra po 12 godzin dziennie. Przyzwyczailem sie. Ogladanie to drugi balsam dla
    oczu. Inaczej oczy dzialaja jak widza odbite a nie swiecace po slipiach, bo do
    patrzenia na swiatlo odbite byly projektowane. DLP to wedlug mnie ciezkie
    nieporozumienie chociazby dlatego ze w tanich ilosc kolorow ograniczona.

  • 12. Data: 2016-08-26 17:55:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Friday, August 26, 2016, 3:06:43 PM, you wrote:

    > Wydaje mi sie, ze jeszcze niedawno (rok temu) widzialem.
    > W tesco chyba - najpierw mnie przyciagnela cena, potem zdziwila niska
    > rozdzielczosc, a dopiero gdzies na koncu zauwazylem ze to plazma.

    Na Alledrogo 1 (słownie: jedna) nowa szuka, 55" fullHD za ponad 8kPLN.
    Bez bajerów. Za takie pieniądze kupuje się wypasionego (O?)LEDa 4k z
    wygiętym ekranem i bajerami.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2016-08-26 17:57:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Kaktus,

    Friday, August 26, 2016, 4:47:36 PM, you wrote:

    > Z uwagi na wielkość pokoju znaczne przekroczenie
    > 50 cali w ogóle nie wchodzi w grę.

    Mam w małym pokoju 37" i z dwóch metrów już wydaje się za mały - jak
    na obecne oczekiwania. Kolejny będzie co najmniej 43".

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2016-08-26 20:38:00
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Kaktus pisze:
    > Z uwagi na wielkość pokoju znaczne przekroczenie
    > 50 cali w ogóle nie wchodzi w grę.

    Nie sugeruj się co piszą poradniki, z 3m te 74 były idealne, 48 daje
    wrażenie że "czegoś tu brak"

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 15. Data: 2016-08-26 20:51:30
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    nieporozumienie chociazby dlatego ze w tanich ilosc kolorow ograniczona.

    Jaka fizyczna rozdzielczość? Pojedynczy TFT w projektorze to troszkę już
    muzeum.

  • 16. Data: 2016-08-26 21:39:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    1280x800.

  • 17. Data: 2016-08-26 22:06:22
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Musze was zmartwic OLEDy sie wypalaja tak szybka jak plazma. Fak nowka
    sztuka czern rozdzielczosc super hiper ale kilka lat i duch na bialym.

  • 18. Data: 2016-08-26 22:13:41
    Od: JanuszKK <j...@o...pl>

    Użytkownik Kaktus napisał:
    > Stary telewizor się zepsuł, pora na zakup czegoś
    > nowoczesnego.
    > Przypuszczam, że w moim przypadku przekątna ekranu
    > powinna być 40-50 cali.
    > Nie wiem czy wybrać plazmę, LED czy OLED.
    Z plazmami się spóźniłeś, najlepsze które robił Panasonic
    już są historią, zostaje Ci lcd led lub oled w zależności od kasy,
    co do firmy polecam Panasonica ma wygodne menu, dobrego pilota.

    --
    pozdr
    Janusz

  • 19. Data: 2016-08-26 22:15:43
    Od: JanuszKK <j...@o...pl>

    Użytkownik LeonKame napisał:
    > Musze was zmartwic OLEDy sie wypalaja tak szybka jak plazma. Fak nowka
    > sztuka czern rozdzielczosc super hiper ale kilka lat i duch na bialym.
    Nowe plazmy się już nie wypalają, wiem bo sam mam i bardzo sobie chwalę.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 20. Data: 2016-08-26 22:29:29
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Glupi chuj wioskowy jestes i tyle w temacie.

    Kazda plazma predzej czy pozniej sie wypali a ty tego nie widzisz bo
    jestes slepym durniem.