  • 91. Data: 2016-08-29 00:26:16
    Temat: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pierdolicie z ta czernia jak jebnieci audiofile o aksamitnych sopranach. Kazdy
    czlowiek widzi inaczej. Niedawno dowiedzialem sie ze 20% ludzi to daltonisci. Ja tez
    bo na jakiejs tablicy kontrolnej dla daltonistow jaka pokazali w tv widzialem cyfry
    ktorych nie daltonista nie zobaczy. I pomimo tego ze jestem daltonista to widze
    kolorowo. Czlowiek ma jeszcze to do siebie ze inaczej widzi kolory jak jest wyspany a
    inaczej jak zmeczony. Jak bedzie dlugo patrzyl na jakis kolor to tez inaczej bedzie
    widzial inne kolory. Co to za roznica jak na filmie bedzie jakas miala mniej albo
    bardziej czarne wlosy na pizdzie. Idealna czern jest u mnie w piwnicy jak sie swiatlo
    wylaczy. Ale jak do niej wstawic najlepsza plazme z najlepsza czernia i wlaczyc to
    juz na plazmie nie bedzie idealnej czerni bo sie swiatlo odbije od scian i oswietli
    ekran, czym spierdoli idealna czern.

  • 92. Data: 2016-08-29 00:33:57
    Temat: Re: Jaki telewizor - DO JanuszKK
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    Użytkownik "JanuszKK" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > O nagrywaniu z TV i odtwarzaniu na kompie, zapomnij już Ci to inni także
    > napisali, to co nagrasz na TV tylko na tym samym TV możesz odtworzyć.

    Czyli to co napisałeś wczoraj:

    "jak chcesz nagywać
    to kup sobie odbiornik TV DVB (pudełko) np Vivę cena <100zł podłączasz
    pod antenę a z drugiej strony po HDMI do TV i masz problem z głowy,
    zaleta to że nie koduje sygnału i możesz oglądać na TV co innego niż się
    nagrywa. Uważam to za lepsze rozwiązanie niż szukanie jakiegoś
    egzotycznego TV be kodowania, sam mam tak zrobione"

    to też nieprawda?

  • 93. Data: 2016-08-29 07:07:27
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To i to, nadal jest to matryca LCD, zmiany są tylko w podświetleniu. może
    > być po staremu zamiast CCFL dali LED a może być zgodnie z opisem, trzeba
    > sprawdzać każdy TV indywidualnie.

    A jak to sprawdzać indywidualnie?
    Czy w danych technicznych powinna występować jakaś konkretna cecha?
    I co w tym wypadku znaczy "duży ekran", bo być może chodzi o tak
    duże ekrany, że w ogóle nie mogę tego brać pod uwagę?
    Miejsce, które mogę przeznaczyć na OTV ma 107 cm szerokości,
    co z góry ogranicza wielkość ekranu.

    Pozdrowienia

  • 94. Data: 2016-08-29 09:43:29
    Od: robot <r...@o...pl>

    > Kupilem ledowy z szescio calowa matryca TFT. W opisie stalo ze 60000
    > godzin. Maksymalnie 5500 Ansi Lumenow. Jade na ustawieniach
    > uzytkownika z jasnoscia 46% maksymalnej. Fakt ze w dzien jest gorzej,
    > czarne nie chce sie zrobic. Od dwoch miesiecy gra po 12 godzin
    > dziennie. Przyzwyczailem sie. Ogladanie to drugi balsam dla oczu.
    > Inaczej oczy dzialaja jak widza odbite a nie swiecace po slipiach, bo
    > do patrzenia na swiatlo odbite byly projektowane.

    Człowiek napisał, że u niego projektor nie wchodzi w grę.
    Ale jak zwykle nie przeszkodziło ci to w epickim opisie
    twojej ekstazy jaką przeżywasz w domu przy projektorze.

    > DLP to wedlug mnie
    > ciezkie nieporozumienie chociazby dlatego ze w tanich ilosc kolorow
    > ograniczona.

    Czyli rozumiem, że według ciebie przykładowo ten http://tinyurl.com/zxw2yvn
    projektor to "ciezkie nieporozumienie" ?

  • 95. Data: 2016-08-29 09:57:22
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 27 sierpnia 2016 13:08:02 UTC+2 użytkownik Bo(o)t Manager napisał:

    > Z tego co pamiętam to plazmy nie lubią statycznych obrazów, konsola
    > takich raczej mało generuje.

    Generuje, generuje.
    Ale nie całe tylko fragmentami. Tam gdzie jakieś liczniki czy dashboardy się
    wyświetlają. Liczba żyć, ilośc punktów itp.

    Nie zmienia to faktu Ze LeonKame to jakiś burak :)

  • 96. Data: 2016-08-29 10:37:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 28 Aug 2016 15:09:08 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > 4k to ilosc lini w pionie lub jak kto woli ilosc punktow w lini
    poziomej. P

    Nie pytałem co to jest,4k tylko co rozumiesz przez "internetowe
    źródła 4k". Bo pod tym może się kryć wszystko tylko nie 4k .

    To, że na klipie w yt masz informację, że jest w 4k nic nie oznacza,
    bo urządzenie odtwarzające może dostawać w rzeczywistości strumien
    800x600 z powodu adaptacji do warunków odtwarzania (łącze + szybkość
    dekodera). YT nie jest wiarygodnym źródłem materiału 4k, niestety.

    Stąd pytam, jakie źródło?

    --
    Marek

  • 97. Data: 2016-08-29 11:06:35
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

> [...]
    > powodu adaptacji do warunków odtwarzania (łącze + szybkość dekodera). YT
    > nie jest wiarygodnym źródłem materiału 4k, niestety.

    Można wymusić w odtwarzaczu strumień (*) i kontrolować, czy wskaźnik nie
    przeskoczył "niżej", albo na chama odpowiednim programem pobrać konkretny,
    który nas interesuje. Ja w każdym razie, majac 150/10, rzadko muszę tak
    czynić, z reguły nadąża i nie dziwaczy, nawet 4K.

    (*) Odtwarzacz, przy kiepskim łączu, etc. może zablokować możliwość
    wymuszenia danego strumienia i wtedy może paradoksalnie, być dostępne
    najniższe 240, czy nawet 144, oraz full HD, a 360, 480 i hd-ready
    wyszarzone, wtedy pozostaje program. Tak robiłem, gdy chciałem full-HD, a
    odtwarzacz uparcie się stawiał. Trochę dłużej ciurkało, ale miałem prawdziwe
    HD i odpalałem w MPC.

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski

  • 98. Data: 2016-08-29 11:13:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Napisalem tez ciolku ze takie do 3 tysiecy ( zlotych domyslnie). Ogolnie mozesz udac
    sie na drzewo banany prostowac.

  • 99. Data: 2016-08-29 11:13:25
    Od: slonko <n...@s...com>

    > Jak masz warunki to nie pierdol sie z telewizorem tylko projektor kup. Kupilem ze
    dwa miesiace temu i okazalo sie ze to chyba najlepszy prezent jaki sobie zrobilem
    przez ostatnie 20 lat. Nigdy wiecej telewizora. Zeby tylko w troche lepszej jakosci
    naziemnie nadawal. I i II prawie ok. Filmy w HD niewiele roznia sie od tych z
    normalnego kina. Puszczaja zrekonstruowane Bondy. Kopara opada. Dla samej mozliwosci
    ogladania prezesa w nadnaturalnej wielkosci warto. Mam ekran o przekatnej 3,5 metra,
    efekt przerosl moje oczekiwania, nie sadzilem ze bedzie az tak dobrze.

    Podasz model / cene ? Z ekranem ?

  • 100. Data: 2016-08-29 11:17:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 29 Aug 2016 11:06:35 +0200, "HF5BS" <h...@j...pl> wrote:
    > Można wymusić w odtwarzaczu strumień (*) i kontrolować, czy
    wskaźnik nie

    Stąd nie zachwycałbym się tak jak kogutek "odtwarzaniem 4k" przez
    średni projektor, który nawet nie ma matrycy 4k i tak na prawdę nie
    wiadomo jaki strumień odtwarza.

    --
    Marek