  • 21. Data: 2016-08-26 22:31:51
    Temat: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 26 sierpnia 2016 22:29:30 UTC+2 użytkownik LeonKame napisał:
    > Glupi chuj wioskowy jestes i tyle w temacie.
    >
    > Kazda plazma predzej czy pozniej sie wypali a ty tego nie widzisz bo
    > jestes slepym durniem.

    LOL. Powiedz to mojej plazmie. Od 5 lat katowana jest po 3-8h dziennie konsolą i nic
    sie nie wypaliło :)

  • 22. Data: 2016-08-26 23:03:42
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    Użytkownik "LeonKame" <k...@l...com> napisał w wiadomości

    > Glupi chuj wioskowy jestes i tyle w temacie.
    >
    > Kazda plazma predzej czy pozniej sie wypali a ty tego nie widzisz bo
    > jestes slepym durniem.

    A Ty bez chamstwa i wulgaryzmów już nie potrafisz wyrazić
    swojej opinii? Jesteś godny pożałowania.

  • 23. Data: 2016-08-27 06:23:43
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    Użytkownik "JanuszKK" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Z plazmami się spóźniłeś, najlepsze które robił Panasonic
    > już są historią, zostaje Ci lcd led lub oled w zależności od kasy,
    > co do firmy polecam Panasonica ma wygodne menu, dobrego pilota.

    Mój kolega w pracy ma plazmę Panasonica i bardzo ją sobie
    chwali, ale o ile się orinetuję, ma ją już parę lat. Ja szukam teraz.

    Skłaniam się ku OLED, bo podobno są najnowsze i lepsze.
    Są droższe i tu mam pytanie do użytkowników, czy warto
    zapłacić więcej. Jakie mają zalety w porównaniu z innymi.
    W szczególności interesuje mnie sprawa czerni.
    I jak to jest w praktyce (a nie wg teorii) z zależno
    przekątnej do odleglóści z jakiej się ogląda. U mnie byłoby
    to od 2 do 4 metrów.

    Pozdrowienia

  • 24. Data: 2016-08-27 08:36:51
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Kaktus" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Skłaniam się ku OLED, bo podobno są najnowsze i lepsze.

    Przeciez nie ma sie nad czym zastanawiac.

    >Są droższe i tu mam pytanie do użytkowników, czy warto
    >zapłacić więcej.

    No ale to jest subiektywne, ile zysk na jakosci powinien kosztowac.

    >Jakie mają zalety w porównaniu z innymi.
    >W szczególności interesuje mnie sprawa czerni.

    Zaden lcd nie bedzie mial czerni jak OLED.

    >I jak to jest w praktyce (a nie wg teorii) z zależno
    >przekątnej do odleglóści z jakiej się ogląda. U mnie byłoby
    >to od 2 do 4 metrów.

    UHD, materialu 4k bedzie z czasem coraz wiecej

  • 25. Data: 2016-08-27 08:44:13
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    > UHD, materialu 4k bedzie z czasem coraz wiecej

    Nie wiem co to znaczy. Praktycznie, dla "szarego" użytkownika.

    Pozdrowienia

  • 26. Data: 2016-08-27 09:06:02
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Zaden lcd nie bedzie mial czerni jak OLED.

    Nie wiem czy co do czerni wyraziłem się wystarczająco precyzyjnie.
    Nie tyle zależy mi na tym żeby czerń była czarna, chociaż to też jest
    ważne, ale na tym żeby ciemny obraz (np. fabuła dziejąca się w
    ciemnym otoczeniu) była równie dobrze widoczna jak jasny obraz.

    Jak juz wspomniałem, mam złe doświadczenia z monitorem
    komputerowym lcd, na którym chwilowo oglądam program TV
    poprzez kartę TV w komputerze. Szczególnie gdy w pokoju jest
    ciemno żeby cokolwiek widzieć na ekranie muszę zmieniać
    (rozjaśniać) parametry obrazu przez zmianę ustawień ekranu.
    To jest na dłuższą metę nie do przyjęcia.
    Czy ten problem jest również lepiej rozwiązany w OLED
    w porównaniu z LCD i LED?

    Pozdrowienia

  • 27. Data: 2016-08-27 09:24:47
    Od: DaNsOuNd <d...@t...pl>

    W dniu 2016-08-26 o 16:47, Kaktus pisze:
    > Z uwagi na wielkość pokoju znaczne przekroczenie
    > 50 cali w ogóle nie wchodzi w grę.
    >
    > Pozdrowienia

    Jeszcze nie słyszałem żeby ktoś narzekał że kupił za duży telewizor. Za
    to prawie zawsze po kilku dniach/tygodniach używania pada stwierdzenie
    "qrwa, a mogłem wziąć większy!!!" Wybrać/stworzyć miejsce dla TV -
    rozsądnie!!!! Zmierzyć dostępną przestrzeń i kupić największy jaki się
    tam zmieści/na jaki Cię stać.

    B.T.W. - z "nowości" polecam technologie QuantumDot. Np. TCL/Thomson
    robi takie zabawki. Jakość 4K a kolory - bajka i tylne podświetlenie
    załatwia kwestię czerni - prawie jak plazma.

    B.T.W. 2 - Nie daj się nabrać na jakieś dziwne, kosmicznie marketingowe
    parametry obrazu a w sklepie każ wyłączyć tryb sklepowy i dopiero wtedy
    próbuj ustawić sobie obraz pod swoje własne preferencje. Często/prawie
    zawsze okazuje się że to co widzisz w sklepie (tryb demo) ma się nijak
    do tego co w domu widać.

    B.T.W. 3 - Wbrew pozorom, mało jest odbiorników TV na których można
    nagrywać program TV na "patyka" a już na pewno z funkcją programowania
    autostart-u.

    B.T.W. 4 - "s-qurviony" ekran nadaje się tylko do TVRoom-ów.

  • 28. Data: 2016-08-27 09:38:47
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    Użytkownik "DaNsOuNd" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    > B.T.W. - z "nowości" polecam technologie QuantumDot. Np. TCL/Thomson robi
    > takie zabawki. Jakość 4K a kolory - bajka i tylne podświetlenie załatwia
    > kwestię czerni - prawie jak plazma.
    Kwesita czerni - rozumiana żeby czerń była czarna czy żeby ciemny
    obraz (ciemna sceneria fabuły) była tak samo dobrze widoczna jak
    jasna bez podchodzenia do odbiornika i zmieniania ustawień?

    > B.T.W. 3 - Wbrew pozorom, mało jest odbiorników TV na których można
    > nagrywać program TV na "patyka" a już na pewno z funkcją programowania
    > autostart-u.
    Wiem, że jest ich mało. Czy możesz podać konkretne modele? Funkcja
    programowania autostart-u nie jest mi potrzebna.

    > B.T.W. 4 - "s-qurviony" ekran nadaje się tylko do TVRoom-ów.
    Co to znaczy, cytuję: "s-qurviony" ekran? Słowo na k... u niektórych
    użytkowników jęz. polskiego wyczerpuje cały słownik, a zagranicą
    jest synonimem słowa Polska, bo obcokrajowcy słyszą je z ust
    Polaków najczęściej. Po prostu wstyd i chamstwo.

    Pozdrowienia

  • 29. Data: 2016-08-27 09:53:27
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Kaktus" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    >Nie wiem co to znaczy. Praktycznie, dla "szarego" użytkownika.

    To znaczy, ze z dwoch metrow na 50 calach obraz bedzie nadal zyleta.

  • 30. Data: 2016-08-27 10:01:38
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Kaktus" napisał w wiadomości grup
    pl...

    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    >Czy ten problem jest również lepiej rozwiązany w OLED
    >w porównaniu z LCD i LED?

    Tak, oczywiście, ale czy dla ciebie wystarczająco to kwestia subiektywna.