  • 11. Data: 2015-03-30 09:22:11
    Temat: Re: Jakie auto "tylko w Erze"?;-)
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    twistedme wrote:

    > Poleciłbym Bravo/Brava 1.9 jtd. Mało pali, ocynk, tani. Gdyby nie jedyny
    > problem, że najnowszy, to 2001r i to już raczej graty...

    Nie no, grata to ja mam....

    J.

    www.kontestacja.com

  • 12. Data: 2015-03-30 19:31:27
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > Ale ja lubię wygląd zabytków:). Renault 19, Clio I, stara Fiesta, stary
    > Golf...
    > Niekoniecznie lubię ich wiek i stan techniczny z tym związany.

    O tej kategorii pojazdów nie mam żadnego zdania, a co tu dopiero coś
    doradzać.
    Natomiast co do staroci - sąsiad ma audi 80 cupe z 1979 roku. Ile ja już
    go namawiałem aby mi sprzedał to cudo. Nie ma nawet wspomagania
    kierownicy, ale prowadzi się wręcz bosko, auto jak dobrze dobrana
    rękawiczka, i zdaje się płynąć po wszystkich nierównościach drogi..

    > Właśnie, właśnie. Ma być jak w Erze - kobietoodporny, niedrogi i odporny na
    > rdzę - niektóre podobno jeszcze są.

    Takie rzeczy to tylko w reklamie...;-) Nie ma aut odpornych na rdzę.
    Dość odporne na rdzę są wozy marki Audi, jednak czy warto za nie
    przepłacać, względem innych pojazdów. Rzecz do głębszego zastanowienia.

  • 13. Data: 2015-03-31 01:04:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Mar 2015, Trybun wrote:

    > W dniu 2015-03-29 o 20:14, krys pisze:
    [...]
    [...]
    > Takie rzeczy to tylko w reklamie...;-) Nie ma aut odpornych na rdzę.

    Trabant?

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2015-03-31 08:58:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gotfryd,

    Tuesday, March 31, 2015, 1:04:35 AM, you wrote:

    > [...]
    > Trabant?

    Absolutnie nie - miał coś w rodzaju ramy z tzw. wroną - rdzewiało na
    potęgę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2015-03-31 10:14:30
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...]
    > [...]
    >
    > Trabant?

    Nie tylko;-) Widziałam 25 letniego renaulta, w którym posypało się wszystko,
    oprócz karoserii. Lakier co prawda wyglądał jakby ktoś go oszlifował
    drobnoziarnistym papierem sciernym, ale rdzy nie było.

    J.

    www.kontestacja.com