  • 1. Data: 2010-07-14 22:39:48
    Temat: Jakie dokumenty przy sprzedaży auta do komisu?
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    Witam,

    jakie dokumenty powinienem dostać z komisu, jeśli sprzedałem im auto za
    gotówkę, aby cała transakcja była legalna z punktu widzenia wydziału
    komunikacji? Dostałem umowę komisu, a następnie fakturę VAT
    potwierdzającą sprzedaż przez komis innej firmie, nie mam jednak umowy
    kupna-sprzedaży jako takiej. Czy to wystarczy, abym oficjalnie przestał
    być właścicielem auta?

    Tomek

  • 2. Data: 2010-07-15 00:56:50
    Temat: Re: Jakie dokumenty przy sprzedaży auta do komisu?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzedaż przez komis innej firmie, nie mam jednak umowy kupna-sprzedaży
    > jako takiej. Czy to wystarczy, abym oficjalnie przestał być właścicielem

    nie masz umowy, bo masz fakture, a ta jest wystawiona na podstawie umowy
    komisowej. Po co Ci jeszcze umowa kupna sprzedaży?!~

    Powierzyłeś swój samochód komisowi na podstawie tzw. komisówki a Ci go
    kupili na podstawie faktury zakupu. End.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 3. Data: 2010-07-15 10:14:10
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    Kuba (aka cita) wrote:
> [...]
    > Powierzyłeś swój samochód komisowi na podstawie tzw. komisówki a Ci go
    > kupili na podstawie faktury zakupu. End.

    OK, potwierdziłem już sobie to info w wydziale komunikacji. A spytałem, bo
    wczoraj przypadkiem zauważyłem "moje" auto na ulicy jeszcze na moich
    blachach, a wydaje mi się, że minął już miesiąc odkąd go sprzedałem i nie
    chciałem mieć problemów w razie wu :-)

    Tomek

  • 4. Data: 2010-07-15 10:37:22
    Od: " Mav2007" <k...@W...gazeta.pl>

    ..:::Tomek:::... <t...@s...pl> napisał(a):
    > A spytałem, bo
    > wczoraj przypadkiem zauważyłem "moje" auto na ulicy jeszcze na moich
    > blachach, a wydaje mi się, że minął już miesiąc odkąd go sprzedałem i nie
    > chciałem mieć problemów w razie wu :-)

    A wiesz ze nie trzeba zmieniac blach jesli to ten sam powiat? Tak wiec to nic
    nie oznacza...

  • 5. Data: 2010-07-15 10:58:45

    Mav2007 wrote:
    > A wiesz ze nie trzeba zmieniac blach jesli to ten sam powiat? Tak
    > wiec to nic nie oznacza...

    Blachy są zupełnie z innego województwa.

    Tomek