  • 1. Data: 2010-07-14 22:24:06
    Temat: [piotkowo] Sposob na parkujacych w bramie
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    http://www.smog.pl/wideo/37042/tarasujesz_komus_wjaz
    d_uwazaj/

    Sposob prosty i jak widac skuteczny, ciekawe czy za takie
    przeparkowanie groza jakies konsekwencje prawne?
    Krotkotrwaly zabor mienia? Chyba nie?

  • 2. Data: 2010-07-14 23:30:03
    Temat: Re: [piotkowo] Sposob na parkujacych w bramie
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bastion" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    d_uwazaj/

    > Sposob prosty i jak widac skuteczny, ciekawe czy za takie
    > przeparkowanie groza jakies konsekwencje prawne?

    Fajny Starex :)

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2010-07-15 00:04:17
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Bastion w <news:i1l6id$g55$1@mx1.internetia.pl>:

    > http://www.smog.pl/wideo/37042/tarasujesz_komus_wjaz
    d_uwazaj/

    > Sposob prosty i jak widac skuteczny, ciekawe czy za takie
    > przeparkowanie groza jakies konsekwencje prawne?

    Jeden idiota zaparkował w miejscu niedozwolonym

    > Krotkotrwaly zabor mienia? Chyba nie?

    Drugi idiota /przeparkował/ w miejsce stwarzające zagrożenie dla innych
    uczestników ruchu

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2010-07-15 01:00:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Bastion pisze:
> [...]
    d_uwazaj/

    > Sposob prosty i jak widac skuteczny, ciekawe czy za takie
    > przeparkowanie groza jakies konsekwencje prawne?

    Myślę że grozi jedynie mandat za zaparkowanie na środku drogi.

    Chociaż pewnie właściciel nieźle by się musiał nagimnastykować żeby
    przekonać policjantów że to nie on :)

    Co do metody, to chyba mniej szkodliwa niż wynoszenie zaparkowanych
    samochodów których właściciele nie usunęli np. z trasy rajdu czy wyścigu.

  • 5. Data: 2010-07-15 01:24:14
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    d_uwazaj/
    > Sposob prosty i jak widac skuteczny, ciekawe czy za takie
    > przeparkowanie groza jakies konsekwencje prawne?

    Ktos komus cos zabral?

    Nie dziwie sie... w koncu to kierownik Volvo tak stanal - ignorancja lezy w
    ich naturze.

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2010-07-15 13:04:16
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Bastion napisał:
    > Sposob prosty i jak widac skuteczny [...]

    Trzeba tylko mieć mocne auto, mocny silnik i mocną linkę ;-)

  • 7. Data: 2010-07-16 05:17:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> wrote in message

    > Trzeba tylko mieć mocne auto, mocny silnik i mocną linkę ;-)

    No i mieć do czego zaczepić, aby komuś zderzaka nie urwać...