  • 1. Data: 2010-07-14 20:23:51
    Temat: [trasa] WWa-Kolobrzeg
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    Mam 2 opcje. jedna znana z wawy
    pierwsza opcja znana mi to wawa-okolice bydgoszczy-bialy bor-kolobrzeg
    ok 550km ale jechalem pare lat temu ta trasa i jest wykanczajaca - wolno,
    non stop zakrety, srednia 50-60km/h....pamietam ze po tej trasie bylem
    zjebany jak kon po westernie.....

    mam druga opcje zeby pojechac 7ką do 3city i potem s6 i 6 az do kolobrzegu.
    60km dalej ale moze trasa jest mniej meczaca i szybsza....
    czy ktos moze mi powiedziec jaka jest droga nr 6? nigdy nia nie jechalem

    jechac bedziemy kolumna 3 samochodow, w srod pasazerow jedno male dziecko
    (jakies punkty przewijania czy postoje z opcją dla dziecka byly by swietne,
    choc nie sa niezbedne).

    viamichelin podpowiada jeszcze trzecie rozwiazanie ale tez nie sprawdzone
    wawa-glinojeck z 7 na 60 a potem na nr 10 objechac bydgoszcz, piłę a potem
    11 do kolobrzegu - 578km

    tu roznica jest duzo mniejsza ale tez nie latałem tą trasą...

    gdyby nie dzieciak i ograniczona ilosc kierowcow (1 zmiennik na 3 samochody)
    nie przejmowalbym sie ale teraz musze prosić o pomoc w podjęciu decyzji...

    pomoze ktos?

    --
    -
    pozdrawiający

  • 2. Data: 2010-07-14 20:31:56
    Temat: Re: [trasa] WWa-Kolobrzeg
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-07-14 20:23, Michał Gut pisze:

> [...]
    >
    > gdyby nie dzieciak i ograniczona ilosc kierowcow (1 zmiennik na 3
    > samochody) nie przejmowalbym sie ale teraz musze prosić o pomoc w

    Jak 7ka i obwodnica 3city to wszystko zależy kiedy, sobota napewno nie
    będzie dobrym wyborem na przejazd przez Gdańs do obwodnicy i samą
    obwodnicą, potem kawałek Gdynia - Wejherowo też ;)

    Pozdrawiam !!

  • 3. Data: 2010-07-14 20:44:32
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Jul 2010 20:23:51 +0200, Michał Gut
    <m...@w...pl> wrote:

    >mam druga opcje zeby pojechac 7ką do 3city i potem s6 i 6 az do kolobrzegu.
    >60km dalej ale moze trasa jest mniej meczaca i szybsza....
    >czy ktos moze mi powiedziec jaka jest droga nr 6? nigdy nia nie jechalem

    Jechałem do Łeby 2 lipca. W okolicach Elbląg przebudowa drogi, pełno
    ciężarówek, jedziesz 40-50 km/h. Do samego 3city już nie dojechałem,
    uciekłem na Pruszcz Gdański i potem przez obwodnicę i wioski do
    Luzina, gdzie wyjechałem na DK6. Na obwodnicy były trzy korki (dwa z
    powodu remontów i jeden z powodu zepsutej ciężarówki), dlatego
    uciekłem z obwodnicy już przy Auchan.

    >viamichelin podpowiada jeszcze trzecie rozwiazanie ale tez nie sprawdzone
    >wawa-glinojeck z 7 na 60 a potem na nr 10 objechac bydgoszcz, piłę a potem
    >11 do kolobrzegu - 578km

    To jakaś kombinacja alpejska. Warszawa -> Płońsk -> Toruń -> S10 i
    DK10 do węzła Białe Błota, tam odbijasz na centrum Bydgoszczy na DK25
    i potem do Kołobrzegu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2010-07-14 21:02:12
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > To jakaś kombinacja alpejska. Warszawa -> Płońsk -> Toruń -> S10 i
    > DK10 do węzła Białe Błota, tam odbijasz na centrum Bydgoszczy na DK25
    > i potem do Kołobrzegu.
    no wlasnie to ta trasa ktora chce ominac - jest meczaca (chyba ze sie
    zmienilo cos w ciagu ostatnich 5-6 lat ale watpie). dlatego rozwazalem droge
    w okolicach piły
    zeby roznica to ze 30km

  • 5. Data: 2010-07-14 21:11:14
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Jul 2010 21:02:12 +0200, Michał Gut
    <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    >zmienilo cos w ciagu ostatnich 5-6 lat ale watpie). dlatego rozwazalem droge

    No to możesz jechać obwodnicą Bydgoszczy do końca i odbić na Piłę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-07-14 22:36:26
    Od: "Mako" <m...@n...com>

    > no wlasnie to ta trasa ktora chce ominac - jest meczaca (chyba ze sie
    > zmienilo cos w ciagu ostatnich 5-6 lat ale watpie). dlatego rozwazalem
    > droge w okolicach piły
    > zeby roznica to ze 30km

    Ja lecialem Wawa - Plonsk - Torun - Bydgoszcz - Pila - Walcz - Kalisz
    Pomorski - Drawsko Pomorskie - Kolobrzeg.

    Pod wzgledem komfortu jazdy to trasa do Kalisza Pomorskiego jest super
    (chyba ze zaliczasz jakies remonty to trzeba postac). Od Kalisza Pomorskiego
    to juz inna kategoria drogi ale jest o 100 % lepsza niz jazda za Bydgoszczą
    przez Bialy Bór i okolice (droga w dobrym stanie i malo zakretow).

    Jedyny minus to ze nadkladasz drogi - jest to chyba okolo 550 km...

    Pozdrawiam,
    M.

  • 7. Data: 2010-07-15 07:49:48
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    dzieki - potrzebowalem wlasnie takiej informacji

    nie chcialem walic w bialy bor bo wiem ze zle. nie chcialem tez wybrac
    gorszej alternatywy:)
    dzia:)

  • 8. Data: 2010-07-15 12:04:48
    Od: komar <k...@1...cc>

> [...]
    >
    > gdyby nie dzieciak i ograniczona ilosc kierowcow (1 zmiennik na 3
    > samochody) nie przejmowalbym sie ale teraz musze prosić o pomoc w

    a może W-wa-DK7-DK10-1-A1-S6-6-Kołobrzeg ?

  • 9. Data: 2010-07-15 12:31:26
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Michał Gut"

    > jechac bedziemy kolumna 3 samochodow, w srod pasazerow jedno male
    > dziecko (jakies punkty przewijania czy postoje z opcją dla dziecka
    > byly by swietne, choc nie sa niezbedne).

    Trochę obok tematu...
    Dwa razy wpakowałem się w układ gdy jechaliśmy na dwa lub 3 samochody i
    już wiem, że nigdy tego nie powtórzę. Jeden jedzie wolniej, jeden
    szybciej, ciągle trzeba zwracać uwagę aby kogoś nie zgubić, lub samemu
    nie zostać w tyle, towarzyszy tej sytuacji dodatkowy stres, który
    niepotrzebnie obciąża i tak już zszarpane nerwy po polskich drogach.
    Zalet rozwiązania jazdy kolumną nie widzę...żadnych.

  • 10. Data: 2010-07-15 12:37:02
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    ale tu straszą korkami przy trojmiescie w sobote - co generalnie rzecz
    biorac ma sens... ja latalem zwykle w tygodniu....

    poza tym ta trasa jest najdluzsza ze wszusykich (680 wg viamichelin) ale
    kuszace jest 160km autostrady.... minus - jedno autko bedzie troche
    wolnawe - jak 130 poleci pod obciazeniem to bedzie wszystko