  • 91. Data: 2010-12-27 10:05:28
    Temat: Re: Jakie narzędzia wozicie w samochodzie ?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-12-25 15:10, marek pisze:

    > no wreszcie chociaz jedna osoba logicznie myslaca

    Każdy rozumie, tylko niektórzy myślą, że czepianie się słówek jest trendy. Żenada.

  • 92. Data: 2010-12-28 00:06:46
    Od: Grzegorz <g...@g...com>

    On 24 Gru, 23:41, "marek" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    > 1 skrzynka z zapasowymi lozyskami, oringami, uszczelniaczami, paskami
    > napedowymi
    > 1 szlifierka katowa
    > 1 wiertarka
    > 1 klucz udarowy elektryczny
    > 1 kompresor profesjonalny na 12v
    > 1 alternator
    > 1 pompa wody
    > 1 kolo pasowe walu
    > 1 zestaw do sznurowania przebitych opon
    > 1 rolka tasmy do latania wezy ukladu chlodzenia
    > 2 zapasowe weze ukladu chlodzenia :)
    > + wiele innych o ktorych nie pamietam
    >
    > tylko ze ja jezdze w trasy po 15-30 tys km na wschod :D

    To ty kupiłeś Granadę od Adama?

  • 93. Data: 2010-12-28 04:04:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message

    > Właśnie nie wiem po co wożę koło zapasowe jak nigdy jeszcze
    > nie sprawdzałem czy jest napompowane :-)))

    No to sprawdź, bo nie chcesz mieć niespodzianki :-)

  • 94. Data: 2010-12-28 04:19:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message

    > Nie udało Ci się. Bo jest dokładnie tak jak piszesz, jeszcze nigdy zimą
    > moje BMW mnie nie zawiodło. Za to Ople, Rene, Citroeny i inne badziewia
    > już widziałem na ulicach zimą z otwartą maską...

    Widzisz - gdybyś napisał że nic nie wozisz, i nawet koła zapasowego
    w bagażniki nie masz bo powozisz się BMW a one się nie psują to bym
    wiedział że naprawdę wierzysz w tą niezawodność swojego auta.
    Tymczasem Ty wozisz zimą ręczniki papierowe, trytytki, benzynę
    ekstrakcyjną i koc termiczny (???), a więc liczysz się z realną szansą,
    że Twoje BMW Cię uwięzi :-) Po co więc ten blef?

    Ja jeżdzę hondą i poza kablami, kołem zapasowym i podnośnikiem
    nie mam w bagażniku żadnych narzędzi bo nie spodziewam się
    awarii na drodze.

    > Google wyłączyli? Aaa, wyłączyli...

    Nie, nie wyłączyli - google nie znało takiego słowa "trytytki".
    Spróbowałem ponownie "trytytka" i widzę, że tak nazywają opaski
    zaciskowe - pierwsze słyszę! Skąd to słowo zapożyczone?

  • 95. Data: 2010-12-28 08:12:57
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-28 04:19, Pszemol pisze:

    > Widzisz - gdybyś napisał że nic nie wozisz, i nawet koła zapasowego
    > w bagażniki nie masz bo powozisz się BMW a one się nie psują to bym
    > wiedział że naprawdę wierzysz w tą niezawodność swojego auta.

    To ma być uszczypliwy komentarz? Nie udało Ci się. :) Gdybym nic nie
    woził, byłbym niespełna rozumu. Tylko debile nic nie wożą zimą, w
    utrudnionych warunkach.

    > Tymczasem Ty wozisz zimą ręczniki papierowe, trytytki, benzynę
    > ekstrakcyjną i koc termiczny (???), a więc liczysz się z realną szansą,
    > że Twoje BMW Cię uwięzi :-) Po co więc ten blef?

    Wyobraź sobie, że liczę się z tym że moje BMW mnie uwięzi. Bo to jest
    tylko samochód.
    Poza tym, zima pokazała też że wiele bezmyślnych kierowców uwięziła, a
    nie samochody. Samochód nie ma nic do rzeczy, jak w głowie pusto.
    Wystarczy popatrzeć co ludzi odwalają.. Jak parkują, jak się poruszają..
    Jak się zakopują przez własną głupotę i brak umiejętności.

    Ja wożę w bagażniku rzeczy, które są niezbędne abym mógł w razie co
    komuś i sobie pomóc.

    > Ja jeżdzę hondą i poza kablami, kołem zapasowym i podnośnikiem
    > nie mam w bagażniku żadnych narzędzi bo nie spodziewam się
    > awarii na drodze.

    Idąc Twoim tropem, liczysz się z tym że Twój wspaniały akumulator w
    niezawodnej hondzie powie "dobranoc" ? Liczysz się też z tym, że możesz
    przebić wspaniałą bezawaryjną oponę w swojej hondzie?
    Super. Idąc dalej.. Ciekawe jak odkręcasz koło, zębami?

    I jak widzę takiego jak Ty, który w hondzie niezawodnej się zakopuje w
    pierwszym lepszym śniegu na parkingu, to żal dupę ściska. Wsadź do
    bagażnika chociaż łopatę do śniegu!

    > Nie, nie wyłączyli - google nie znało takiego słowa "trytytki".
    > Spróbowałem ponownie "trytytka" i widzę, że tak nazywają opaski
    > zaciskowe - pierwsze słyszę! Skąd to słowo zapożyczone?

    Jak zaciskasz opaskę, to wydaje dźwięk: tryty, stąd trytytka. ;)

  • 96. Data: 2010-12-28 11:04:55
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 07:47:27 +0100, Seba napisał(a):

    > Ale ja tam miałem problem żeby łapę włożyć ;)

    Wcale nie jest tak źle - bez problemu zmieniałem żarówki po obu stronach.
    Chyba, że w 2.4 jest to jakoś bardziej upchane - musiałbym porównać. :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 97. Data: 2010-12-29 00:24:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To ma być uszczypliwy komentarz? Nie udało Ci się. :) Gdybym nic nie
    > woził, byłbym niespełna rozumu. Tylko debile nic nie wożą zimą, w
    > utrudnionych warunkach.

    Po prostu nie wierzysz w niezawodność BMW a tak o niej zapewniałeś.

    > Wyobraź sobie, że liczę się z tym że moje BMW mnie uwięzi. Bo to jest
    > tylko samochód.

    Tylko samochód? Co Ty wygadujesz???
    To BMW! Ultimate Driving Machine!!!!

> [...]
    > zakopują przez własną głupotę i brak umiejętności.
    >
    > Ja wożę w bagażniku rzeczy, które są niezbędne abym mógł w razie co komuś

    Jakiś Ty szlachetny :-)

> [...]
    > przebić wspaniałą bezawaryjną oponę w swojej hondzie?
    > Super. Idąc dalej.. Ciekawe jak odkręcasz koło, zębami?

    Nie, fabrycznie umieszczoną obok koła zapasowego fajką.

    > I jak widzę takiego jak Ty, który w hondzie niezawodnej się zakopuje w
    > pierwszym lepszym śniegu na parkingu, to żal dupę ściska. Wsadź do
    > bagażnika chociaż łopatę do śniegu!

    Widziałeś mnie jak się zakopuję na byle lepszym śniegu na parkingu?
    Chyba jednak nie...

    :-)

  • 98. Data: 2010-12-30 20:11:38

    Tue, 28 Dec 2010 08:12:57 +0100, w <ifc2rh$pn3$2@news.net.icm.edu.pl>, Filip KK
    <n...@n...pl> napisał(-a):

    > Tylko debile nic nie wożą zimą, w
    > utrudnionych warunkach.

    Słuszna uwaga -- ja wożę koło zapasowe. No i lewarek.
    W lecie widać można bez...