  • 21. Data: 2010-09-14 19:37:30
    Temat: Re: Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:i6o6qc$hgk$1@inews.gazeta.pl...
    "Technolog" <t...@g...com> wrote in message
    news:1g5uo3yb8fujq$.7ajncr3h2e88.dlg@40tude.net...
    > Za Wykop.pl (tekst nie mój)
    >
    > http://pokazywarka.pl/htn1jb-2/
    >
    > WYKOPOWICZE PROSZĘ POMÓŻCIE! CZAS SKOŃCZYĆ Z NIEUCZCIWOŚCIĄ I AROGANCJĄ
    > WIELKICH KONCERNÓW!
    >
    > MOJA HISTORIA
    >
    > W 2007 r. postanowiłem swoje ciężko zarobione pieniądze przeznaczyć na
    > zakup samochodu. Wybór padł na samochód VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 TDI 140 KM.
    > Nie wiedziałem wtedy, że będzie to najgroszy zakup w moim życiu. Auto
    > wyprodukowane było w 2005 r. i posiadało przebieg 65 tys km.

    Tzn. przejechalo 65tys km, czy licznik wskazywal 65tys km? Bo to dwie rozne
    sprawy i rownie dobrze mogl miec natluczone piec razy wiecej i po prostu
    sypac sie z racji przebiegu.

    Jednak coś w tym jest i ten silnik kończy marnie wyjątkowo szybko. Chyba w
    "kredensie" więcej wytrzymywał
    http://www.a4club.eu/index.php?topic=7394.0

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2010-09-17 18:10:58
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    [cut]

    Całą historyjkę można sobie wsadzić w buty. Po pierwsze nie wiadomo czy
    facet kupił Passata z faktycznym przebiegiem 65 tysięcy, czy przebiegiem
    lekko poprawionym. Nie wiadomo kto to i gdzie naprawiał, nie wiadomo jak
    często dokonywano wymian oleju, nie wiaddomo w jakim stylu auto było
    eksploatowane (być może pełny but na zimnym silniku), itp.
    Silniki 2.0 TDI mają jedną podstawową wadę związaną z napędem pompy olejowej
    i od problemów, nie usuniętych w porę, z tym napędem, powstają inne awarie,
    wynikające z niedosmarowania silnika.

    Jurand.