  • 41. Data: 2018-04-29 11:40:51
    Temat: Re: Jammery GSM GPS
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 28 Apr 2018 11:36:05 -0700 (PDT), Bytomir Telesfor vel
    Dąs<f...@g...com> wrote:
    > Jak myślisz? Dużo roboty z tym aby kupić 5 czy 10 zestaw?

    A po co ta robota jak te dane są w sieci?

    --
    Marek

  • 42. Data: 2018-04-29 13:03:26
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "HF5BS" <h...@...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości

    > UI w AX25 nie wymaga połączenia, wystarczy, że program pakietowy
    > monitoruje treść pakietu. I już można to i owo osiągnąć.

    co z tego, że będzie coś wysyłał jak pozycja znana nie będzie, ewentualnie
    gdzieś między tym a tym BTS'em. Ostatnią znaną pozycje można wysłac przez
    satelitę.

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 43. Data: 2018-04-29 15:06:15
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 27.04.2018 o 23:14, Arek pisze:
    > Tu już chyba nie. Nie marzy mi się skrajna wersja "internetu rzeczy"
    > i chipowania wszystkiego.

    Ale każda część mogła by mieć wybity/wypalony laserem nr fabryczny. Dla
    współczesnych baz danych nie jest problemem trzymanie tej informacji.

    --
    Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

  • 44. Data: 2018-04-29 16:54:47
    Od: Bytomir Telesfor vel Dąs <f...@g...com>

    użytkownik Marek napisał:

    > A po co ta robota jak te dane są w sieci?

    cyt.
    Ale jeśli urządzenia działają na utajonej częstotliwości, ich zagłuszenie nie będzie
    możliwe,
    Tak działa właśnie system LoJack, jego częstotliwość jest tajna,

    https://lojack.pl/blog/aktualnosci/system-i-fale-rad
    iowe-co-warto-wiedziec

  • 45. Data: 2018-04-29 20:41:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 29 Apr 2018 07:54:47 -0700 (PDT), Bytomir Telesfor vel
    Dąs<f...@g...com> wrote:
    > Ale jeśli urządzenia działają na utajonej częstot
    > liwości, ich zagłuszenie nie będzie możliwe,

    I ja to napisałem??

    --
    Marek

  • 46. Data: 2018-04-30 11:42:36
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości

    > co z tego, że będzie coś wysyłał jak pozycja znana nie będzie, ewentualnie
    > gdzieś między tym a tym BTS'em. Ostatnią znaną pozycje można wysłac przez
    > satelitę.

    Na azymut np, może to nie co do centymetra, ale jeśli przynajmniej 2 stacje
    to odbiorą, a umieją pokręcić antenami, i/lub wyłapać zależności fazowe, to
    można próbować lokalizować. A zbliżając się do źródła sygnału, można
    próbować precyzyjniejszej pelengacji. A do tego pozycja z GPS nie jest tak
    istotna.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...

  • 47. Data: 2018-05-08 08:21:38
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "miumiu" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Dosc popularne sa na allegro jammery zagluszajace sygnal GSM GPS. Chyba
    > tylko zlodziejom takie cos jest potrzebne do kradziezy samochodow
    > wyposazonych w lokalizator gps/gsm. ALe mniejsza o to. Majac w samochodzie
    > lokalizator gsm/gps da pokonac jammery tak aby urzadzenie bylo jednak w
    > stanie wyslac sms-a z lokalizacja?
    >
    > Pzdr

    A takie cos? Jammery tez to zakloca? Na jakiej czestotliwosci to chodzi?

    https://botland.com.pl/elektronika/5385-rockblock-mk
    2-iridium-satcomm-modul-komunikacji-satelitarnej.htm