  • 11. Data: 2009-08-20 05:48:21
    Temat: Re: Japonia mowi .... TAK dla iphona
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > to ranking chyba 10 najbardziej porąbanych telefonów bo normalnych to tu
    > raczej nie ma. ;)

    Oczywiscie dla Baxa to te Microsoftpowe pierdolki sa normalne tylko
    jakos swiat uznaje je za niszowe jakies 9% rynku smartphonow czyli mniej
    niz jeden model Apple.... no ale w dzikim kraju wsrod nawiedzonych troli
    ... to kultowe zabawki... ach amerykanie glupi , japonczycy glupi

  • 12. Data: 2009-08-20 05:50:13
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > On chciał przekazać zaczątek kolejnego flejma, bo to walnięty w głowę
    > człowiek i od 10 lat żyje flejmami w usenecie. Kiedyś zwalczał Nokię, a
    > jedynie słusznym telefonem był Ericsson, teraz iPhone i telefony z
    > Androidem. Ten typ tak ma.

    Tiaaa zaraz w swej glupocie napiszesz ze pewnei ja w Japonii te iPhony
    kupuje. Jak iphone 3G sie nie sprzedawal to ten sam Waldus hipokryta
    umieszczal newsa o Japonii ... TU NA GRUPIE.... wtedy Japonia byla dobra
    , a teraz jest juz be, bo nie pasuje do wizji .... wielbiciela
    niszowego systemu.... buahhaha. W swej hipokryzji przescigasz juz wszystko

  • 13. Data: 2009-08-20 05:51:29
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Piotr M pisze:

    > W takim razie będziesz też tak miły i powiesz coś więcej o tym rankingu.
    > Aha, ranking sprzedaży, czy to może jakiejś babci ze straganu na Rynku
    > Starego Miasta w jakiejś pipidówie?

    Oczywiscie bo Japonia to taki tam Czad, nie to co potega gospodarcza
    Polska ze swoimi Nokiami dla dzieci... Zanim zanegujesz wyniki sprzedazy
    w cywilizowanych krajach zastanow sie dobrze....

  • 14. Data: 2009-08-20 06:35:30
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Oczywiscie bo Japonia to taki tam Czad, nie to co potega gospodarcza
    > Polska ze swoimi Nokiami dla dzieci...

    W Polsce sprzedają się Nokie, w US Blackberry i Motorole, w Japonii
    Sharpy i inne ich rodzime produkty.

    Każdy rynek jest inny i chyba tego nie potrafisz zrozumieć, że tak
    zaciekle bronisz swoich przekonań.

    Próbujesz nas na siłę uszczęśliwiać tylko po co? Żeby się pokazać?

    Jak tak podobają Ci się te rozwiązania amerykańsko-azjatyckie to może
    jeszcze zaczniesz popierać ich system rozliczeń w którym abonent płaci
    również za połączenia przychodzące?

    Przecież US & Japan są OK no nie?

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 15. Data: 2009-08-20 07:17:55
    Od: l...@p...onet.pl

    Dnia 20-08-2009 o 08:35:30 Flo <f...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jan Strybyszewski pisze:
    >

    > Jak tak podobają Ci się te rozwiązania amerykańsko-azjatyckie to może
    > jeszcze zaczniesz popierać ich system rozliczeń w którym abonent płaci
    > również za połączenia przychodzące?

    Generalnie preferuję nokie ale już pomysł z płaceniem za nawiązane i
    odebrane
    połączenia będzie mi się podobał o ile poziom stawek zostanie ustalony w
    granicy
    5-7 gr w jedną i w drugą stronę.

    tl

  • 16. Data: 2009-08-20 07:23:43
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > jeden model Apple.... no ale w dzikim kraju wsrod nawiedzonych troli ...
    > to kultowe zabawki... ach amerykanie glupi , japonczycy glupi

    Czy Ty czytasz jakieś inne newsy na któych ja pisuje jak lunatykuje bo
    nigdzie nie widzę abym coś takiego napisał o czym Ty bredzisz

  • 17. Data: 2009-08-20 08:20:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    > Tak sie trole cieszyły ze japonczycy olali iphona 3G a tu suprise taki
    > cios w ich male robaczkowe serduszka.... nic tylko sie pochlastac

    Tylko czemu wszystkie (poza ajfonem) są to telefony z klapką? :>
    Używaj swojej telekomunikacji kolejowej gdzie indziej.

  • 18. Data: 2009-08-20 16:16:49
    Od: mwk <J...@s...com>

    On Aug 20, 2:35 am, Flo <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Jak tak podobają Ci się te rozwiązania amerykańsko-azjatyckie to może
    > jeszcze zaczniesz popierać ich system rozliczeń w którym abonent płaci
    > również za połączenia przychodzące?...

    Wybor rozliczen to jest zawsze plus. Ostatecznie to zapewne konsument
    decyduje czy woli placic wiecej za przychodzace, czy za wychodzace w
    zaleznosci od swoich potrzeb i wybiera sobie abonament ktory jest jemu
    potrzebny i za cene ktora jest jeme potrzebna. W krajach takich jak
    USA gdzie wybor zawsze nalezy do konsumenta wiecej firm konkuruje z
    wieksza iloscia planow co przyczynia sie do obnizenia cen i przez to
    miedzy innymi przecietny konsument w USA placi mniej niz 1/10 za
    minute rozmowy w komorce obojetnie czy placi za przychodzace, czy nie.
    Poza tym, w USA najbardziej popularne sa nieograniczone plany poniewaz
    tak naprawde nikt nie chce zabawiac sie w jakies sprawdzanie minut i
    dla rozmawiajacych, textujacych, uzywajacych GPS, czy Internetu duzoa
    z reguly te plany sa najlepsze i stosunkowo tanie.

    Normalnie ceny za nieograniczone dzwonienie, SMSy, i Internet w
    prepaid w USA sa gdzies pomiedzy $39 do $50 miesiecznie w firmach
    takich jak Boost. Najdrozszy nieograniczony abonament jaki widzialem
    to $99 ale nikt nie powinien tak duzo placic. Ja mam 5 komorek (dla
    siebie, dla dzieci, osoby starszej etc) i przestawilem wszystkie
    komorki na nieograniczony abonament nieco ponad dwa lata temu i
    kosztuje mnie to okolo $30 na kazda z komorek i kazda z nich ma
    nieograniczone dzwonienie (USA i Kanada), SMSy, Internet, GPS, TV i
    inne i poniewaz inni tez uzywaja te telefony a ja za nie place to dla
    mnie tez jest zawsze lepiej wiedziec ze place $30 i nie ma mozliwosci
    placenia wiecej obojetnie jak duzo ktos uzywa swojego telefonu.

    Co do samych telefonow to juz raczej personlany gust. Akurat tak jest
    ze iPhone jest najlepiej sprzedajacym sie telefonem w USA, w Japonii i
    w Europie. W moim wypadu akurat zaden z 5 telefonow nie jest iPhone -
    dwoch uzytkownikow posiada dodatkwo iPody ktore dzialaja mniej wiecej
    jak iPhone jezeli uzywaja innego telefonu jako modem. Tych dwoch
    uzytkownikow przenioslo by sie na iPhony ale tutaj akurat w rachube
    wchodzi wlasnie te $30 nieograniczony uzytek miesiecznie - wymagaloby
    to zmiane prowajdera i w tym wypadku placenie znacznie wiecej niz dwa
    razy wiecej niz te $30 za to same nieograniczone dzwonienie, SMSy,
    Internet etc. w innym prowajderze i poniewaz ja za to place to nie
    widze tutaj akurat nic co by usprawiedliwialo placenie wiecej niz $30
    miesiecznie za identyczny serwis tylko na bardziej popularnym
    telefonie.

    To jest akurat moje praktyczne podejscie byc moze dlatego ze place za
    5 telefonow ale w praktyce widac ze wiele ludzi placi wiecej za to
    samo i miedzy innymi dlatego iPhone jest numer 1 bestsellerem od
    dluzszego czasu.

    mwk

  • 19. Data: 2009-08-20 16:38:06
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jan Strybyszewski" news:h6io3i$gog$7@inews.gazeta.pl

    > ... ach amerykanie glupi

    Rozumiem, że to ironia. Dodam, że w 100% prawdziwa. Amerykanie to strasznie
    głupi naród.

  • 20. Data: 2009-08-20 16:40:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jan Strybyszewski" news:h6io9f$gog$9@inews.gazeta.pl

    > Oczywiscie bo Japonia to taki tam Czad, nie to co potega gospodarcza
    > Polska ze swoimi Nokiami dla dzieci...

    A masz świadomość, że nie każdy potrzebuje dotykowego ekranu i pseudo
    aparatu w telefonie. Akurat w segmencie prawdziwych telefonów, dla
    normalnych ludzi Nokia sprawdza się idealnie -> patrz modele 1202 oraz 1203.
    No ale czy fanatyk zabawek to zrozumie. Nie mi na to pytanie odpowiadać.