  • 11. Data: 2014-12-19 10:09:41
    Temat: Re: Jutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 18 Dec 2014 20:52:41 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >
    > No i pytanie jak są rozliczani. Bo jak za km, to moze z usługobiorcą tez sa
    > tak dogadani, ze to on płaci za dodatkowe km dzieki ktorym szybciej
    > dostanie towar.
    >
    > Czas to pieniądz.

    Niestety, jesli chodzi o klientow, to oni rzadko sa chetni do
    doplacenia tych 100 zl, zeby otrzymac towar srednio o godzine
    wczesniej :-(

    J.

  • 12. Data: 2014-12-19 19:08:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale ... czy mi sie wydaje, czy im po gminnej drodze nie wolno ?
    > Tzn taki wielki tir bedzie mial ponad 40t DMC, czyli ponad 8t/os, co
    > zobowiazuje do poruszania sie jedynie wyznaczonymi drogami.
    >
    > Maja dobry pretekst, czy rzeczywista potrzebe ?

    Potrzebę płacenia jak najmniej za wszystko.
    Co się uda oszczędzić będzie zarobkiem dla szefa.

  • 13. Data: 2014-12-19 19:09:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:X...@1...0
    .0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale dlaczego?
    > Przecięz jadac przez miast owrecz traca czas?

    Ale to nie jest czas ich szefa, najwyżej kierowca będzie 0,5 h krócej w
    domu.

    > Nie do konca znam sytuacje - ale jezeli dobrze rozumiem - chodzi o tych,
    > co
    > na Pniewy jada?

    Nie, o tych co z Gniezna.

  • 14. Data: 2014-12-19 20:09:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ale to nie jest czas ich szefa, najwyżej kierowca będzie 0,5 h krócej
    >w domu.

    No nie, bo jak kierowca tarczki przyniesie z tymi pol godzinami, to to
    sie zamienia na pieniadze szefa.
    A jak spi gdzies przy drodze zgodnie z przepisami, to tez sa pieniadze
    szefa ...

    >Nie, o tych co z Gniezna.

    Z Gniezna do Poznania jada, czy dalej/blizej ?

    A tu sie chwala ze tiry znikly z miasta.
    https://www.youtube.com/watch?v=FIcaFdqkWlg

    No chyba ze stara DK to nie miasto ...

    Choc przyznaje ze ten odcinek, to bym jako tirman chetnie wykorzystal
    :-)

    J.

  • 15. Data: 2014-12-19 20:59:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale to nie jest czas ich szefa, najwyżej kierowca będzie 0,5 h krócej
    > w domu.

    Słyszac na CB jak czesto objeżdzaja Poznań byle tylko nie wjezdzac w korki
    - az mi się to wydaje dziwne.

    > Nie, o tych co z Gniezna.

    Chcesz powiedzieć, ze ktos jedzie z Gniezna stara 5 zamiast S5 i potem np.
    przebija sie na Wrocław przez miasto? Hmm...

  • 16. Data: 2014-12-19 23:01:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    a.pl...
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w

    > No nie, bo jak kierowca tarczki przyniesie z tymi pol godzinami, to to sie
    > zamienia na pieniadze szefa.

    W jakim sensie?
    Wiadomo, że w czasie musi zdążyć, a jak będzie miał dodatkowy postój, to już
    jego problem.

    > A jak spi gdzies przy drodze zgodnie z przepisami, to tez sa pieniadze
    > szefa ...

    Oni śpią w samochodach.

    > Z Gniezna do Poznania jada, czy dalej/blizej ?

    A tego to nie wiem, nie prowadzę obserwacji.
    Ale z ich powodu walka o oddanie tej drogi z powrotem do GDDKiA lub chociaż
    województwa, trwa cały czas od czasu powstania S5.

  • 17. Data: 2014-12-19 23:03:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Słyszac na CB jak czesto objeżdzaja Poznań byle tylko nie wjezdzac w korki
    > - az mi się to wydaje dziwne.

    A ja nagminnie słyszę jak się pakują na wiadukt (zamknięty) na Krzywoustego,
    taranują bariery, albo objeżdżają je po chodniku, a w najlepszym razie jadą
    w Baraniaka - też z zakazem 16 ton.
    Ale kto by się tam przejmował zakazami.....

    > Chcesz powiedzieć, ze ktos jedzie z Gniezna stara 5 zamiast S5 i potem np.
    > przebija sie na Wrocław przez miasto? Hmm...

    Dokładnie.

  • 18. Data: 2014-12-19 23:16:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    grup

    >W jakim sensie?

    Kiedys przyjdzie kontrola, czas pracy sprawdzi, duzy mandat wystawi.

    >Wiadomo, że w czasie musi zdążyć, a jak będzie miał dodatkowy postój,
    >to już jego problem.
    >Oni śpią w samochodach.

    Ale samochod wtedy nie zarabia. A kredyt trzeba splacac.

    >A tego to nie wiem, nie prowadzę obserwacji.
    >Ale z ich powodu walka o oddanie tej drogi z powrotem do GDDKiA lub
    >chociaż województwa, trwa cały czas od czasu powstania S5.

    A na pewno nie dlatego, ze jest szansa otrzymania drogi za darmo ?
    W sensie ze GD bedzie placic, a droga przeciez mieszkancom bedzie
    sluzyc :-)

    Tak czy inaczej - zakaz jazdy powyzej 8t/os jest.
    Myslisz ze go lekcewaza, czy lzejsze jezdza, czy jakis sprytny
    pretekst do lamania maja ?

    J.

  • 19. Data: 2014-12-19 23:38:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >najlepszym razie jadą w Baraniaka - też z zakazem 16 ton.
    >Ale kto by się tam przejmował zakazami.....

    jak ich zaskoczyl ... a co robi wasza policja ? :-)

    >Dokładnie.

    Z Gniezna do Wroclawia ciezarowym ?

    Albo 15 przez Wrzesnie, Jarocin, Milicz - jakies 200 km,
    albo 5 przez Leszno - 240km.
    Inaczej nie bardzo moga, bo te limity wagowe.

    I mowisz ze jak sobie pojada przez Pobiedziska i Poznan, to tyle
    zaoszczedza, ze im sie oplaci nadlozyc 40 km, godziny w miescie juz
    nie liczac ?
    Oj, cos mi sie nie wydaje ...
    A 15 przeciez zwolniona z oplat - to po kiego ch* pchac sie do
    Poznania ?

    J.

  • 20. Data: 2014-12-20 01:59:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale z ich powodu walka o oddanie tej drogi z powrotem do GDDKiA lub
    > chociaż województwa, trwa cały czas od czasu powstania S5.

    Chyba nie tylko z tego powodu.
    Pamietasz kwestie oblodzenia i ogólnie utrzymania drogi w dobrej kondycji i
    związanych z tym kosztami?