  • 21. Data: 2014-12-20 01:59:40
    Temat: Re: Jutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Z Gniezna do Wroclawia ciezarowym ?
    >
    > Albo 15 przez Wrzesnie, Jarocin, Milicz - jakies 200 km,
    > albo 5 przez Leszno - 240km.
    > Inaczej nie bardzo moga, bo te limity wagowe.
    >
    > I mowisz ze jak sobie pojada przez Pobiedziska i Poznan, to tyle
    > zaoszczedza, ze im sie oplaci nadlozyc 40 km, godziny w miescie juz
    > nie liczac ?
    > Oj, cos mi sie nie wydaje ...
    > A 15 przeciez zwolniona z oplat - to po kiego ch* pchac sie do
    > Poznania ?

    A widzisz, ale mowiac o wyjechanie w strone Wrocławia to myslałem np. o
    Komornikach etc.
    Ale oczywiscie diagnoza pozostaje ta sama.

  • 22. Data: 2014-12-20 01:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > A ja nagminnie słyszę jak się pakują na wiadukt (zamknięty) na
    > Krzywoustego, taranują bariery, albo objeżdżają je po chodniku,

    Wszystkie przypadki jakie słyszałem wyikały z nieznajomosci drogi +
    zagapienie, nieobserwowanie znaków etc.
    Nikt tam celowo nie jezdzi.

    > a w
    > najlepszym razie jadą w Baraniaka - też z zakazem 16 ton.
    > Ale kto by się tam przejmował zakazami.....

    A to jest inna inszośc.
    Nie ma ich tam az tak duzo, ale zdarzaja się.

    > Dokładnie.

    Moim zdaniem wymyslasz.
    W takiej sytuacji jedynym sensownym wyjsciem jest s5 i autostrada do
    komornik. Zysk czasowy jest olbrzymi i zbyt duzy zeby go lekcearzyć.

  • 23. Data: 2014-12-20 09:39:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale samochod wtedy nie zarabia. A kredyt trzeba splacac.

    I przejechanie kilkudziesięciu kilometrów więcej w ciągu dnia i tak nie
    spowoduje, że TIR złapie dodatkowy kurs.
    To nie przesyłki kurierskie, tutaj z reguły trasy są dłuższe, ale rzadsze.

    > Tak czy inaczej - zakaz jazdy powyzej 8t/os jest.

    Nawet nie wiedziałem.

    > Myslisz ze go lekcewaza, czy lzejsze jezdza, czy jakis sprytny pretekst do
    > lamania maja ?

    Nie mam pojęcia, ale fakt jest faktem.

  • 24. Data: 2014-12-20 09:41:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > jak ich zaskoczyl ...

    Że co proszę?

    >a co robi wasza policja ? :-)

    Nic.
    Co najwyżej krzaki z suszarką.
    Albo na pieszych polują w centrum miasta.

    > Z Gniezna do Wroclawia ciezarowym ?

    Nie wiem czy do Wrocławia akurat, nie sprawdzam listów przewozowych.

  • 25. Data: 2014-12-20 09:42:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    .0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Chyba nie tylko z tego powodu.
    > Pamietasz kwestie oblodzenia i ogólnie utrzymania drogi w dobrej kondycji
    > związanych z tym kosztami?

    Ale ta droga nie zapada się pod wpływem osobówek, bo te są za lekkie.

  • 26. Data: 2014-12-20 09:46:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    .0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Wszystkie przypadki jakie słyszałem wyikały z nieznajomosci drogi +
    > zagapienie, nieobserwowanie znaków etc.
    > Nikt tam celowo nie jezdzi.

    Oczywiście że celowo jeżdżą.
    Skoro mogą zawrócić, a mimo to pakują się w bariery w które ledwo się mieści
    auto osobowe, względnie zamiast w lewo w zawrotkę, skręcają w prawo na
    chodnik (już krawężniki są porozjeżdżane) to nie ma mowy o tym że nie
    wiedzieli.
    Wiedzieli dobrze i mieli gdzieś.

    > A to jest inna inszośc.
    > Nie ma ich tam az tak duzo, ale zdarzaja się.

    Nie ma ich dużo?
    Jest ich tam multum.
    Pracowałem na Baraniaka przez 2 lata, słyszałem każdego TIR-a, niejeden
    blokował mi drogę gdy jechałem do pracy.
    Słyszę też na CB którędy polecają sobie objeżdżać Krzywoustego - właśnie
    przez Baraniaka.

    > Moim zdaniem wymyslasz.
    > W takiej sytuacji jedynym sensownym wyjsciem jest s5 i autostrada do
    > komornik. Zysk czasowy jest olbrzymi i zbyt duzy zeby go lekcearzyć.

    Ale im nie płacą za czas tylko za przewóz, czasem za kilometr.
    Jak oszczędzą na opłatach, to ta kasa zostanie w ich kieszeni, a rachunek
    dla odbiorcy się nie zmienia.

  • 27. Data: 2014-12-20 13:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale ta droga nie zapada się pod wpływem osobówek, bo te są za lekkie.

    :)
    Ja nie twierdze ze tam nei ma tirów - sa, ale nie dlatego ze omijaja s5
    jadac do komornik czy dalej. Sa tam, bo jada do wielu miejsc w tamtym
    rejonie.

  • 28. Data: 2014-12-20 13:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

> [...]
    > mieści auto osobowe, względnie zamiast w lewo w zawrotkę, skręcają w
    > prawo na chodnik (już krawężniki są porozjeżdżane) to nie ma mowy o

    Ok, jak zwykle wiesz lepiej...

> [...]
    > niejeden blokował mi drogę gdy jechałem do pracy.
    > Słyszę też na CB którędy polecają sobie objeżdżać Krzywoustego -

    Skoro słyszałes kazdego to nawet 100 w ciagu dnia mogło być upierdliwe.
    I oczywiscie ze sobie podpowiadaja. I oczywiscie ze czesc tamtedy jezdzi.
    Ale nie ma ich tam az tak duzo.
    Moze dlatego, ze potem trzeba czekac na prawoskrecie pol dnia.

    > Ale im nie płacą za czas tylko za przewóz, czasem za kilometr.
    > Jak oszczędzą na opłatach, to ta kasa zostanie w ich kieszeni, a
    > rachunek dla odbiorcy się nie zmienia.

    Gdyby bylo tak jak mówisz, to nikt by nie jechał autostrada.
    Zysk zyskiem, ale jak skonczy wczesniej to moze zrobi jeszcze jeden kurs,
    albo wczesniej w domu, a za viatol to i tak szef płaci.
    A samochód drogi, szybciej skonczy kurs, to wiecej zrobi kolejny kierowca
    etc.

  • 29. Data: 2014-12-20 17:42:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ok, jak zwykle wiesz lepiej...

    Jak zwykle rozumiem co widzę, a nie szukam dziury w całym żeby jakiegoś
    przypała na siłę bronić.

    > Skoro słyszałes kazdego to nawet 100 w ciagu dnia mogło być upierdliwe.

    Nawet?
    Niby że 100 w ciągu dnia na ulicy z zakazem ruchu dla TIR-ów to jest mało?
    Bez żartów.

    > I oczywiscie ze sobie podpowiadaja. I oczywiscie ze czesc tamtedy jezdzi.
    > Ale nie ma ich tam az tak duzo.

    Zależy co dla kogo jest dużo.
    Jak dla mnie tego rzędu liczby to jest BARDZO dużo.

    > Gdyby bylo tak jak mówisz, to nikt by nie jechał autostrada.

    Wiesz, na 500 km autostradzie zarobisz więcej czasu niż na 50 km obwodnicy
    (nadkładając ze 20 km przy okazji), faktycznia można jakiś jeden kurs urwać
    (np. powrotny).

  • 30. Data: 2014-12-20 20:54:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nawet?
    > Niby że 100 w ciągu dnia na ulicy z zakazem ruchu dla TIR-ów to jest
    > mało? Bez żartów.

    Powaznie? 100 tirów na Baraniaka dziennie to byłoby duzo?
    Jaja sobie robisz?
    No i tam nie ma bezwzględnego zakazu...

    > Zależy co dla kogo jest dużo.
    > Jak dla mnie tego rzędu liczby to jest BARDZO dużo.

    Skoro dla Ciebie to jest duzo, to... w sumie nic...

    > Wiesz, na 500 km autostradzie zarobisz więcej czasu niż na 50 km
    > obwodnicy (nadkładając ze 20 km przy okazji), faktycznia można jakiś
    > jeden kurs urwać (np. powrotny).

    Jadac z Gniezna przez s5 i a2 do Komornik zaoszczedzi sie proporcjonalnie
    wiecej czasu niz jadac do wrzesni autostrada s5 i 92. Duzo wiecej.