  • 31. Data: 2014-12-20 22:38:21
    Temat: Re: Jutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA409D04199B0Fbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Powaznie? 100 tirów na Baraniaka dziennie to byłoby duzo?
    > Jaja sobie robisz?

    To Ty sobie robisz jaja, twierdzeniem że 100 naruszających zakaz pojazdów
    dziennie to jest mało.
    No ale to by wychodziło średnio 4 na godzinę - obstawiam że jest
    kilkakrotnie więcej, przynajmniej w ciągu dnia.
    Nawet biorąc pod uwagę, że niektórym wolno tam jechać (dojazdy do zakładów w
    okolicy), to i tak jest na pewno więcej niż 4 na godzinę.
    40 - to byłoby bliższe prawdy.

    > Jadac z Gniezna przez s5 i a2 do Komornik zaoszczedzi sie proporcjonalnie
    > wiecej czasu niz jadac do wrzesni autostrada s5 i 92.

    Mówiłem o odcinku Świecko-Warszawa, to już może mieć sens.

    > Duzo wiecej.

    Dlatego tam też w takim ruchu loklanym jeżdżą nagminnie S5 i A2.

  • 32. Data: 2014-12-21 00:58:10
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2014-12-18, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Tak.

    > Ja też, tzn. jestem spokojny że bez bata nie ma co do nich nie podchodzić.
    > Przykład - droga GMINNA:
    > Łubowo-Pobiedziska-Poznań:
    >
    > Kawalkady TIR-ów na codzień, droga się rozpada w oczach.
    > A na równoległej S5 TIR-ów jak na lekarstwo.
    > Bo płatna.

    Dokładnie - Viatoll.

    Nie psioczcie na kierowców - to nie ich wina. Ma przykaz od szefa -
    którędy ma jechać. Nie pojedzie to poniesie m. in. finansowe
    konsekwencje niewykonania polecenia.

    W Polsce to jest w ogóle dziwnie. Zamiast zakazów tranzytu są zakazy
    tonażowe albo tonażowe godzinne niezależnie od miejsca docelowego.
    Viatoll jest na obwodnicach a w miescie za free. Buduje sie nowe drogi
    ale zapomina na nich o otwarciu albo budowie parkingów (Np. A1 gdzie
    wybudowane parkingi były chyba z rok zamkniete bo ktos sie nie dogadal
    sie w sprawie podłączenia wody w kiblu).

    Drogi powinny być płatne odwrotnie - najdroższe te najniższej kategorii
    ;)

    --
    WildS

  • 33. Data: 2014-12-21 01:59:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > To Ty sobie robisz jaja, twierdzeniem że 100 naruszających zakaz
    > pojazdów dziennie to jest mało.

    Zaczynasz mówic jak policjant...

> [...]
    > Nawet biorąc pod uwagę, że niektórym wolno tam jechać (dojazdy do
    > zakładów w okolicy), to i tak jest na pewno więcej niż 4 na godzinę.

    I kazdy jeden ci przeszkadzał?
    To co Ty tam robiłes?
    Bo tam asfalt w miare równy, tiry nie powinny jakoś specjalnie hałasować.
    Chyba ze chodzi o cos innego?

    > Mówiłem o odcinku Świecko-Warszawa, to już może mieć sens.

    A to juz inna inszość. Może. Przy okazji podpytam na CB.

    > Dlatego tam też w takim ruchu loklanym jeżdżą nagminnie S5 i A2.

    Rozumiem, ze miało być s5 i 92?
    Wiesz, bodaj dziś np. rzeczywiscie słyszałem, ze sporo zjezdzalo na S5 z
    autostrady i potem dalej w Kostrzynie na 92 do Wrzesni. Powód byl jeden -
    ponad kilometrowy korek na bramkach...

  • 34. Data: 2014-12-21 07:40:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Zaczynasz mówic jak policjant...

    Nie - jak ktoś komu te TIR-y w mieście na drogach przeznaczonych WYŁĄCZNIE
    dla ruchu lokalnego ewidentnie przeszkadzały.
    I dodatkowo wkurzony, że policja jeśli tam była, a była często, to tylko w
    celu suszenia, TIR-ami nie interesowała się w ogóle.

    > I kazdy jeden ci przeszkadzał?

    Tak.

    > To co Ty tam robiłes?
    > Bo tam asfalt w miare równy, tiry nie powinny jakoś specjalnie hałasować.

    Są studzienki, które zapadają się od ciężkiego ruchu i dzwonią przy każdym
    najechaniu na nie przez TIR-a.
    Są koleiny które przez takich osłów się powiększają.
    Są światła, wyjątkowo dobrze ustawione, na które zdążąją sprawnie jadące
    osobówki, ale TIR-y już nie, więc obniżały mi prędkość dojazdów do/z pracy.

    > Rozumiem, ze miało być s5 i 92?

    Dokładniej to patrząc od Poznania A2->S5->DK 92.

    > Wiesz, bodaj dziś np. rzeczywiscie słyszałem, ze sporo zjezdzalo na S5 z
    > autostrady i potem dalej w Kostrzynie na 92 do Wrzesni. Powód byl jeden -
    > ponad kilometrowy korek na bramkach...

    To źle słyszałeś, bo to był korek właśnie na tym zjeździe na S5 na którym
    zapaliła się czy przewróciła ciężarówka z chemikaliami.
    Cały korek (aż za Krzesiny sięgał) powstał właśnie z powodu braku możliwości
    zjazdu z A2 na S5.
    No i zapewne również zwężenia A2 w tym miejscu.
    Więc słyszałeś właśnie tych, którzy chcieli zjechać tak jak pisałem, ale nie
    mogli.

  • 35. Data: 2014-12-21 10:23:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Są studzienki, które zapadają się od ciężkiego ruchu i dzwonią przy
    > każdym najechaniu na nie przez TIR-a.
    > Są koleiny które przez takich osłów się powiększają.

    Rozumiem.

    > Są światła, wyjątkowo dobrze ustawione, na które zdążąją sprawnie
    > jadące osobówki, ale TIR-y już nie, więc obniżały mi prędkość dojazdów
    > do/z pracy.

    Ach...

> [...]
    > No i zapewne również zwężenia A2 w tym miejscu.
    > Więc słyszałeś właśnie tych, którzy chcieli zjechać tak jak pisałem,

    Znowu Cavallino wie wszystko najlepiej. Może jako pogodynka się zatrudnij?

    Ciezarowka paliła się w piątek, korek na bramkach był w sobote około
    godziny 12.

  • 36. Data: 2014-12-21 10:37:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Znowu Cavallino wie wszystko najlepiej. Może jako pogodynka się zatrudnij?

    Może zacznij używać słów których rozumiesz.
    Np. "bodaj".
    Może wtedy będziesz rozumiany dokładnie tak jak zamierzasz.

  • 37. Data: 2014-12-21 11:55:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Może zacznij używać słów których rozumiesz.
    > Np. "bodaj".
    > Może wtedy będziesz rozumiany dokładnie tak jak zamierzasz.

    A co ci sie w tym slowie i jego użyciu nie podoba?
    Napisałem "bodaj", bo byłem zmęczony i nie chciało mi się dokładnie myśleć
    i przypominać, kiedy to było, przed "bodaj" dałem przecinek - coż więcej
    mógłbym uczynić aby tekst był dla ciebie bardziej zrozumiały?
    Skąd wątpliwości?

    A mozna było po prostu powiedzieć, że się skojarzyło inną sytuację i
    przeprosić za sugestię "że źle słyszałem"...

  • 38. Data: 2014-12-21 12:21:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Napisałem "bodaj", bo byłem zmęczony i nie chciało mi się dokładnie myśleć
    > i przypominać, kiedy to było,

    Właśnie o to chodzi.
    W związku z tą wątpliwością miałem prawo (tak jak Ty) podejrzewać, że mówisz
    o dniu poprzednim i słynnym ekstremalnym korku, nieprawdaż?

    > A mozna było po prostu powiedzieć, że się skojarzyło inną sytuację i
    > przeprosić za sugestię "że źle słyszałem"...

    Jeśli mówiłeś jednak o sobocie, a nie piątku, to jasna sprawa, że musiało
    chodzić o inną sytuację.

  • 39. Data: 2014-12-21 12:59:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Właśnie o to chodzi.
    > W związku z tą wątpliwością miałem prawo (tak jak Ty) podejrzewać, że
    > mówisz o dniu poprzednim i słynnym ekstremalnym korku, nieprawdaż?

    Mogłes dopytać, zwłaszcza, ze rozmawialismy o zjezdzaniu z A2 na S5 i potem
    na 92 a w piątek na taki zjazd nie bło szans, bo zjazd był zablokowany.
    Zresztą w piątek to na nic nie było szans, bo w ktoryms momencie A2 stała
    od zjazdu na S5 do Komornik...
    Ale mozna oczywiscie od razu zarzucic niezrozumienie sytuacji,
    niezrozumienie słowa etc...

    > Jeśli mówiłeś jednak o sobocie, a nie piątku, to jasna sprawa, że
    > musiało chodzić o inną sytuację.

    Tak, mówiłem o sobocie.
    I przyznasz, ze kilometrowy korek na bramkach powoduje zjazd z A2 nie dla
    oszczednosci kasy a tylko i wyłącznie dla oszczednosci czasu.
    Inaczej mało kto by zjezdzał, zwłaszcza z tirmanów.

    Swoją szosą te korki na bramkach są dla mnie skandalem, zwłaszcza, na
    naszych bramkach gdzie płaci sie za wjazd.
    Niestety, jeżeli bramki się nie wyrabiają i trzeba czekać wiecej niż 2-3
    minuty to niestety - trzeba otworzyć na chwile braki i korek rozładować -
    normalne ryzyko prowadzonej DG.

  • 40. Data: 2014-12-21 15:24:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > oszczednosci kasy a tylko i wyłącznie dla oszczednosci czasu.
    > Inaczej mało kto by zjezdzał, zwłaszcza z tirmanów.

    Często jeżdżę S5 na tym odcinku do teściów i nie potwierdzam - TIR-ów jest
    dużo.
    Może nie tyle co na A2, bo obcokrajowcy nie zjeżdżają na S5, ale dużo.

    > Swoją szosą te korki na bramkach są dla mnie skandalem, zwłaszcza, na
    > naszych bramkach gdzie płaci sie za wjazd.

    Jasne.

    > Niestety, jeżeli bramki się nie wyrabiają i trzeba czekać wiecej niż 2-3
    > minuty to niestety - trzeba otworzyć na chwile braki i korek rozładować -
    > normalne ryzyko prowadzonej DG.

    Dokładnie tak.
    Ale takie oczywistości rządzącym naszym krajem nigdy nie przychodzą do
    głowy.
    Za to przyklepują steki głupot wymyślanych przez Bublewiczową.