  • 1. Data: 2011-12-05 15:02:17
    Temat: KRRiT chce abonamentu za komputery!! ROTFL
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    http://www.dobreprogramy.pl/KRRiT-chce-abonamentu-za
    -komputer-w-domu,Aktualnosc,29152.html

    Ja nic nie piłem, nic nie paliłem. Czy to mi się śni w takim razie? ;)

  • 2. Data: 2011-12-06 14:05:49
    Temat: Re: KRRiT chce abonamentu za komputery!! ROTFL
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 05-12-2011 o 16:02:17 Tomaszek <t...@f...onet.pl> napisał(a):

    > http://www.dobreprogramy.pl/KRRiT-chce-abonamentu-za
    -komputer-w-domu,Aktualnosc,29152.html

    Przecież już teraz abonament nie jest za dostęp do oferty TVP ani za jej
    oglądanie. Jest to po prostu podatek na rzecz TVP. Więc co za różnica czy
    będzie za telewizor, komputer, odkurzacz, akwarium z rybkami... No, może
    nie za akwarium bo zbyt mało ludzi ma akwarium.

    --
    SW3
    ----

  • 3. Data: 2011-12-06 14:13:46
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-06 15:05, SW3 pisze:
> [...]
    > czy będzie za telewizor, komputer, odkurzacz, akwarium z rybkami... No,
    > może nie za akwarium bo zbyt mało ludzi ma akwarium.

    No tak, ale ja się czepiam semantycznie;) Krajowa Rada __Radiofonii i
    __Telewizji__ . Tu nic nie ma o urządzeniach teleinformatycznych;)

  • 4. Data: 2011-12-06 18:02:11
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    SW3 wrote:

> [...]
    > będzie za telewizor, komputer, odkurzacz, akwarium z rybkami... No, może
    > nie za akwarium bo zbyt mało ludzi ma akwarium.

    ale maja wode, czyli moga miec akwarium :)

  • 5. Data: 2011-12-06 18:03:13
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-12-06 15:13, Tomaszek pisze:

    > No tak, ale ja się czepiam semantycznie;) Krajowa Rada __Radiofonii i
    > __Telewizji__ . Tu nic nie ma o urządzeniach teleinformatycznych;)

    słusznie od teleinformatyki jest Urząd Komunikacji Elektronicznej - nie
    wywołuj wilka z lasu ...

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 6. Data: 2011-12-06 18:04:09
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-12-06 19:02, Paweł pisze:

    > ale maja wode, czyli moga miec akwarium :)

    zawsze mi się podobało takie porównanie w zakresie "możliwości".
    Generalnie wszystkich facetów do pierdla, bo mają możliwość zostać
    gwałcicielem !

    Wojtek

  • 7. Data: 2011-12-06 18:23:53
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik SW3 napisał:
    > może nie za akwarium bo zbyt mało ludzi ma akwarium.

    Ale za to mogą oglądać rybki zamiast TV, czyli poprzez zmniejszenie
    oglądalności przyczynią się do wymiernych strat stacji TV. Ergo, należy
    ich opodatkować stawką co najmniej dwukrotną! ;-)

  • 8. Data: 2011-12-06 18:25:45
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Tomaszek napisał:
    > No tak, ale ja się czepiam semantycznie;) Krajowa Rada __Radiofonii i
    > __Telewizji__ . Tu nic nie ma o urządzeniach teleinformatycznych;)

    A jeśli takowe mogą też odbierać stacje TV (np. za pomocą tunera
    podłączonego przez USB lub np. przez sieć lokalną)?

  • 9. Data: 2011-12-06 19:03:03
    Od: z <z...@g...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:
    > Ale za to mogą oglądać rybki zamiast TV, czyli poprzez zmniejszenie
    > oglądalności przyczynią się do wymiernych strat stacji TV. Ergo, należy
    > ich opodatkować stawką co najmniej dwukrotną! ;-)

    I jeszcze bykowe! A co!

    Ups. To niepoprawne politycznie. Kochający inaczej będą krzyczeć że
    znowu dyskryminowani.

  • 10. Data: 2011-12-07 09:07:01
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > A jeśli takowe mogą też odbierać stacje TV (np. za pomocą
    > tunera podłączonego przez USB lub np. przez sieć lokalną)?

    Ale zdajesz sobie sprawę że były też zakusy (na szczęście
    nikt na poważnie się tym nie zajął) żeby abonament płacili
    także posiadacze niektórych modeli telefonów komórkowych? Bo
    też umożliwiają oglądanie TV, a przynajmniej potencjalnie
    mogą :-). Tylko chyba w porę jakiś trochę mądrzejszy urzędas
    zakumał, że nie byłoby jak weryfikować kto ma jaki telefon
    :-).