  • 11. Data: 2011-12-07 09:09:00
    Temat: Re: KRRiT chce abonamentu za komputery!! ROTFL
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-06 20:03, z pisze:
    > Ups. To niepoprawne politycznie. Kochający inaczej będą krzyczeć że
    > znowu dyskryminowani.

    Ale się za przeproszeniem burdel zrobi. Za przeproszeniem burdeli, bo
    tam zazwyczaj jest porządek. Płacisz i dostajesz to za co zapłaciłeś. A
    tu płacisz ( teoretycznie oczywiście ) ten abonament i nie wiesz na co
    idą pieniądze.

  • 12. Data: 2011-12-07 09:10:19
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-07 10:07, Robert_J pisze:
    > Ale zdajesz sobie sprawę że były też zakusy (na szczęście nikt na
    > poważnie się tym nie zajął) żeby abonament płacili także posiadacze
    > niektórych modeli telefonów komórkowych? Bo też umożliwiają oglądanie
    > TV, a przynajmniej potencjalnie mogą :-). Tylko chyba w porę jakiś
    > trochę mądrzejszy urzędas zakumał, że nie byłoby jak weryfikować kto ma
    > jaki telefon :-).

    Tego nie wiedziałem. Kurwa, oni nawet nie są idiotami, może nawet nie są
    ludźmi?!?

  • 13. Data: 2011-12-07 12:41:33
    Temat: Odp: KRRiT chce abonamentu za komputery!! ROTFL
    Od: "Bogdan" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" napisał w wiadomości grup

    >A tu płacisz ( teoretycznie oczywiście ) ten abonament i nie wiesz na co
    idą pieniądze.<

    A ja wiem: na wynagrodzenie 50 000 PLN dla Pani Iwony itp. "szeregowych
    pracowników"

    BJ

  • 14. Data: 2011-12-07 12:47:42
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Tomaszek nabazgrał(a):

> [...]
    > zazwyczaj jest porządek. Płacisz i dostajesz to za co zapłaciłeś. A tu
    > płacisz ( teoretycznie oczywiście ) ten abonament i nie wiesz na co idą

    Na kibel za 20.000 i deskę klozetową za 5.000 ... jak byś nie wiedział ....

  • 15. Data: 2011-12-07 12:54:38
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-07 13:41, Bogdan pisze:
    > A ja wiem: na wynagrodzenie 50 000 PLN dla Pani Iwony itp. "szeregowych
    > pracowników"

    Ja też wiem, ale to przecież nie jest oficjalna informacja;) Oficjalnie
    kasa z abonamentu idzie na cele misyjne;)

    BTW: Ciekawe czy ktokolwiek ( chociaż jedna osoba ) wierzy jeszcze w
    misję TVP;)

  • 16. Data: 2011-12-07 13:22:14
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Oficjalnie kasa z abonamentu idzie na cele misyjne;)

    Np. na transmisje obrad sejmu tudzież niedzielnej mszy ;-)))

  • 17. Data: 2011-12-07 13:55:23
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-07 14:22, Robert_J pisze:
    > Np. na transmisje obrad sejmu tudzież niedzielnej mszy ;-)))

    Transmisje obrad sejmu należą do misji TVP, którą ta realizuje przez TVP
    Parlament ( podobno ) Ale to jest za darmo!! Za to nie ma ściągania
    abonamentu, tylko za durne telenowele i programy dla debili!!!

    Co do mszy... no cóż, większość w tym kraju to podobno chrześcijańska
    większość. Poza tym Żydzi mają swój program w TVP2 rano (mają jeszcze?)

  • 18. Data: 2011-12-07 14:26:09
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Co do mszy... no cóż, większość w tym kraju to podobno chrześcijańska
    > większość. Poza tym Żydzi mają swój program w TVP2 rano (mają jeszcze?)

    A dlaczego, spawacze, elektrycy, hutnicy, murarze i ciesle nie mają?
    Krótkowalowcy i harcerze też już nie mają. I elektronicy.

    Marek

  • 19. Data: 2011-12-07 14:32:23
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-07 15:26, 4CX250 pisze:
    > A dlaczego, spawacze, elektrycy, hutnicy, murarze i ciesle nie mają?
    > Krótkowalowcy i harcerze też już nie mają. I elektronicy.

    Też bym chciał, żeby telewizja edukacyjna powróciła...

  • 20. Data: 2011-12-07 14:36:17
    Od: Marek <n...@p...adresu.mail>

    Cześć Tomaszek
    Wed, 07 Dec 2011 14:55:23 +0100 w
    <news:jbnr7j$nu9$1@node2.news.atman.pl> napisałeś:

    > Co do mszy... no cóż, większość w tym kraju to podobno chrześcijańska
    > większość.

    to niech ta większość zap...la do kościoła a nie na kanapę przed tv.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek