  • 11. Data: 2010-07-28 09:05:35
    Temat: Re: Kamera CarCamOne problem
    Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke>

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał
    > Pewnie przed wyłączeniem silnika wystarczy zrobić zdjęcie :).

    Przetestuje, ale nawet jesli to tak jest, to zamierzam reklamowac kamere.

  • 12. Data: 2010-07-28 09:07:34
    Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke>

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał
    > Czyli w razie wypadku, kiedy kamera moze rozstrzygnac kwestie ewentualnego
    > winnego, nie zadziala. Swietne, ile zaplaciles?

    309 PLN.
    Dałem sie nabrac.

  • 13. Data: 2010-07-28 09:09:57
    Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał
    > czy mógłbyś sie podzielić próbką nagrania z tej kamery?

    Na razie najmniejszy plik ma 60 MB, wiec to troche klopotliwe.
    No i nagrały sie rozmowy prowadzone wewn. samochodu, wiec calkiem odpada ;)

  • 14. Data: 2010-07-28 09:15:32
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:
    > Borzymir pisze:
    >

    > czy mógłbyś sie podzielić próbką nagrania z tej kamery?
    http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=
    9118
    http://www.youtube.com/watch?v=0S02EMqjAaE
    + google.pl i " CarCamOne" + wideo
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 15. Data: 2010-07-28 12:53:33
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke> wrote in message

    > 309 PLN.
    > Dałem sie nabrac.

    A jak z jakoscia? Szukam czegos do hobbystycznego nagrywania, zestaw netbook
    + przyzwoity webcam HD logitecha rewelacyjnie sie nie spisuje i zawadza
    troche jednak..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2010-07-28 13:25:37
    Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke>

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal
    > A jak z jakoscia? Szukam czegos do hobbystycznego nagrywania, zestaw
    > netbook + przyzwoity webcam HD logitecha rewelacyjnie sie nie spisuje i
    > zawadza troche jednak..

    Jakosc obrazu wyglada dokladnie tak jak na linku podanym przez Gabriela:
    http://www.youtube.com/watch?v=0S02EMqjAaE
    Rowniez gdy klikniesz "powieksz na caly ekran".
    Ogolnie jakosc sprzetu oceniam na marna (zupelnie przypadkowe dlugosci
    nagran
    a niektorych fragmentow calkiem brak, a karty pamieci testowalem rozne).
    Instrukcja w jezyku angielskim beznadziejna, miejscami niezrozumiala.
    W jezyku polskim w ogole nie dostalem choc kupilem w sklepie, mam paragon.
    Nie polecam.

  • 17. Data: 2010-07-29 09:57:55
    Od: Stanislaw Polak <p...@R...agh.edu.pl>

    W dniu 28.07.2010 12:53, kamil pisze:

    > A jak z jakoscia? Szukam czegos do hobbystycznego nagrywania, zestaw
    > netbook + przyzwoity webcam HD logitecha rewelacyjnie sie nie spisuje i

    To może coś takiego - kamera w lusterku wstecznym
    http://www.4maxmedia.pl/oferta_ds_dvr-rs-001.html
    http://www.4maxmedia.pl/oferta_ds_dvr-rs-002.html

    S. P.

  • 18. Data: 2010-07-29 12:17:48
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-29 09:57:55 +0200, Stanislaw Polak

    Żeby stłuczkę mieć?!
    <http://www.youtube.com/watch?v=Dj1ezf1Y1q8&feature=
    player_embedded>

    ;-)

    A jeśli liczy się jakość, to Go Pro.

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2010-07-29 12:25:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > Instrukcja w jezyku angielskim beznadziejna, miejscami niezrozumiala.
    > W jezyku polskim w ogole nie dostalem choc kupilem w sklepie, mam paragon.

    Dopiero po wyslaniu posta zobaczylem filmy. Faktycznie niezbyt dobrze to
    wyglada, nie widac nawet numerow rejestracyjnych a chyba o to glownie
    chodzi..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 20. Data: 2010-07-29 12:26:13
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Stanislaw Polak" <p...@R...agh.edu.pl> wrote in message

    > To może coś takiego - kamera w lusterku wstecznym
    > http://www.4maxmedia.pl/oferta_ds_dvr-rs-001.html
    > http://www.4maxmedia.pl/oferta_ds_dvr-rs-002.html

    Calkiem niezle jak na takie malenstwo, rozejrze sie!

    Pozdrawiam
    Kamil