  • 21. Data: 2010-07-29 20:51:04
    Temat: Re: Kamera CarCamOne problem
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    kamil pisze:

    > "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke> wrote in message

    > A jak z jakoscia? Szukam czegos do hobbystycznego nagrywania, zestaw
    > netbook + przyzwoity webcam HD logitecha rewelacyjnie sie nie spisuje i
    > zawadza troche jednak..
    >

    > Pozdrawiam
    > Kamil
    próbkę filmu prosimy. koniecznie!

    Pozdrawiam :)

    ToMasz

  • 22. Data: 2010-07-29 21:05:14
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    kamil pisze:

    (...)
    > Dopiero po wyslaniu posta zobaczylem filmy. Faktycznie niezbyt dobrze to
    > wyglada, nie widac nawet numerow rejestracyjnych a chyba o to glownie
    > chodzi..
    ja mam taką naprawdę beznadziejną kamerkę, zachęciło mnie do zakupu HD,
    ale widze ze uzyskuję jakość zdecydowanie wyższą. W oryginale i w
    dobrych warunkach, da sie odczytać rejestracje nie tylko ostatniego ale
    przedostatniego auta. również tych jadących z naprzeciwka. nie mam
    innego filmu bo je odrazu kasuje.

    http://www.youtube.com/watch?v=ODuzoX5wrtI

  • 23. Data: 2010-07-30 15:23:58
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 28 Jul 2010 09:03:55 +0200,
    Borzymir <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke> screamed:

    > Nie ma zadnej konfiguracji.
    > Instrukcja mowi na ten temat tyle:
    > "Installed inside a car the Camera detects in standard mode "CC" the status
    > of the engine
    > trough the cigarette plug. The camera starts and stops
    > automatically, recording Videos with a length of 15 minutes."

    Może samochód odcina Ci w gniazdku napięcie po wyłączeniu? Nie wszędzie
    tak jest.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 15:23:31 user up 12514 days, 3:18, 1 user, load average: 0.75, 0.28, 0.98 ]

    Don't hate yourself in the morning, sleep til noon.

  • 24. Data: 2010-07-30 22:10:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Borzymir pisze:
    > Witam,
    > W instrukcji kamery z tematu jest napisane ze zaczyna nagrywac po
    > uruchomieniu
    > silnika i przestaje po zatrzymaniu silnika (podłączona do gniazdka
    > zapalniczki).
    > Kamera dzieli nagranie na pliki o roznej dlugosci filmu (wg instrukcji
    > powinno teoretycznie
    > byc po 15min, ale nie jest).
    > Niestety po zatrzymaniu silnika nie zapisuje ostatniego pliku, tak wnioskuje
    > bo brak jest zawsze kawalka nagrania przed zatrzymaniem.
> [...]

    Wydaje mi się że to oznacza że wewnętrzny akumulator nie działa.
    Ta kamera ma akumulator, dzięki któremu można np. filmować z ręki, bez
    zewnętrznego zasilania, a kamera może dokończyć zapis po wyłączeniu zapłonu.

    Objawy świadczą o tym że kamera zostaje brutalnie pozbawiona zasilania
    jak wyłączasz stacyjkę, dlatego że pewnie gniazdko zapalniczki zostaje
    wyłączone. W tym momencie kamera powinna przejść na zasilanie z własnego
    akumulatora.

    Nie pamiętam czy w tym modelu akumulator się wkłada i wyjmuje podobnie
    jak np. w komórkach, bo może go po prostu nie włożyłeś (albo i nie
    dostałeś w komplecie).

    Inny pomysł to jakaś awaria układu ładowania albo akumulatora i
    wewnętrzny akumulator cały czas masz rozładowany.

  • 25. Data: 2010-07-30 23:22:18
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Inny pomysł to jakaś awaria układu ładowania albo akumulatora i
    > wewnętrzny akumulator cały czas masz rozładowany.

    O którą wersję kamerki chodzi: z datownikiem czy bez ?

    Ta bez datownika zachowywał się chyba lepiej, a ta nowsza wymaga czasami
    podładowania samej ładowarki i jeżeli chcesz zachować ostatnie nagrania, to
    po wyłączeniu silnika nie przekręcaj od razu kluczyka do końca - ona działa
    w czasie gdy napięcie wskazuje na aktywne ładowanie, natomiast po wyłączeniu
    silnika kamerka przestanie nagrywać, ale dzięki temu, że zasilenie jeszcze
    będzie miała, to zapisze ostatni film - niestety, brak diod wymaga wróżenia
    na temat czasu potrzebnego do zakończenia zapisu - trzeba próbować (ja
    zwykle dawałem kilkanaście sekund).

    Jeżeli chodzi o wewnętrzny akumulator - to lepiej zapomnieć, jego trwałość
    jest znikoma (przynajmniej okres zimowy wykańcza go kompletnie - zarówno w
    wersji z datownikiem jak i bez)

  • 26. Data: 2010-07-30 23:29:30
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest znikoma (przynajmniej okres zimowy wykańcza go kompletnie - zarówno w

    Jeszcze link do opinii znajomego z którym się tym bawiliśmy:
    http://www.jakjedziesz.pl/forum/pokaz_posty.php?tema
    tID=63&topicID=7#CarCamOne

  • 27. Data: 2010-08-02 10:18:32
    Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał
> [...]
    > dobrych warunkach, da sie odczytać rejestracje nie tylko ostatniego ale
    > przedostatniego auta. również tych jadących z naprzeciwka. nie mam

    a dlaczego napisales ze beznadziejna?

  • 28. Data: 2010-08-03 19:26:29
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Borzymir pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał
    >
    > a dlaczego napisales ze beznadziejna?

    brzydka, delikatna, bez zoomu, bez obiektywu (dziurka jak w fotoaparacie
    telefonu komórkowego). Brak gniazda zasilania. (za to hdmi dali bo jest
    trendy) Zasialna z 3 paluszków - jak producent przykazał działa przez 5
    minut i wyłącza sie z powodu niskiego napięcia. w tym momenice w
    bateriach pozostaje 90% energii. po wpięciu czwartej baterii działa
    ponad 2 godziny, ale wiesz jak ta bateria na kabelkach i taśmie klejącej
    dodaje uroku?

    ToMasz

  • 29. Data: 2010-08-05 09:05:56
    Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke>

> [...]
    > bateriach pozostaje 90% energii. po wpięciu czwartej baterii działa
    > ponad 2 godziny, ale wiesz jak ta bateria na kabelkach i taśmie klejącej

    uuuła :)
    Moja tez do tyłka.
    A wydawac sie moze ze kamera to dzis prosta rzecz