  • 21. Data: 2017-08-24 19:39:58
    Temat: Re: Kamera - rejestrator, co jest teraz na topie?
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:onmpms$m3s$1@node2.news.atman.pl...

    > Też tak myślałem, ale przyczyną było ustawienie podtrzymywania
    > na 0 sek. Po ustawieniu na 30 wszystko działa OK.

    sprawdzę u siebie, tam trochę trudniej bo wyświetlacza niente i konfigurować
    z konpa lub telefonu trzeba.
    ale za to jej nie widać;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 22. Data: 2017-08-24 20:13:34
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Podobno jest dużo podróbek.

    To kup oryginał. MSPANC :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2017-08-24 20:16:46
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Nigdy nie zdarzyło Ci się, że kamera podczas jazdy się wyłączyła? Albo,
    > że data i godzina się "wyzerowała"? Jak długo i często używasz?

    Ja na forum przeczytałem że mam się trzymać procesora o jakimś
    oznaczeniu 6550 czy jakoś tak i kupiłem na aukcji gdzie było zdjęcia że
    taki jest.

    Używam już dwa lata z hakiem, dzień w dzień (do stacyjki jest
    podłączona) i odpukać nigdy się nawet nie zawiesiła czy wyłączyła.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 24. Data: 2017-08-24 20:25:07
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > sprawdzę u siebie, tam trochę trudniej bo wyświetlacza niente i
    > konfigurować z konpa lub telefonu trzeba.
    > ale za to jej nie widać;)

    Też na początku myślałem że monitoring należy chować, ale gdy
    zamontowali w okolicy na słupach i rozróby się skończyły, to ja wolę
    taką funkcję prewencyjną niż darcie japy nawet jakby potem wiedzieli kto to.

    A w aucie mam pod lusterkiem, widoczną a i tak drogę zajeżdżają.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 25. Data: 2017-08-24 20:29:57
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > To masz nietestowy z G55:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=jM_QXPXrM4E

    To jakaś kolejna wersja G1WH, bo wygląda bardzo podobnie?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 26. Data: 2017-08-24 20:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Hinek h...@f...pl ...

    > Też tak myślałem, ale przyczyną było ustawienie podtrzymywania
    > na 0 sek. Po ustawieniu na 30 wszystko działa OK.

    Ja mam autowyłączanie ustawione na bodaj 3 minuty.
    A mimo to dzis np. wylączyła mi się 2 x.
    Wydaje mi się za akurat ta sztuka to była G1wht czy jakos tak - w kazdym
    razie nie klasyczne G1wh.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 27. Data: 2017-08-24 22:40:24
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-08-2017 o 20:55, Chris pisze:

    > To masz nietestowy z G55:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=jM_QXPXrM4E

    A w nocy jak rejestrację odczytać?

  • 28. Data: 2017-08-29 12:29:53
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-08-24 o 20:29, Mateusz Bogusz pisze:

    > To jakaś kolejna wersja G1WH, bo wygląda bardzo podobnie?

    Inne mocowanie, inny wygląd.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 29. Data: 2017-08-29 12:30:29
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-08-24 o 22:40, Cavallino pisze:

    > A w nocy jak rejestrację odczytać?

    Kompresja YT, poza tym to nie jest kamerka za XX baniek tylko za mniej
    niż 300 zł.

  • 30. Data: 2017-08-29 16:53:17
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-08-2017 o 12:30, Chris pisze:

    > Kompresja YT, poza tym to nie jest kamerka za XX baniek tylko za mniej
    > niż 300 zł.

    To ile trzeba wydać żeby jednak miało to jakiś sens?
    To że moja za 50 zł na noc się nie nadaje, jest jasne, ale żeby tak 6
    razy droższa też?