  • 31. Data: 2017-09-01 11:44:17
    Temat: Re: Kamera - rejestrator, co jest teraz na topie?
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > http://www.wideorejestratory24.pl/kamera-samochodowa
    -viofo-a119s-gps

    Ja wlasnie zamowilem VIOFO A119 bez s (jak Psikutas bez s ;). Wersja bez S
    jest starsza ale ma większą rozdzielczość co pięknie widać w dzień, pięknie
    odczytuje się tablice. Natomiast jej słabą stroną jest tochę ciemniejszy
    obiektyw, co przekłada się na dłuższy czas naświetlania pojedynczej klatki
    nocą, w związku z tym w ujęciach nocnych ruchome części kadru są bardziej
    rozmazane niż w wersji S. Niemniej obie wersje to świetny stosunek jakości
    do ceny.

    Pzdr

  • 32. Data: 2017-09-02 15:59:28
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > To ile trzeba wydać żeby jednak miało to jakiś sens?
    > To że moja za 50 zł na noc się nie nadaje, jest jasne, ale żeby tak 6
    > razy droższa też?

    Może masz po prostu nieżyciowe wymagania? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 33. Data: 2017-09-03 10:28:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Może masz po prostu nieżyciowe wymagania? :-)

    Nie mam, skoro wystarcza mi taka za 50 zł.
    Ale jakbym miał wydać więcej, to chciałbym też żeby coś więcej dawała.
    Odczytanie tablic rejestracyjnych nocą, to chyba nie jest zbyt dużo?

  • 34. Data: 2017-09-09 22:16:10
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 22 Aug 2017 17:15:39 +0200, Dykus <d...@s...wp.pl>
    wrote:

    >Nigdy nie zdarzyło Ci się, że kamera podczas jazdy się wyłączyła? Albo,
    >że data i godzina się "wyzerowała"? Jak długo i często używasz?

    Przez ponad 3 lata zdarzyło mi się dwa razy przerwanie nagrywania.
    Data się zerowała po tygodniowej przerwie, jak miałem padnięty aku.
    Wymieniłem aku (koszt około 20 zł.) i data się już nie zeruje, nawet
    po dwóch tygodniach przerwy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 35. Data: 2017-09-26 09:53:13
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "miumiu" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pojedynczej klatki nocą, w związku z tym w ujęciach nocnych ruchome części
    > kadru są bardziej rozmazane niż w wersji S. Niemniej obie wersje to

    Dobra, po sprawdzeniu w praktyce działania już tak zachwycony nie jestem.
    Trzy sprawy :

    1. Wyraźnie widać 15-20 hot pixeli w nocy.
    2. Prawa strona obrazu mniej ostra w dzień i w nocy.
    3. W nocy widać pionowe smugi rozciągające się od ostrych źródeł światła tak
    jak w starych kamerach VHS na przetwornikach CCD.

    Pzdr

  • 36. Data: 2017-09-26 15:42:06
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 26 Sep 2017 09:53:13 +0200, "miumiu" <a...@b...pl> wrote:

> [...]
    >3. W nocy widać pionowe smugi rozciągające się od ostrych źródeł światła tak
    >jak w starych kamerach VHS na przetwornikach CCD.

    To chyba jakiś standard w Viofo:

    Cytat z jednego z forum internetowego:

    Po testach Viofo G1W-S stwierdzam, że kamerka ładnie nagrywa, ale
    poszła na reklamacje. Powodem były martwe piksele widoczne na
    nagraniach nocnych oraz przechodzące poziome paski na ekranie
    podglądu.
    Reklamację uwzględniono i dostałem drugą kamerkę. Niestety w tej
    drugiej jest to samo, a nawet gorzej jeśli chodzi o martwe piksele na
    nocnych nagraniach. Pod tym względem jestem bardzo zawiedziony.
    Później wrzucę zrzuty i nagranie.

    Zrzut ekranu i film poniżej.

    http://www.youtube.com/watch?v=1KXj4fRjAFs