  • 11. Data: 2017-08-22 19:59:56
    Temat: Re: Kamera - rejestrator, co jest teraz na topie?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > tego nie wiedzialem. Mam i jestem b. zadowolony

    A ja mam bardzo mieszane odczucia.
    Kupiłem jakis czas temu kilka sztuk.
    Jedna sie zepsuła.
    W innych zdarzaja sie nastepujace przypadłosci:
    - kamerka sie sama wyłącza (nie wiem czy podczas jazdy czy podczas postoju,
    bo raz mam podlaczona do zasilania tylko przy włączonym aucie, raz na stałe
    i nie udało mi się jeszcze zdiagnozozwac kiedy sie wylącza (a raczej nie
    miałem na to czasu)
    - czasami przestaje nagrywac, czerwona kropka swieci na czerwono cały czas,
    albo w ogole sie nie włącza - pomaga tylko sformatowanie lub wyczyszczenie
    karty pod komputerem
    - czasami po właczeniu kamerki ta nie nagrywa jeszcze przez jakis czas
    swieci sie czerwona kropa ale nie mruga - po jakims czasie sama zaczyna
    nagrywac.

    Reasumujac - niby ok, ale wyobrazam sobie sytuacje kiedy akurat bede
    potrzebował nagrania a jego z jakiegos powodu nie bedzie.

    Pomine milczeniem nazewnictwo plików - to musiał wymyslic jakis chinczyk-
    debil.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 12. Data: 2017-08-23 00:00:42
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych

> [...]
    > stałe
    > i nie udało mi się jeszcze zdiagnozozwac kiedy sie wylącza

    Tam jest opcja w menu po jakim czasie kamerka ma się wyłączyć po zaniku
    zasilania. Jeśli ustawisz to na 0 (domyślne ustawienie) to kamera będzie
    się wyłączać przy spadkach napięcia.
    U mnie ta kamera działa od 2 lat i 90 tys km. bez zastrzeżeń.

    --
    Hinek

  • 13. Data: 2017-08-23 04:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Hinek h...@f...pl ...

> [...]
    > się wyłączać przy spadkach napięcia.
    > U mnie ta kamera działa od 2 lat i 90 tys km. bez zastrzeżeń.

    No tak, ale wtedy powinna się tez sama włączyc jak zasilanie wroci.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 14. Data: 2017-08-23 08:19:57
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-08-22 o 19:59, Budzik pisze:

> [...]
    > potrzebował nagrania a jego z jakiegos powodu nie bedzie.
    >
    > Pomine milczeniem nazewnictwo plików - to musiał wymyslic jakis chinczyk-

    Używasz oryginalnego FW czy wgrywałeś jakieś od DOD'a?
    Ja już od 2 lat jeżdżę z taką z wgranym softem od DOD LS 388 i zero
    problemów. Tutaj instrukcja jak wgrać:
    http://zakupyzchin.pl/aktualizacja-firmware-g1wh-ls3
    88w/

  • 15. Data: 2017-08-23 20:55:00
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 22.08.2017 o 19:31, T. pisze:
    > Filmiki testowe są nagrywane przy idealnie wyczyszczonych szybach -
    > bierz to pod uwagę.

    To masz nietestowy z G55:

    https://www.youtube.com/watch?v=jM_QXPXrM4E
    https://www.youtube.com/watch?v=q5s_T8tZdeA
    https://www.youtube.com/watch?v=7rcBkNMRpCU

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 16. Data: 2017-08-23 20:57:54
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    W dniu 2017-08-22 o 17:21, quent pisze:

    > Mało tego. Kupowałem razem z kumplem i On też nie zgłaszał mi żadnych
    > uwag :-)

    To dobrze. Ja kupowałem w Chinach dwie kamery, niby sprawdzony
    sprzedawca, ale jednak od czasu do czasu zwłaszcza jedna z kamer potrafi
    zaświrować. Widać miałem pecha (albo Ty szczęście). :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 17. Data: 2017-08-23 22:42:21
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > No tak, ale wtedy powinna się tez sama włączyc jak zasilanie wroci.

    Nie, ona już się sama nie włącza.

    --
    Hinek

  • 18. Data: 2017-08-24 10:14:46
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, ona już się sama nie włącza.

    mam Mobius ActionCam jako dvr i zdarza się, że jak mam włączony zapłon,
    kamera działa i uruchamiam ponownie samochód to kamera wykrywając zanik
    zasilania wyłącza się. Jeśli napięcie pojawia się w trakcie wyłączania to
    ona dokończy wyłączanie ale się już nie włączy do kolejnej przerwy w
    zasilaniu. Jeśli zdąży się wyłączyc i zasilanie pojawi się już na
    wyłączonej- bez problemu uruchomi się ponownie.

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 19. Data: 2017-08-24 10:28:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 24 Aug 2017 10:14:46 +0200, tck

> [...]
    > zasilaniu. Jeśli zdąży się wyłączyc i zasilanie pojawi się już na
    > wyłączonej- bez problemu uruchomi się ponownie.

    Znaczy masz padniętą baterię/kondensator.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2017-08-24 17:00:40
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Znaczy masz padniętą baterię/kondensator.

    Też tak myślałem, ale przyczyną było ustawienie podtrzymywania
    na 0 sek. Po ustawieniu na 30 wszystko działa OK.

    --
    Hinek