  • 11. Data: 2016-02-12 08:48:20
    Temat: Re: Kamera samochodowa - jaką wybrać?
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-02-11 o 20:25, ToMasz pisze:

    > sprawdź jaki masz procek wewnątrz, a nie jaki napis na obudowie.

    A co to ma za znaczenie jeśli chodzi o model ? po prostu najnowsza
    wersja im się nie udał, starsza na innym przetworniku i procku jest
    lepsza. Filmów porównujących obie wersje na YT masz sporo więc sobie
    zobacz i gadaj tu o prockach.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2016-02-12 09:53:40
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Mam do wydania jakieś 400 zł na zakup kamerki do samochodu.. GPS nie
    > jest niezbędny. bardziej zależy mi na jakości obrazu w trudnych
    > warunkach - deszcz, zmrok, noc.

    Jak koledzy wyżej, G1W/G1WH. Dostaniesz za połowę tej kwoty z pomijalną
    różnicą jakości do kamerek za 500zł.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2016-02-12 10:27:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 12 Feb 2016 08:16:43 +0100, Scobowski napisał(a):

    > Z kolei jedna z moich po wyłaczeniu stacyjki kilkakrotnie wyłącza się i
    > włacza (co skutkuje pojawieniem się na flaszce kilku nagrań po 0 sekund)

    A to ta moja co nie kończy ostatniego nagrania tak ma :)
    Co ciekawe nie chodzi o baterię, bo ekran pożegnalny pokazuje.

    > a druga jak nie ma ochoty, to sporadycznie nie wyłącza ekranu mimo
    > ustawienia timeoutu i jak wieczorem przeszkadza - to trzeba wyłaczyć i
    > włączyć :) - ale rekompensują niedomagania jakością nagrania.

    Ogólnie to ta elektronika G1WH jest jakaś mało deterministyczna

  • 14. Data: 2016-02-12 12:25:48
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > sprawdź jaki masz procek wewnątrz, a nie jaki napis na obudowie.

    Tak żeby nie rozbierać :)

    G1WHT - GPCV 2159 oraz czujnik obrazu CMOS Aptina(TM) AR0330
    G1WH - Novatek 96650 z czujnikiem CMOS Aptina(TM) AR0330

    Test i porównanie G1WH vs G1WHT

    https://www.youtube.com/watch?v=7QkT9b6tUNk
    https://www.youtube.com/watch?v=9nqu4SfasKM

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 15. Data: 2016-02-12 18:43:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

> [...]
    > wersja im się nie udał, starsza na innym przetworniku i procku jest
    > lepsza. Filmów porównujących obie wersje na YT masz sporo więc sobie

    Ma duze, bo jest sporo podróbek kamer G1WH

  • 16. Data: 2016-02-12 22:31:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 11 Feb 2016 09:09:24 +0100, sandman napisał(a):

    > g1wh by "małe chińskie rączki"
    > dzień - https://www.youtube.com/watch?v=2GUtit7KbGw

    8:23 - nie jestem w stanie odczytać treści tablicy, nawet klatka po klatce.
    A tablica duża i niby wyraźna. Na materiale źródłowym się da?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2016-02-12 22:38:17
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > 8:23 - nie jestem w stanie odczytać treści tablicy, nawet klatka po klatce.
    > A tablica duża i niby wyraźna. Na materiale źródłowym się da?

    Youtube wyraźnie pogarsza jakość filmików rekompresją. Na oryginale
    powinno być zdecydowanie lepiej - mam taką samą kamerkę i nie stwierdzam
    aż takiej kaszany na obrazie.

  • 18. Data: 2016-02-14 01:43:10
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2016-02-12 o 10:27, Tomasz Pyra pisze:

    > Ogólnie to ta elektronika G1WH jest jakaś mało deterministyczna

    Po otwarciu obudów (kupowałem od _jednego_ żółtka na ali w odstępie ok.
    miesiąca) obie płytki różnią się między sobą i róznią się od tego, co
    można w necie zobaczyć opisane jako g1wh :)