  • 71. Data: 2015-11-09 16:34:31
    Temat: Re: troluje was a wy sie dajecie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-09 o 16:33, Artur Miller pisze:
    > seryjne nic nie trzymają, bo sie rozwijają

    Napraw pasy.

    --
    Liwiusz

  • 72. Data: 2015-11-09 16:39:39
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-11-09 16:32, Liwiusz wrote:

    > Nie twierdzę, że tych sił nie ma. Twierdzę tylko, że (dziwnym trafem)
    > nie ma nagłaśnianych badań, że siły te zwiększają niebezpieczeństwo
    > (bardziej, niż wiele innych niezakazanych w samochodzie czynności).

    Czyli co, dopoki nie ma badan amerykanskich uczonych i radzieckich
    naukowcow, to jako swiadomy kierowca-empiryk nie przyjmiesz do
    wiadomosci/nie przekonasz sie samemu, ze lepiej i pewniej Ci sie
    prowadzi samochod gdy pasy przyczyniaja sie do zachowania
    prawidlowej pozycji za kierownica, a w naglej sytuacji moga wrecz
    uchronic przed utrata panowania?

    --

    memento lorem ipsum

  • 73. Data: 2015-11-09 16:41:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Artur Miller wrote:

    > ale mowa jest o pasach seryjnie montowanych w samochodach, a nie
    > rajdowych. seryjne nic nie trzymają, bo sie rozwijają.

    co????

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 74. Data: 2015-11-09 16:42:03
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-11-09 16:33, Artur Miller wrote:

    > ale mowa jest o pasach seryjnie montowanych w samochodach, a nie
    > rajdowych. seryjne nic nie trzymają, bo sie rozwijają. no chyba, ze
    > jezdzisz kaszlakiem rocznik '79 to możesz nie mieć takich wynalazków :)

    Tak? Sprobuj sie pochylic do przodu w takim tempie, w jakim wciskasz
    z reguly hamulec. Przyspieszenia w samochodzie podczas jazdy nie maja
    nic wspolnego z tym, ktorego uzywasz do typowej regulacji pasa.

    --

    memento lorem ipsum

  • 75. Data: 2015-11-09 16:44:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-09 o 16:39, elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > prowadzi samochod gdy pasy przyczyniaja sie do zachowania
    > prawidlowej pozycji za kierownica, a w naglej sytuacji moga wrecz

    Lepszość i pewność to subiektywne odczucia. Ja się na przykład bez pasów
    czuję dziwnie. Ale statystycznie bardziej niż pasy na bezpieczeństwo
    wpływa na przykład doświadczenie kierowcy.

    --
    Liwiusz

  • 76. Data: 2015-11-09 16:47:50
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-11-09 o 16:41, masti pisze:

    > co????

    domyslnie "podczas normalnej jazdy"

    a.

  • 77. Data: 2015-11-09 16:49:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-09 o 16:47, Artur Miller pisze:

    > domyslnie "podczas normalnej jazdy"

    Powtórzę: napraw pasy. Chyba że jeździsz jak babcia i hamujesz tylko
    silnikiem.

    --
    Liwiusz

  • 78. Data: 2015-11-09 16:50:43
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-11-09 o 16:34, Liwiusz pisze:

    > Napraw pasy.

    moze po prostu mną nie miota po całym wnętrzu, nawet jak hamuję :D

    a.

  • 79. Data: 2015-11-09 16:53:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-09 o 16:50, Artur Miller pisze:

    > moze po prostu mną nie miota po całym wnętrzu, nawet jak hamuję :D

    To czemu się rozwijają?

    --
    Liwiusz

  • 80. Data: 2015-11-09 16:55:01
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-11-09 16:44, Liwiusz wrote:

    > Lepszość i pewność to subiektywne odczucia. Ja się na przykład bez pasów
    > czuję dziwnie. Ale statystycznie bardziej niż pasy na bezpieczeństwo
    > wpływa na przykład doświadczenie kierowcy.

    Nie mowa o tym "co statystycznie bardziej", tylko czy cos sie
    przyczynia czy nie. Tym bardziej ze cale zagadnienie pt. BRD sklada sie
    z roznych drobnych elementow, ktore sumarycznie podnosza bezpieczenstwo.

    Dlatego dosc dziwi mnie, ze sam nie jestes w stanie zauwazyc tego o
    czym napisalem - wydawaloby mi sie raczej ze takie spostrzezenia jest
    wyrobic sobie kazdy z pewna praktyka za kolkiem.

    W kazdym razie napewno nie da sie stwierdzic, ze pasy, jako badz co badz
    srodek do utrzymania prawidlowej pozycji za kierownica, sa bez
    wplywu na technike jazdy, albo wrecz ze ja pogarszaja.

    --

    memento lorem ipsum