  • 81. Data: 2015-11-09 16:57:10
    Temat: Re: troluje was a wy sie dajecie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-09 o 16:55, elmer radi radisson pisze:

    > W kazdym razie napewno nie da sie stwierdzic, ze pasy, jako badz co badz
    > srodek do utrzymania prawidlowej pozycji za kierownica, sa bez
    > wplywu na technike jazdy, albo wrecz ze ja pogarszaja.

    Sam ten fakt to jeszcze za mało.
    Dlaczego na przykład nie chcesz karać za zbyt blisko ustawiony fotel?

    --
    Liwiusz

  • 82. Data: 2015-11-09 17:08:20
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-11-09 o 16:53, Liwiusz pisze:

    > To czemu się rozwijają?

    bosz... bo to ich funkcja. tych bezwładnościowych. pociągniesz powoli,
    to sie rozwiną. ja sie nie miotam po aucie tak, ze blokada zaczyna działać.

    tylko dlaczego ja to tłumaczę? przecież doskonale o tym wiesz.

    a.

  • 83. Data: 2015-11-09 17:09:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Artur Miller wrote:

    > domyslnie "podczas normalnej jazdy"

    napraw zanim się zabijesz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 84. Data: 2015-11-09 17:11:52
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-11-09 16:57, Liwiusz wrote:

    > Sam ten fakt to jeszcze za mało.
    > Dlaczego na przykład nie chcesz karać za zbyt blisko ustawiony fotel?

    O jakim karaniu piszesz? Mam wrazenie ze kierujesz ten watek w jakas
    dziwna strone. Tak gwoli przypomnienia napisalem o tych cechach, ktore
    - jesli do tej pory powtarzane do znudzenia argumenty odnosnie ochrony
    w wypadkach nie dzialaja - moze powinny przemowic do tych, ktorym
    choc zalezy na poprawnej i bezpiecznej technice jazdy.

    --

    memento lorem ipsum

  • 85. Data: 2015-11-09 17:12:29
    Temat: Re: Kampania zapnij pasy
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.11.2015 o 23:53, Artur Miller pisze:

    > to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy,
    > alkoholików, dlaczego płaci za sprzątanie syfu, którzy ci pierwsi
    > zostawiają po sobie na przystankach i stacjach? dlaczego do każdej
    > paczki fajek nie dolicza sie 10zł składki zdrowotnej i piątaka na
    > sprzątanie?

    A ile Twoim zdaniem się dolicza?

  • 86. Data: 2015-11-09 17:14:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-09 o 17:08, Artur Miller pisze:

    > bosz... bo to ich funkcja. tych bezwładnościowych. pociągniesz powoli,
    > to sie rozwiną. ja sie nie miotam po aucie tak, ze blokada zaczyna działać.

    Coś tu nie gra w twoich historiach. Niby hamujesz lekko, ale suwasz się
    po całym aucie (że zauważyłeś tylko, że się pasy rozwijają, a nie
    blokują). Prowadzisz na śpiąco, czy jak?

    --
    Liwiusz

  • 87. Data: 2015-11-09 17:15:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-09 o 17:11, elmer radi radisson pisze:

    > O jakim karaniu piszesz?

    O karaniu mandatem. Niewątpliwie źle ustawiony fotel wpływa negatywnie
    na bezpieczeństwo jazdy. Podobnie jak na przykład zbyt obcisłe stringi -
    tu też robimy kontrole?

    --
    Liwiusz

  • 88. Data: 2015-11-09 17:22:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > O karaniu mandatem. Niewątpliwie źle ustawiony fotel wpływa negatywnie
    > na bezpieczeństwo jazdy. Podobnie jak na przykład zbyt obcisłe stringi -
    > tu też robimy kontrole?

    nie umiesz żyć bez uregulowania wszystkiego w kodeksach?

  • 89. Data: 2015-11-09 17:22:22
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-11-09 o 17:14, Liwiusz pisze:

    > Coś tu nie gra w twoich historiach. Niby hamujesz lekko, ale suwasz się
    > po całym aucie (że zauważyłeś tylko, że się pasy rozwijają, a nie
    > blokują). Prowadzisz na śpiąco, czy jak?

    nie no nie wierzę :D

    odpadam, jestem za słaby, żeby tłumaczyć podstawowe rzeczy. wybacz, ale
    nie będę kontynuował.

    a.

  • 90. Data: 2015-11-09 17:22:57
    Od: Artur Miller <n...@n...com>