  • 21. Data: 2009-02-08 14:59:56
    Temat: Re: Kanał AXN w oryginale
    Od: GreGG <g...@s...uci.agh.edu.pl>

    123 pisze:

    > Co to jest CP?
    > Jeśli masz zamiar odpowiadać skrótami
    > lub słowami znanymi tylko wtajemniczonym,
    > to sobie daruj.
    >
    > Mnie naprawdę zależy na możliwości oglądania programów w wersji angielskiej
    > w telewizji kablowej analogowej Aster.

    Człowieku,

    nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, nie potrafisz formułować swoich
    zapytań,
    naucz się więc, albo spadaj, bo marnujesz nasz czas.

  • 22. Data: 2009-02-08 15:23:29
    Od: "123" <z...@z...com>

    > Człowieku,
    > nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, nie potrafisz formułować swoich zapytań,
    > naucz się więc, albo spadaj, bo marnujesz nasz czas.
    Ty marnujesz czas odpowiadając na stare newsy. W międzyczasie
    było w tym wątku 13 wiadomości. Masz refleks.

  • 23. Data: 2009-02-09 20:44:11
    Od: GreGG <g...@s...uci.agh.edu.pl>

    123 pisze:
    > Ty marnujesz czas odpowiadając na stare newsy. W międzyczasie
    > było w tym wątku 13 wiadomości. Masz refleks.

    Z czego połowa to twoje dopytywanie się, bo nie rozumiesz słowa
    pisanego. EOT.

  • 24. Data: 2009-02-11 08:23:45
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 6 Feb 2009 19:34:19 +0100, "123" <z...@z...com> wrote:

    >Wiem, że w tv cyfrowej ma być wybór wersji językowej.

    akurat tv cyfrowa nie ma nic do tego. Niemieckie stacje (niekodowane)
    jak nadaja film np. amerykanski, to nie nadaja oryginalnej sciezki,
    choc jest to mozliwe technicznie. Brak chciejstwa i pewnie dodatkowe
    oplaty za licencje do nadawania.

    Wiec obawiam sie, ze w naziemnej cyfrowej bez chciejstwa stacji nie da
    sie nic z tym fantem zrobic. Kablowki rzadza sie troche innymi prawami
    (bo tam latwiej).

    --
    ThinkXtra

  • 25. Data: 2009-02-11 08:44:18
    Od: "123" <z...@z...com>

> [...]
    >
    > Wiec obawiam sie, ze w naziemnej cyfrowej bez chciejstwa stacji nie da
    > sie nic z tym fantem zrobic. Kablowki rzadza sie troche innymi prawami

    Bardzo dziękuję za tę informację.
    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2009-02-11 09:03:57
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 11 Feb 2009 09:44:18 +0100, "123" <z...@z...com> wrote:

> [...]

    mnie tez brakuje takiej funkcjonalnosci w programach niemieckich z
    satelity. Leca fajne filmy ale dubbing niemiecki (to tylko 1
    obowiazujaca fonia, bo oryginalnej sciezki nigdy nie bylo). Oczywiscie
    mowimy o programach ogolnie dostepnych FTA.

    --
    ThinkXtra