  • 21. Data: 2015-03-31 21:58:44
    Temat: Re: Karta SD dla audiofil???w by Sony :-)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Jestem pod wrażeniem tego badziewia na USB za 3zł. Ratunkowo po spaleniu
    > się staruszka Live podpinalem koledze do niezłego wzmacniacza i
    > nagłośnienia. Dzwięk krystaliczny. Zastanawiające. Przy czym istnieje
    > kilka wersji i niektóre moga być badziewne.

    Co tam właściwie może być badziewiastego (lub nie)? Ja po takim sprzęcie
    oczekuję tylko przetwarzania bitów na napięcie. Przetwornik ADC, to nie
    jest teraz 'rocket science'. Nawet jeśli ździebko nieliniowy, to też
    tego nikt nie usłyszy. No, jeszcze powino być tak zrobione, żeby nie
    puszczało szumów. Ale przy tak masowej produkcji, to chyba wszystkie
    pułapki zostały zlokalizowane, a problemy wyeliminowane. Takie układy,
    to teraz można w byle pendrajwie znaleźć. Kupiłem kiedyś taki, co miał
    wbudowany odtwarzacz MP3, bo był w tej samej cenie, co głuchoniemy.
    W ślepej próbie nikt by nie odróżnił dźwięku od tego z iPoda czy innego
    iWhatevera.

    --
    Jarek

  • 22. Data: 2015-04-01 02:22:28
    Od: butek <email.is@invalid>

    > Co tam właściwie może być badziewiastego (lub nie)? Ja po takim sprzęcie
    > oczekuję tylko przetwarzania bitów na napięcie. Przetwornik ADC, to nie
    > jest teraz 'rocket science'.

    DAC :)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 23. Data: 2015-04-01 02:31:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    butek pisze:

    > DAC :)

    Racja. DAC, to nawet jeszcze bardziej nie jest.

    --
    Jarek

  • 24. Data: 2015-04-01 23:05:46
    Temat: Re: Karta SD dla audiofilów by Sony :-)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl> napisał w
    wiadomości news:551a306f$0$26761$65785112@news.neostrada.pl...

    > I bardzo dobrze, bo powszechnie wiadomo, że na ostrych krawędziach
    > występuje zjawisko ulotu będącego niewątpliwie źródłem szumu ;-)

    Coś mi się po głowie kołacze, że dochodzi nawet do wyładowań podobnych jak w
    generatorze VDGraffa, a to już wiadomo, jest nie do przyjęcia :)

    --
    Numery telespamerów: 814605413

  • 25. Data: 2015-04-03 19:20:41
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    > Jestem pod wrażeniem tego badziewia na USB za 3zł.

    Które dokładnie masz na myśli? Czarne z napisem "Virtual 7.1Ch Sound" i
    4-ema przyciskami?

    --
    Mirek.

  • 26. Data: 2015-04-03 19:37:13
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-04-03 19:20, Mirek wrote:
    > Które dokładnie masz na myśli? Czarne z napisem "Virtual 7.1Ch Sound" i
    > 4-ema przyciskami?

    Nie. Przezroczyste (szare albo zielone jak pamiętam) z napisem 3D Sound
    i dwoma dziurami i z brakiem przycisków.

    Coś takiego: http://tinyurl.com/mqljdf2