  • 1. Data: 2017-04-30 14:38:05
    Temat: Karta - na stacjonarne?
    Od: "EZ" <n...@s...com>

    Szukam najkorzystniejszej karty na połączenia
    ze stacjonarnymi. Najlepiej gdyby doładownie
    działało bezterminowo, bo moje potrzeby nie są
    regularne.

    Czy ktoś robił rozeznanie i mógłby podzielić się
    wnioskami?

    Mam kartę z bardzo dobrą ofertą na komórkowe,
    i dużo gorszą na stacjonarne, a ponieważ do mojego
    smartfona mogę włożyć równocześnie 2 karty, stąd
    moje pytanie.

    Pozdrawiam
    EZ

  • 2. Data: 2017-04-30 16:59:27
    Temat: Re: Karta - na stacjonarne?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "EZ" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > Szukam najkorzystniejszej karty na połączenia
    > ze stacjonarnymi. Najlepiej gdyby doładownie
    > działało bezterminowo, bo moje potrzeby nie są
    > regularne.
    (...)

    Plej coś się w reklamach odgraża o bezterminowości, ale nie badałem, bo nie
    mam potrzeby.

    --
    "Jeśli przyjmiesz do siebie zabiedzonego psa i sprawisz,
    że zacznie mu się dobrze powodzić - nie ugryzie cię.

  • 3. Data: 2017-04-30 20:42:01
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Dziwne, bo obecnie coraz rzadziej rozróżniane sa połączenia na stacjonarne i na
    komórkowe :-o
    Połączenia jak połączenia, ale jak się nie dać ograbić wysyłając SMS-y na
    stacjonarne, oto jest pytanie!
    Inna sprawa, że odkąd Sferia SMS-y przychodzace na numer stacjonarny zamiast
    przedstawiać jak kiedys w CDMA w formie zwykłego SMS-a tekstowego zaczęła odczytywać
    głosowo (bez mozliwośći powtórzenia ani zapisania), to sens wysyłania SMS-ów na
    stacjonarne maleje (choć możemy mieć taką specyficzną potrzebę).
    Czy poza Sferią istniał/istnieje w Polsce jakiś operator stacjonarty przyjmujący
    SMS-y tekstowe (bez odczytywania głosowego)?
    Np. przeróżne wirtualne "stacjonarne" domowe (Plus, Era itd.)?

    -----

  • 4. Data: 2017-05-01 15:03:41
    Od: i...@p...pl

    W dniu niedziela, 30 kwietnia 2017 20:42:07 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Czy poza Sferią istniał/istnieje w Polsce jakiś operator stacjonarty przyjmujący
    SMS-y tekstowe (bez odczytywania głosowego)?

    np. Orange

    Ircys

  • 5. Data: 2017-05-01 18:02:41
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Na jakie numery i aparaty tel.?

    -----

  • 6. Data: 2017-05-01 21:15:10
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 1 maja 2017 18:02:43 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Na jakie numery i aparaty tel.?

    Numery obsługiwane przez Orange i aparaty z funkcją SMS

    Ircys

  • 7. Data: 2017-05-02 09:13:48
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Takie "linie" zakładane w przypadku BWT na drut?
    Podasz przykład aparatu?
    Czy w takim aparacie zadziała karta Sferii?

    -----

  • 8. Data: 2017-05-02 12:29:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 1 May 2017 12:15:10 -0700 (PDT), Ircys napisał(a):

    > Numery obsługiwane przez Orange i aparaty z funkcją SMS

    ISDN ?

    Bo POTS sie chyba dorobilo podobnej funkcji, ale pewnie wymagalo
    skonfigurowania centrali, a nawet kilku. Orange raczej niechetny
    wlaczeniu.

    W ISDN byla podobna funkcja (UUS), ale czy to wspoldzialalo z SMS ?

    J.

  • 9. Data: 2017-05-02 12:50:37
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 02.05.2017 o 12:29, J.F. pisze:

    > ISDN ?

    Nie. Zwykły POTS. Należy mieć telefon, który potrafi odebrać taki SMS,
    np. Swissvoice Avena 135. To jest wysyłane tą samą drogą co CLIP.

    > Bo POTS sie chyba dorobilo podobnej funkcji, ale pewnie wymagalo
    > skonfigurowania centrali, a nawet kilku. Orange raczej niechetny
    > wlaczeniu.

    Chętny, chętny. Zwłaszcza, gdy taki SMS kosztował ponad złotówkę. Teraz
    nie wiem, bo przy tej cenie omijam szerokim łukiem. Coś mi się wydaje
    tylko, że trzeba to aktywować, jakimś kodem skróconym albo w menu
    automatycznym po połączeniu z błękitną linią, w każdym razie bez rozmowy
    z konsultantem, aby centrala wiedziała jak do danego abonenta wysyłać.

    > W ISDN byla podobna funkcja (UUS), ale czy to wspoldzialalo z SMS ?

    Nieznamsię :)
    --
    Olek

  • 10. Data: 2017-05-03 13:52:48
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu wtorek, 2 maja 2017 12:30:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > ISDN ?

    Nie

    > Bo POTS sie chyba dorobilo podobnej funkcji, ale pewnie wymagalo
    > skonfigurowania centrali, a nawet kilku. Orange raczej niechetny
    > wlaczeniu.

    W centrali jest to już aktywne, ale musi być włączony CLIP, bo to
    właśnie po nim przychodzi.

    > W ISDN byla podobna funkcja (UUS), ale czy to wspoldzialalo z SMS ?

    UUS to technologicznie co innego niż SMS, choć efekt jest podobny.

    Ircys