  • 71. Data: 2014-04-27 07:43:42
    Temat: Re: Kategoria B na motor
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Uczyć swoje dzieci powinienem móc ja i to jazdy autem i motocyklem.
    Zgoda, choć jestem zdania, że pewnych zachowań rodzic mógłby nauczyć
    nieprawidłowo - vide "zepsute kierunkowskazy" przy zmienianiu pasa.
    Dotyczy to niestety także jakiegoś odsetka obecnych OSK...

    > Coraz bardziej irytuje mnie to, że
    > Państwo traktuje mnie jak idiotę w wielu aspektach mojego życia.
    Dopiero teraz?

    > Chociaż z drugiej strony jakby patrzeć na przykład Amber Gold to jednak
    > większość z naszych rodaków jest idiotami. :)
    Nie przesadzasz?
    40 mln Polaków poleciało do AG?
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 72. Data: 2014-04-27 07:49:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości grup
    > Mimo posiadania kat. "B" zdaje się egzamin złożony z dwóch części -
    > teoretycznej i praktycznej.

    I to się właśnie też ma zmienić, będzie tylko praktyczny.
    I bardzo dobrze.

  • 73. Data: 2014-04-27 11:37:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-24 23:14, J.F. wrote:

    > A nie jest tak ze ta technike maja opanowana instynktownie wszyscy ci,
    > ktorzy jezdzili na rowerze ?

    Nie.

    Shrek.

  • 74. Data: 2014-04-27 11:40:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Sunday, April 27, 2014, 11:37:35 AM, you wrote:

    > Nie.

    Bo nie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 75. Data: 2014-04-27 12:27:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-27 11:40, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Bo nie?

    Bo nie - na rowerze się w cywilnej jedzie przeciwskrętu nie stosuje
    (chyba). Przynajmniej ja nie stosuje i nie znam nikogo kto stosuje. A ty
    stosujesz?

    Shrek.

  • 76. Data: 2014-04-27 12:29:18
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Bo nie?
    Bo na rowerze zazwyczaj nie osiągasz prędkości, przy których ta technika
    jest przydatna i większość ludzi nie zdaje sobie nawet sprawy, że istnieje,
    nie mówiąc o tym, na czym polega.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 77. Data: 2014-04-27 12:32:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Sunday, April 27, 2014, 12:27:25 PM, you wrote:

    > Bo nie - na rowerze się w cywilnej jedzie przeciwskrętu nie stosuje
    > (chyba). Przynajmniej ja nie stosuje i nie znam nikogo kto stosuje. A ty
    > stosujesz?

    Teraz już nie, ale w młodości - zdecydowanie tak.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 78. Data: 2014-04-27 12:42:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Apr 2014 12:27:25 +0200, Shrek napisał(a):
    > Bo nie - na rowerze się w cywilnej jedzie przeciwskrętu nie stosuje
    > (chyba). Przynajmniej ja nie stosuje i nie znam nikogo kto stosuje. A ty
    > stosujesz?

    Instyktownie !
    Po paru minutach nauki mozg juz wie jak trzeba sterowac, nawet jesli
    czlowiek sobie z tego nie zdaje sprawy.

    J.

  • 79. Data: 2014-04-27 12:42:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-25 18:40, WOJO wrote:

    > Tym "bzyczkiem" w odróżnieniu od roweru możesz rozwinąć wielokrotność
    > prędkości osiąganej na rowerze.

    Wielokrotność to raptem 2;)

    > O ile przewrócenie się z prędkością rowerową będzie skutkować otarciami
    > i bolesnością niektórych części ciała, o tyle
    > przewrotka przy prędkościach osiąganych przez skutery, może mieć skutek
    > śmiertelny.

    No i - ja się rowerem z górki rozbujałem do 70, rozsądne to nie było,
    legalne też nie;) Też mógłbym się zabić i co z tego?

    > Bo nie wszyscy zdają sobie ze swojej przypadłości sprawę?

    Skoro nie przewracają się na rowerach, to czemu mieliby się przewracać
    na skuterach?

    Shrek.

  • 80. Data: 2014-04-27 12:43:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-27 12:42, J.F. wrote:

    > Instyktownie !
    > Po paru minutach nauki mozg juz wie jak trzeba sterowac, nawet jesli
    > czlowiek sobie z tego nie zdaje sprawy.

    No to chyba że tak. Jak próbowałem zastosować świadomie, to się mało co
    nie wypierdoliłem:P

    Shrek.