  • 60. Data: 2019-05-23 19:59:51
    Temat: Re: Kierunkowskazy na parkingu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Znowu łamiesz prawo. Niedozwolone.

    mam dreszcze...
    ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 62. Data: 2019-05-25 23:30:21
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:XnsAA58C5DEFD138budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Masz nisko ustawion próg tego co jest chore.
    > Uwazajac w ten sposób mysle ze cos jakies 30 sekund idac ulica bedziesz
    > mowił to jest chore widzac rozne mniej lub bardziej niepasujace do twojej
    > opinii sprawy.

    Zaprzeczanie idei świateł awaryjnych i grzebanie w instalacji w tym celu nie
    jest chore? Producent oddzielił kierunkowskazy i awaryjne, bo zastosowania
    są zupełnie inne!

    > ech...

    Żadne ech. To nie jest opinia. Rozważałeś twój sposób jazdy na egzaminie na
    PJ? Już na kursie instruktor wybiłby takie pomysły z głowy, bo egzamin
    będzie oblany. Zresztą nawet kursantowi nie przyszłoby coś takiego do głowy.
    Przestańcie wywracać prawo do góry nogami.

    neelix

  • 63. Data: 2019-05-25 23:34:47
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> napisał w wiadomości
    > W zasadzie tylko jak mam innych użytkowników drogi w zasięgu wzroku. Po co
    > migać dla samego siebie? ;)

    A jak nie masz w zasięgu? A może jakiś niewidoczny pieszy chce wiedzieć co
    robisz? Miganie ma być nawykiem. Przestańcie "myśleć" tylko róbcie to co do
    was należy.

    neelix

  • 64. Data: 2019-05-25 23:40:21
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości

    > nie bez powodu pojawiają się dyskusje na częstych temat badań powyżej
    > pewnego roku życia- skoro nie ogarnął sytuacji wokół niewielkiego ronda na
    > mało uczęszczanej uliczce na obrzeżach miasta to jednak by się badania
    > psychotechniczne przydały....

    A co mają do tego badania? Jeśli ktoś czegoś nie widzi to nie znaczy, że
    można robić co się chce. Każdy musi respektować ustalone zasady zawsze.

    neelix

  • 65. Data: 2019-05-26 10:34:28
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-25 23:30, neelix wrote:

> [...]
    >
    > Zaprzeczanie idei świateł awaryjnych i grzebanie w instalacji w tym celu
    > nie jest chore? Producent oddzielił kierunkowskazy i awaryjne, bo

    Strach się bać

> [...]
    > egzamin będzie oblany. Zresztą nawet kursantowi nie przyszłoby coś
    > takiego do głowy. Przestańcie wywracać prawo do góry nogami.

    Skończ pieprzyć

  • 66. Data: 2019-05-26 10:35:04
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-25 23:34, neelix wrote:

> [...]
    >
    > A jak nie masz w zasięgu? A może jakiś niewidoczny pieszy chce wiedzieć
    > co robisz? Miganie ma być nawykiem. Przestańcie "myśleć" tylko róbcie to

    Skończ pieprzyć

  • 67. Data: 2019-05-26 14:23:47
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "kk" <k...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Skończ pieprzyć

    Masz coś z głową?
    neelix

  • 68. Data: 2019-05-26 14:24:24
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    ..

    > Strach się bać

    Gdy rozum śpi budzą się upiory.

    > Skończ pieprzyć

    A może coś merytorycznie? Za trudne?
    neelix

  • 69. Data: 2019-05-26 14:29:27
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Ja bym Tobie zaaplikował byś pierdół nie pisał

    A może zacznij od siebie?
    neelix

  • 70. Data: 2019-05-26 19:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Gdy rozum śpi budzą się upiory.

    Lepiej bym tego nie ujał.
    Tylko ze ty uwazasz ze rozum = prawo a ja mysle ze bardzo czesto jedno
    nie oznacza drugiego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,