  • 51. Data: 2019-04-23 08:07:19
    Temat: Re: Kierunkowskazy na parkingu
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-04-19 o 23:47, kk pisze:

    > Przecież we wszystkich samochodach sprawdzano i regulowano mi światła na
    > przeglądzie. Co jeszcze mieliby zrobić?

    I pewnie sprawdzano Ci masę innych rzeczy w samochodzie.
    Ale najwyraźniej jesteś wyjątkiem, sądząc po liczbie trupów
    samochodowych na drogach.

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2019-04-23 09:12:56
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 19.04.2019 o 10:51, Kris pisze:

    > Nie dalej jak przedwczoraj rozmawiałem ze znajomym- nie jakis małolat tylko gość w
    wieku 65 lat.
    > Jechał sobie mało uczęszczana uliczka na obrzeżach miasta, dojechał do niewielkiego
    ronda. Rondo nie jest centralnie położone względem tej ulicy tylko ulica prowadzi do
    lewej strony ronda.
    > Gościu twierdzi ze pora wieczorowa, nikogo na rondzie nie było to aby skrócić sobie
    drogę pojechał na rondzie pod prąd
    > I pech chciał że drugie auto się pojawiło i małe bum.
    > Więc powstrzymanie przyzwyczajeń i jazda pod prąd nie na dobre mu wyszła bo jego
    auto do naprawy a i OC w przyszłym roku zapewne wzrośnie ładny kilka stówek.

    nie bez powodu pojawiają się dyskusje na częstych temat badań powyżej
    pewnego roku życia- skoro nie ogarnął sytuacji wokół niewielkiego ronda
    na mało uczęszczanej uliczce na obrzeżach miasta to jednak by się
    badania psychotechniczne przydały....

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 53. Data: 2019-04-25 17:51:32
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-23 08:07, Miroo wrote:

    > I pewnie sprawdzano Ci masę innych rzeczy w samochodzie.

    Niespecjalnie. Podstawowe rzeczy.

    > Ale najwyraźniej jesteś wyjątkiem, sądząc po liczbie trupów
    > samochodowych na drogach.

    Nie widzę możliwości by jak ktoś już znajdzie się w stacji kontroli nie
    mieć sprawdzonego co trzeba. Po co innego miałby tam wjeżdżać?

  • 54. Data: 2019-04-26 21:12:03
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-23 09:12, tck wrote:

> [...]
    > pewnego roku życia- skoro nie ogarnął sytuacji wokół niewielkiego ronda
    > na mało uczęszczanej uliczce na obrzeżach miasta to jednak by się

    Ja bym Tobie zaaplikował byś pierdół nie pisał

  • 55. Data: 2019-05-23 12:58:16
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Tak z ręką na sercu :)
    Używacie na parkingu przed blokiem?

    Używam wszędzie. Po to są. Inni tego oczekują. Migasz dla innych. Niestety
    są tacy którzy nie używają nawet na skrzyżowaniach. Pierwszeństwo łamane w
    prawo, można też jechać prosto a oni skręcają w prawo i nie migają.

    neelix

  • 56. Data: 2019-05-23 13:01:02
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:XnsAA3288B3BEC9Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > Ja wjezdzam na miejsce parkingowe tylem wiec odruchowo właczam awaryjki.
    > Nawet sie kiedys zastanawiałem czy sobie nie zrobic z automatu ze
    > właczenie wstecznego powoduje włączenie awaryjek.

    To jest chore. A masz awarię lub wypadek?! Łamiesz prawo!

    neelix

  • 57. Data: 2019-05-23 13:03:37
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    15 Apr 2019 15:59:59 GMT, w
    <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...
    > Po to zeby bylo widac ze manewr jest niestandardowy.
    > Po to zeby zwrocic uwage ewentualnych pieszych ktorzy uwielbiaja wchodzic
    > za cofajacego busa.
    > Kierowcy wiedza, zreszta najczesciej i tak sie zadaje w taki sposób ze
    > raczej tylko głupek probuje przejechac.

    Cofanie to raczej typowy manewr.
    Cofanie na awaryjnych to faktycznie niestandardowy manewr :D
    Dla mnie awaryjne to ewidentny znak, że samochód stoi i nigdzie się nie
    wybiera.
    Widziałeś kiedyś, aby ktoś cofał na awaryjnych?
    -------------------------

    Ja widuję. Debili w ciężarówkach. Awaryjne używa się w 2 przypadkach. Awaria
    lub wypadek. Za inne użycie jest mandat!

    neelix

  • 58. Data: 2019-05-23 13:05:25
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    On Monday, April 15, 2019 at 2:00:01 PM UTC+2, Budzik wrote:

    > Ja wjezdzam na miejsce parkingowe tylem wiec odruchowo właczam awaryjki.
    > Nawet sie kiedys zastanawiałem czy sobie nie zrobic z automatu ze
    > właczenie wstecznego powoduje włączenie awaryjek.

    Jaki to ma sens? Pomijajac juz lamanie PoRD, to brak mozliwosci
    zasygnalizowania skretu?
    Jak ktos widzi kierunkowskaz + swiatlo cofania to chyba wie o co chodzi?

    Mozna jeszcze wsadzic "piszczaca" zarowke do sw. cofania.
    -----------------------------

    Tylko powyżej 3,5 t.

  • 59. Data: 2019-05-23 13:07:02
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:XnsAA32B6693C483budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > Dopowiadajac do odpowiedzi w sasiednim watku - piszczałka oczywiscie
    > jest, co i tak nie hamuje wielu przechodniów do próby przechodzenia za
    > samochodem.

    Znowu łamiesz prawo. Niedozwolone.
    neelix

  • 61. Data: 2019-05-23 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > To jest chore.

    Masz nisko ustawion próg tego co jest chore.
    Uwazajac w ten sposób mysle ze cos jakies 30 sekund idac ulica bedziesz
    mowił to jest chore widzac rozne mniej lub bardziej niepasujace do twojej
    opinii sprawy.

    > A masz awarię lub wypadek?! Łamiesz prawo!

    ech...

    --
    Pozdrawia... Budzik