  • 31. Data: 2009-01-06 15:49:22
    Temat: Re: Kieszeń na kilka hdd?
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Adam Foton <u...@g...comk> napisał(a):

    >Nie jest to odporne na szalenstwa jakiegos wirusa,

    Pod linuksem?

    > programu

    Jakiego programu? copy? :)

    >albo blad
    >uzytkownika.
    >Usuwasz plik - znika z obu dyskow.

    Po to sa konta i uprawnienia, zeby nie dalo sie skasowac.
    Przypominam, ze kolega mowil tez o linuksie.

    >Polecam kilka kieszeni podlaczanych po USB. Po zakonczeniu backupu
    >odlaczyc, schowac do szafy. Zajmuje kilka chwil, ale pozniej nie ma tego
    >uczucia fal ciepla i zimna, gdy system nie wykrywa dysku...

    ..albo podpinasz dysk na SB i okazuje sie, ze za wczesniej go odlaczyles
    i nie ma danych/sa uszkodzone :)
    Tez taki blad uzytkownika - mysle, ze czestszy.
    ;)

    --
    omnia homini, dum vivit, speranda sunt