  • 31. Data: 2009-04-06 22:34:56
    Temat: Re: [OT] Kłopot z odtwarzaniem płyt cd-rom.
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:grdvap$3mq$1@inews.gazeta.pl...
    > istniał - na wspomnienie mojego pierwszego jamnika Samsunga budzę się z
    > krzykiem...
    To samo mam ... wspomnienie mojej pierwszej nagrywarki CD/DVD Philipsa do
    komputera za koszmarne pieniądze... Po kilku miesiącach zaczęła umierać aż
    zmarła nie mając nawet roku i od tego czasu wolę byle jakiego chińczyka bo
    działa przynajmniej rok a kosztował duuuuuuuużo mniej niż połowa
    nieboszczyka Philipsa....
    Nigdy więcej Philipsa, Amen.
    --
    marfi

  • 32. Data: 2009-04-06 22:37:15
    Temat: Re: Kłopot z odtwarzaniem płyt cd-rom.
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko jeszcze telewizora i wieży Pfilipsa nie miałeś.

    Pfilips ? Pewnie masz jakąś podróbkę z HioKuUaan lepszą niż oryginał....

    --
    marfi

  • 33. Data: 2009-04-06 22:41:24
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    animka pisze:

    > Tylko jeszcze telewizora i wieży Pfilipsa nie miałeś.
    > Eot.

    Miało być: Philipsa. Po prostu literówka wyskoczyła.
    Eot.

    --
    animka

  • 34. Data: 2009-04-07 05:22:06
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    animka wrote:
    > W środku, tzn w kompakcie jest czyściutko, żadnego kurzu. Klapa jest
    > szczelna. Wacik ze spirytusem też nie był brudny po przetarciu soczewki.

    W środku, czyli wewnątrz układu optycznego. Nie dobierzesz się tam w żaden
    sposób. A wacik nawet jeśli był brudny to i tak nie jesteś w stanie tego
    zauważyć - chyba nie oczekiwałaś centymetrowej warstwy kurzu. :> Za to
    taką soczewkę bardzo łatwo porysować albo uszkodzi warstwę antyrefleksyjną
    (też nie masz szans by to zauważyć).

    > Mnie sie zdaje, a może niezdaje, że w pewnych momentach jakby prąd nie
    > docierał do tego odtwarzacza, bo co jakis czas się zatrzymywał na
    > chwilę.

    Norma przy zużytym/rozkalibrowanym czytniku.

    > Ile to kosztuje w autoryzowanym sewisie, bo gwarancji już nie mam? Wieża
    > ma dopiero półtora roku :-(

    A paragon masz? W takim razie spróbuj reklamować u sprzedawcy, jest
    szansa, że przyjmie towar. Poczytaj o prawach komsumenta.

    k,

  • 35. Data: 2009-04-07 12:17:14
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "JoteR"

    > Być może, ale w latach mojej młodości Philips to była marka przez duże M w
    > segmencie RTV, lizało się toto przez szybkę Peweksu ;-).

    Philips, Grundig, Telefunken, Simens.
    Stare dobre czasy.
    Nawet z tym lizaniem;)

    --
    LeP

  • 36. Data: 2009-04-07 12:19:25
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "animka"

    > Tylko jeszcze telewizora i wieży Pfilipsa nie miałeś.
    > Eot.

    I nie będę miał, bo w czasach przedmarketowych sprzedawałem ich produkty i
    miałem skalę porównawczą

    --
    LeP

  • 37. Data: 2009-04-07 12:58:04
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    KILu pisze:

    > A paragon masz? W takim razie spróbuj reklamować u sprzedawcy, jest
    > szansa, że przyjmie towar. Poczytaj o prawach komsumenta.

    Nie przyszło mi to na myśl. Oczywiście , mam fakturę i jak tylko pojawią
    się znowu te usterki to zacznę działać.
    Dzięki za podpowiedź i pozdrawiam :-)

    --
    animka

  • 38. Data: 2009-04-07 15:08:01
    Od: kazio101 <g...@p...fm>

    On 6 Kwi, 13:25, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
> [...]
    qn.googlegroups.com...

    > Tak. Prawda.
    > Tym bardziej, że wieża odtwarza mp3 z płytek cd-rom i podobnych.
    >
    > --
    > animka

    To piszmy tu o nowoczesnych lodowkach, zmywarkach do naczyń,
    komórkach, samochodach, samolotach, obrabiarkach...
    Dzieciaki, skad wy sie wzieliscie??? Z Ksiezyca??? A netykieta juz nie
    obowiazuje??? Od tego jest tyle grup dyskusyjnych aby nie robic chlewu
    i wybierac grupe wlasciwa dla konkretnego problemu.

  • 39. Data: 2009-04-07 21:53:16
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    kazio101 pisze:

> [...]
    > obowiazuje??? Od tego jest tyle grup dyskusyjnych aby nie robic chlewu
    > i wybierac grupe wlasciwa dla konkretnego problemu.

    Nie wiesz Kaziu, że nie znasz netykiety i chlew z tej grupy próbujesz zrobić?
    Przeczytaj netykietę i naucz swój czytnik wycinać to co się wycina przy
    odpowiedzi.

    --
    animka