  • 71. Data: 2020-02-22 01:32:24
    Temat: Re: Kolejna podwyżka opłat na A2
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Brakuje mi dawnej grupy PMS sprzed 10-15 lat.
    Wtedy na grupie bywali ludzie na poziomie.
    Takich idiotow jak Ty nie bylo. Zdarzaly sie jakies trole, ale nie takie
    polglowki, ktore odreagowuja swoje nieudane zycie na publicznym forum.

  • 73. Data: 2020-02-22 07:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik gobo g...@p...onet.pl ...

> [...]
    > Takich idiotow jak Ty nie bylo. Zdarzaly sie jakies trole, ale nie
    > takie polglowki, ktore odreagowuja swoje nieudane zycie na

    Zenek to taki w sumie smieszny gosc. Prezentuje własnie takie odzywki,
    regularnie obraza rzmówców prezentujac poziom jakiegos marginesu
    spolecznego (zobacz jak sie ładnie wypowiada na polityce) ale ostatnio
    jak mu zaczeło brakowac argumentów to sie na mnie obraził ze mu
    odpowiedziałem na jedno konkretne zdanie z jego wypowiedzi i powiedział
    ze nie bedzie dalej dyskutował. Reasumujac - hipokryta pełną gęba. Moze
    to jakis polityk incognito? ;-DDDDD
    Po prostu taki lokalny koloryt.
    Nie rozciagaj tego na poziom całem pms - bardzo cie prosze!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 74. Data: 2020-02-22 07:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Coś pierdolisz. Moja firma woli dopłacić do autostrady niż zapłacić
    > mi za dodatkowe godziny...no chyba że zarabiasz 5zł/h :D
    > No i oczywiście mam więcej czasu dla siebie a nie gnicie w aucie
    > przez 2h.

    No ale przeciezo n tez napisał, ze jego firma płaci.
    Z tego co zrozumiałem to jest jego wybór a nie firmy.

    BTW a propos firmowych przejazdĂłw to nie oszukujmy sie - pracownicy
    zapierdalaja a potem siedza na kawie w mcdonaldzie. Nie mowie ze wszyscy,
    nie mowie ze Ty, ale jest taki syndrom "przedstawiciela h.".

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 72. Data: 2020-02-22 07:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > Z tymi analogiami jest tak, że można je naginać w dowolną stronę.

    To prawda ;-D

    > No tak, ale nie po remontowanym pasie. :)

    Czyli zgadzasz sie na to zeby twój pokój był remontowany w połowie?
    Powiedzmy 1/3 pokoju plus łazienka wyłączone z uzycia?

    > Zdarzało mi się czekać bardzo długo w kolejce na check-in przed
    > hotelową recepcją, bo panie nie wyrabiały się z obsługą 50-osobowej
    > chińskiej wycieczki która weszła minutę przede mną.

    Zgodzisz sie jednak ze to troche inna sprawa niz regularny ruch i stała
    powidzmy pol godzinna kolejka?

    > A to już należałoby sprawdzić, czy faktycznie płacisz za "jazdę
    > drożną, trójpasmową autostradą w słoneczny dzień", czy może za coś
    > innego. Jeśli jest tak jak piszesz, to występuje niezgodność usługi z
    > umową i być może powinieneś zwrócić się do usługodawcy z reklamacją.

    Nie, tego nei da sie rozpatrywac na zasadzie reklamacji.
    Zeby było zgodnie z jakimis normalnymi standardami, to musi byc
    uregulowane systemowo.
    Bo ty chcesz zbudowac sytuacje w ktorej płace za szybka droge, jade
    wolno, trace kase a potem jeszcze mam stracic kolejny czas zeby odzyskac
    parenascie złotych. Bez sensu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 75. Data: 2020-02-22 09:17:08
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-02-22 o 06:59 GMT, Budzik napisał:
    > Czyli zgadzasz sie na to zeby twój pokój był remontowany w połowie?
    > Powiedzmy 1/3 pokoju plus łazienka wyłączone z uzycia?

    Mój pokój (pas) jest zupełnie sprawny. Część pozostałych pasów/pokoi
    jest wyłączona z użytku, co powoduje pewne przykrości. M.in.
    zagęszczenie aut/osób na autostradzie/korytarzu jest wyższe, więc jest
    trochę tłoczno/głośno. No ale co robić - hotelarz za darmo pokoi
    oddawać nie będzie, zamknąć cały hotel to strata... A skoro ludzie
    dalej przychodzą/jeżdżą i interes się kręci, to widać klientom to
    odpowiada.

    > Zgodzisz sie jednak ze to troche inna sprawa niz regularny ruch i
    > stała powidzmy pol godzinna kolejka?

    No ale właśnie - kolejka wcale nie jest stała, tylko na czas remontów /
    chińskich wycieczek. A gdyby jednak była stała, to zadziała kapitalizm.
    Klientowi się nie spodoba, nie wróci. Jeśli znaczący procent klientów
    tak postąpi, to kapitalista z pewnością zainteresuje się przyczyną. Ale
    póki co jest tak, że autostradą dalej jeżdżą jak jeździli, do hotelu
    dalej tłok, tyle że na samochodowej grupie w polskich podziemiach
    internetu ktoś się pożalił. Na kapitaliście to wrażenia nie robi. :)

    > Nie, tego nei da sie rozpatrywac na zasadzie reklamacji.
    > Zeby było zgodnie z jakimis normalnymi standardami, to musi byc
    > uregulowane systemowo.

    Czy "musi", to jest kwestia (jak widać) bardzo dyskusyjna. Ja się
    bardziej pytam - czy jest?

    > Bo ty chcesz zbudowac sytuacje w ktorej płace za szybka droge, jade
    > wolno, trace kase a potem jeszcze mam stracic kolejny czas zeby
    > odzyskac parenascie złotych. Bez sensu.

    Tak już działa świat... Czasem płacimy za coś, dostajemy coś nieco
    innego niż myśleliśmy i musimy się trochę poszarpać - albo odpuścić, bo
    w końcu są istotniejsze rzeczy w życiu.
    Anegdotyczny przypadek: jakiś niecały rok temu jechałem autostradą
    (płatną). Jak się okazało, zamiast przewidywanej godziny jechałem 2.5h,
    bo rozpętała się burza śnieżna i wszyscy sznurkiem jechaliśmy zderzak w
    zderzak jakieś 30 km/h. I co, zarząd autostrady miałby mi coś zwracać?
    W każdej chwili mogłem z tej autostrady zjechać. Nie chciałem.

    Mateusz

  • 76. Data: 2020-02-22 12:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > oddawać nie będzie, zamknąć cały hotel to strata... A skoro ludzie
    > dalej przychodzą/jeżdżą i interes się kręci, to widać klientom to

    Dlatego porównuje pokój do dorgi bo tu i tu to jest esensją usługi.
    Jeżeli trace 5 minut na ogdzinnym przejezdzie to nie powiem słowa bo to
    drobiazg. Jeżeli korytarz w hotelu wyglada gorzej to sie nie czepiam bo
    najwazniejszy jest pokój czy np. restauracja.

> [...]
    > dalej tłok, tyle że na samochodowej grupie w polskich podziemiach
    > internetu ktoś się pożalił. Na kapitaliście to wrażenia nie robi. :)

    Jest stała z punktu widzenia osoby ktora w niej stoi.
    Zobacz na przykład autostrady A1 w lecie.

    > Czy "musi", to jest kwestia (jak widać) bardzo dyskusyjna. Ja się
    > bardziej pytam - czy jest?

    ale przeciez wiemy ze nie jest.
    doraznie wymyslano otwieranie bramek na A1 w czasie wakacji ale to tez
    było głupie. IMO trzeba było je otwierac tylko wtedy kiedy bramki sie nie
    wyrabiały.
    Pewne rzeczy zarzadca autostrady musi przewidziec i tyle.

    > Tak już działa świat... Czasem płacimy za coś, dostajemy coś nieco
    > innego niż myśleliśmy i musimy się trochę poszarpać - albo odpuścić, bo
    > w końcu są istotniejsze rzeczy w życiu.

    Ale to nic nie zmienia w kwestii okreslania swoich oczekiwań.
    Ty podchodzisz do tematu zyciowo, ja mowie (byc moze idealistycznie) o
    tym jak pwoinno byc.

> [...]
    > zderzak jakieś 30 km/h. I co, zarząd autostrady miałby mi coś zwracać?
    > W każdej chwili mogłem z tej autostrady zjechać. Nie chciałem.

    Na sniezyce zarzadca nie ma wielkiego wpływu wiec trudno od niego
    oczekiwać ze będzie przeciwdziałał konsekwencjom.
    Jezeli natomiast 5h po sniezycy na drodze nadal bedzie snieg czy lód to
    juz inna inszosc - mogł przeciez odsniezyc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 77. Data: 2020-02-22 13:23:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello gobo,

    Saturday, February 22, 2020, 1:32:24 AM, you wrote:

> [...]
    > Takich idiotow jak Ty nie bylo. Zdarzaly sie jakies trole, ale nie takie
    > polglowki, ktore odreagowuja swoje nieudane zycie na publicznym forum.

    Ale do kogo piszesz? Zostawiaj kawałek cytatu, używaj wrotek.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 78. Data: 2020-02-22 15:20:15
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-22 o 07:59, Budzik pisze:

    > No ale przeciezo n tez napisał, ze jego firma płaci.
    > Z tego co zrozumiałem to jest jego wybór a nie firmy.

    Bezsens, skoro można zapłacić parę zł za autostradę a on wybiera
    tłuczenie się po dziurach i marnuje swoje życie siedząc dodatkowe
    godziny w pudle. Myślę że jego firma nie wie o tym że zwyczajnie gra w
    chuja.

    > BTW a propos firmowych przejazdów to nie oszukujmy sie - pracownicy
    > zapierdalaja a potem siedza na kawie w mcdonaldzie. Nie mowie ze wszyscy,
    > nie mowie ze Ty, ale jest taki syndrom "przedstawiciela h.".

    Ten z tego posta, zamiast siedzieć w MD to woli tłuc się autem i spalać
    więcej paliwa niż opłata za przejazd.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 79. Data: 2020-02-22 20:28:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Ten z tego posta, zamiast siedzieć w MD to woli tłuc się autem i
    > spalać więcej paliwa niż opłata za przejazd.

    Dlaczego wiecej? Naprawde znasz odcinki drogi gdzie jadac autostrada
    spali sie mniej paliwa niz korzystajac z alternatywnej drogi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 80. Data: 2020-02-22 23:01:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-22 o 20:28, Budzik pisze:
    > Użytkownik LordBluzg(R) m...@p...onet.pl ...

    > Dlaczego wiecej? Naprawde znasz odcinki drogi gdzie jadac autostrada
    > spali sie mniej paliwa niz korzystajac z alternatywnej drogi?

    Od kiedy jadąc 2 godziny dłużej auto pali mniej?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>