  • 101. Data: 2011-11-16 11:41:03
    Temat: Re: Kolejne BMW, coś w tym jednak jest
    Od: z <z...@g...pl>

    kamil pisze:
    > Nie pij tyle od rana w środku tygodnia.

    Właśnie trzeźwość umysłu skłania minie do czegoś więcej niż literalny
    przepis. Są tacy co myślą że przepisy wszystko załatwiają. Szanujemy
    ich. :-)

  • 102. Data: 2011-11-16 11:50:00
    Od: Tengu <t...@g...wytnij.to.pl>

    On 2011-11-15 16:53, kamil wrote:

    > http://tinyurl.com/chpyn99
    > http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,10645689,
    Bezkarny_kierowca_potracil_rowerzyste__film_.html
    > A nie, chwila, to nie BMW jednak..

    Jeżdżę tamtędy bardzo często - trzy pasy i ograniczenie do 70kmh
    (faktyczne prędkości to 80-140kmh). Żeby tamtędy jeździć rowerem trzeba
    mieć coś nie tak z głową.

    --
    Tengu

  • 103. Data: 2011-11-16 11:52:33
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/11/2011 10:41, z wrote:

    > Właśnie trzeźwość umysłu skłania minie do czegoś więcej niż literalny
    > przepis. Są tacy co myślą że przepisy wszystko załatwiają. Szanujemy
    > ich. :-)

    Więc zapewne potrafisz wyjaśnić, w jaki sposób rowerzysta był
    "nieczytelny"? Na razie niezbyt jasne jest co najwyżej twoje nieudolne
    trollowanie. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 104. Data: 2011-11-16 12:09:16
    Od: z <z...@g...pl>

    kamil pisze:
    > Więc zapewne potrafisz wyjaśnić, w jaki sposób rowerzysta był
    > "nieczytelny"? Na razie niezbyt jasne jest co najwyżej twoje nieudolne
    > trollowanie. :-)

    Przyjrzyj się uważnie. Jest taki moment kiedy składa się do prawego łuku
    a potem odbija. Może zrobił to nieświadomie (skończył się krawężnik).
    Mowa ciała niby nic...

  • 105. Data: 2011-11-16 12:10:31
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/11/2011 11:09, z wrote:

    > Przyjrzyj się uważnie. Jest taki moment kiedy składa się do prawego łuku
    > a potem odbija. Może zrobił to nieświadomie (skończył się krawężnik).
    > Mowa ciała niby nic...

    I dokładnie w tym momencie kierowca wyprzedza go cholera wie po co,
    zamiast spokojnie skręcić za rowerzystą, skoro już i tak jedzie za nim
    spory kawałek.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 106. Data: 2011-11-16 12:11:35
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Oglądałem. Samochód jechał za rowerzystą. Potem był tuż przed
    > rowerzystą. Kombinuj jak to zrobił bez wyprzedzania.

    Kiedy był przed rowerzystą, to ten drugi już miał v=0. Taranowanie
    innych uczestników drogi możesz nazywać wyprzedzaniem, jeżli chcesz.

    > Nie rozumiesz. Zasada ograniczonego zaufania to coś wręcz dokładnie
    > odwrotnego niż to, o czym Ty piszesz.

    Ok, przyjmuję krytykę. Pieprznąłem z tym "ograniczonym zaufaniem"

    Ja po prostu nie ufam nikomu na drodze.

    --
    Deflegmator

  • 107. Data: 2011-11-16 12:27:43
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-16, Deflegmator <w...@M...pl> wrote:

    > Ok, przyjmuję krytykę. Pieprznąłem z tym "ograniczonym zaufaniem"
    >
    > Ja po prostu nie ufam nikomu na drodze.

    I słusznie. Byle dobrze to nazywać :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 108. Data: 2011-11-16 12:37:58
    Od: z <z...@g...pl>

    kamil pisze:
    > I dokładnie w tym momencie kierowca wyprzedza go cholera wie po co,
    > zamiast spokojnie skręcić za rowerzystą, skoro już i tak jedzie za nim
    > spory kawałek.

    I dokładnie w tym momencie zmieniasz temat chociaż wszyscy naokoło
    potwierdzili winę kierowcy i w tym się z Tobą zgadzają.

  • 109. Data: 2011-11-16 12:48:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/11/2011 11:37, z wrote:

    > I dokładnie w tym momencie zmieniasz temat chociaż wszyscy naokoło
    > potwierdzili winę kierowcy i w tym się z Tobą zgadzają.

    A gdzie ja niby twierdzę inaczej, misiu kolorowy?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 110. Data: 2011-11-16 13:07:46
    Od: z <z...@g...pl>

    kamil pisze:

    > A gdzie ja niby twierdzę inaczej...

    Uważaj bo następnym razem zmienisz temat na ten który nie chcesz :-)