  • 11. Data: 2020-01-02 22:12:34
    Temat: Re: Kolejność kontaktów
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Jest! Po przyciśnięciu ikony KONTAKTY pojawia się ikonka infor. o
    > aplikacji, tam jest trybik i tryb sortowania.
    > Dzięki. :-)

    Uff, myślałem że tego "trybika" będziesz szukał przez parę dni :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 12. Data: 2020-01-03 12:07:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-02 o 22:12, LordBluzg(R) pisze:
    > Uff, myślałem że tego "trybika" będziesz szukał przez parę dni

    Jaki masz telefon? W nakładce samsunga S7 nie ma trybika ;-)

  • 13. Data: 2020-01-03 23:15:40
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-03 o 12:07, z pisze:

    > Jaki masz telefon?

    Ładny :)

    > W nakładce samsunga S7 nie ma trybika ;-)

    Bo S7 nie ma Andka 9, Szerloku a pytacz o taki system pytał :p

  • 14. Data: 2020-01-04 16:02:48
    Od: p...@g...com

    --Bo S7 nie ma Andka 9, Szerloku a pytacz o taki system pytał :p

    Podoba mi się że Samsung wymierzył soczystego kopa w dupę swoim fanbojom ;-)
    S7/edge mimo że jest mocniejszy od sztrucli np Xiaomi mi a2 lite nie dostanie 9tki a
    ostateczna zniewaga czyli 10-tka już czai się w blokach startowych ;-)

  • 15. Data: 2020-01-04 21:58:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Jan 2020 07:02:48 -0800 (PST),
    p...@g...com napisał(a):

> [...]
    a ostateczna zniewaga czyli 10-tka już czai się w blokach startowych ;-)

    A co to za fanboy, ze nie kupil sobie nowszego modelu ? :-)
    I co to za fanboy, ze uzywa starego telefonu ze zuzyta bateria ?

    Raczej pochwalic, ze dwie aktualizacje byly, a bateria po 4 latach
    calkiem dobra :-)

    A tak swoja droga - 10 czy 9 jakos istotnie lepsze od wersji 8 ?

    A, sortowanie po nazwiskach ma :-)
    Ale samsung kontakty ma pewnie wlasne.

    J.

  • 16. Data: 2020-01-05 10:17:15
    Od: p...@g...com

    I co to za fanboy, ze uzywa starego telefonu ze zuzyta bateria ?
    Raczej pochwalic, ze dwie aktualizacje byly, a bateria po 4 latach
    calkiem dobra :-)

    Musisz uzgodnić zeznania z samym sobą, dobra czy zużyta ?

  • 17. Data: 2020-01-05 23:42:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Jan 2020 01:17:15 -0800 (PST),
    p...@g...com napisał(a):
> [...]

    No wiesz, jesli zostalo np 60% pojemnosci, to nie wiadomo - narzekac,
    ze krotko trzyma, czy chwalic, ze Samsung dobre baterie robi :-)

    J.