  • 41. Data: 2014-06-15 23:54:49
    Temat: Re: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o...@l...harvard.local..
    .

    > Gdzież bym śmiał :-) ale na 5 lub 6 tras przez Niemcy w tym roku zawsze
    > mam pecha?
    > Za 3 tygodnie znowu jadę w dłuższą trasę na południe (ponad 3kkm) -
    > specjalnnie dla Ciebie zapiszę średnie z PL, DE, FR i ES :-)

    Daj znać jaką trasę wybrałeś przez DE, to Ci powiem gdzie błąd robisz. ;-)

  • 42. Data: 2014-06-16 02:45:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Jun 2014 23:54:49 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Daj znać jaką trasę wybrałeś przez DE, to Ci powiem gdzie błąd robisz. ;-)

    No powiedzmy Wroclaw - Esslingen kolo Stuttgartu.
    I co proponujesz ?

    I jeszcze powrot w piatkowe popoludnie ...

    J.

  • 43. Data: 2014-06-16 09:03:55
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-06-15 18:29, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Szybki i wściekły ... bajkopisarz :-) Gdzie ty Kolego chcesz jeździć te
    > swoje 200km/h po autostradzie? ( i to na dystansie 500km :-) )
    > Nie pisz mi tylko o Niemcach - bo tam odcinków, gdzie tyle możesz
    > pojechać jest jak kot napłakał...

    a kto powiedział że 500km robię autostradą pod rząd?
    Jadę 200km, pokręcę się troszkę bocznymi, wracam 200km autostradą i już
    jest 500km. Raz zdarzyło mi się zrobić bodajże 720km kręcąc się w koło
    komina (Wrocław-Bolesławiec-Oleśnica-Bogatynia-Wrocław - nie udało się
    wcześniej tego przewidzieć i inaczej ułożyć trasy...) Jako że autostrada
    jest pod nosem, to i codziennie z niej korzystam
    Da się lecieć 200km/h autostradą (dobra w piątki i poniedziałki często
    się nie da bo autostrada bardziej zapchana) - jak mam pustą drogę
    rozpędzam się do 200, czasem trzeba wyłączyć tempomat i zwolnić do 160
    albo 140 zanim ktoś wyprzedzi, ale w porównaniu do jazdy 150km/h nikt
    jadący 90 czy 110/h nie wyjeżdża pod maskę, bo już widzą różnicę prędkości.
    Zdarzyło się że autem wyciągającym 200km/h przejechałem 200km autostradę
    dwa razy tylko zwalniając do 150 (ale to ze dwa lata temu było, ostatnio
    jakoś większy ruch nawet poza godzinami szczytu).
    Wiem, jestem piratem, ale jadąc 200km/h autostradą czuję się
    bezpieczniej niż 100km/h inną drogą

    Łukasz

  • 44. Data: 2014-06-16 09:11:51
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    > Szybki i wściekły ... bajkopisarz :-) Gdzie ty Kolego chcesz jeździć te
    > swoje 200km/h po autostradzie? ( i to na dystansie 500km :-)

    może Megrims wypowie się z jaką prędkością lata/latał po naszych
    autostradach :)

    Łukasz

  • 45. Data: 2014-06-16 09:52:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał
    >Nie, zrobiłem to wiele razy.
    >I zawsze na dystansie DALEKO dłuższym niż jego 100 km.

    No i jaka srednia wyszla z calej trasy po Niemczech ?
    Loga z gps masz ?

    J.

    P.S. Bo z Kórnika do Wagrowca jedzie sie godzine.

  • 46. Data: 2014-06-16 17:34:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości grup

    >może Megrims wypowie się z jaką prędkością lata/latał po naszych
    >autostradach :)

    Nasze autostrady sa luzniejsze od niemieckich, i za dnia predkosc
    mozna na nich rozwinac wieksza.
    Tylko gdzie te 500km ? No dobra, teraz A4 jest kawalek, ale z iloma
    bramkami ?

    J.

  • 47. Data: 2014-06-16 17:44:36
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-06-16 17:34, J.F. pisze:
> [...]
    > na nich rozwinac wieksza.
    > Tylko gdzie te 500km ? No dobra, teraz A4 jest kawalek, ale z iloma

    500km to tylko 250km w jedną stronę, a ekspresówki są równie puste jak
    autostrady :)
    Z Wrocławia na Śląsk i z powrotem jest 400km, co z tego że z bramkami,
    jak spalanie dzięki tym bramkom nie będzie mniejsze jeśli między nimi
    będziesz jechał szybko...

    Łukasz

  • 48. Data: 2014-06-16 20:00:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > No powiedzmy Wroclaw - Esslingen kolo Stuttgartu.
    > I co proponujesz ?

    A co wybrałeś?

    > I jeszcze powrot w piatkowe popoludnie ...

    Na takie wymysły to już nie ma sposobu. ;-)

  • 49. Data: 2014-06-16 20:03:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .pl...
    > Użytkownik "Cavallino" napisał
    >
    > No i jaka srednia wyszla z calej trasy po Niemczech ?

    Nie wiem, nie sprawdzam, zresztą w środku przeważnie wypada nocleg w
    Niemczech. ;-)

    Zresztą tylko 2 razy jechałem w okolicach 200.
    Pozostałe jakieś 170, nie było innej potrzeby po prostu.

    > Loga z gps masz ?

    Niby po co miałbym coś takiego przechowywać?

  • 50. Data: 2014-06-16 20:45:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup

    >Nie wiem, nie sprawdzam, zresztą w środku przeważnie wypada nocleg w
    >Niemczech. ;-)
    >Zresztą tylko 2 razy jechałem w okolicach 200.
    >Pozostałe jakieś 170, nie było innej potrzeby po prostu.

    A o ktorej byl zjazd na nocleg ?
    Bo ze w nocy jest wieksza szansa na pojechanie 200 po Nimczech to nie
    przecze.

    >Niby po co miałbym coś takiego przechowywać?

    Zeby teraz nie pisac "nie wiem, nie sprawdzalem" :-)

    J.