  • 31. Data: 2014-06-15 10:40:12
    Temat: Re: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 15 Jun 2014 01:51:21 +0200, WOJO
    <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    > Subaru Legacy/Outback kombi H6 3.0 L - 245 KM powinno dać radę.
    > Czysta moc silnika, żadne turbiny - mniej problemów.
    > Jedyny mankament, to utrudniona regulacja zaworów

    H6 to ten z tymi popieprzonymi, podwójnymi szklankami ssącymi,
    gdzie regulacja polega na ich wymianie?

    (http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=13
    23800&page=55)

    RR.
    _____________
    robert rędziak xp13m na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 32. Data: 2014-06-15 12:13:21
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > H6 to ten z tymi popieprzonymi, podwójnymi szklankami ssącymi,
    > gdzie regulacja polega na ich wymianie?
    > (http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=13
    23800&page=55)
    Ani one pieprzone, ani ssące. :)
    Tak silnik ten sam. Przy gazie regulacja zaworów raz na 100 tyś przebiegu
    może być problematyczna (wyjęcie silnika i osławione szklanki).
    Jeżeli jednak zrobię 100 tyś na gazie, to na kosztach paliwa oszczędzę nie
    tylko na regulację, ale i na ... drugi samochód.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 33. Data: 2014-06-15 18:29:39
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2014 o 06:44 dddddddd <f...@e...com> pisze:

    > a ile to pali przyjmując jazdę autostradą 180-200km/h?
    > Akurat w moim przedziale cenowym Legacy się nie mieści (po wyfiltrowaniu
    > pokazują się 2szt na otomoto,

    Szybki i wściekły ... bajkopisarz :-) Gdzie ty Kolego chcesz jeździć te
    swoje 200km/h po autostradzie? ( i to na dystansie 500km :-) )
    Nie pisz mi tylko o Niemcach - bo tam odcinków, gdzie tyle możesz pojechać
    jest jak kot napłakał...

    TG

  • 34. Data: 2014-06-15 18:36:46
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2014 o 20:09 anacron <a...@a...pl> pisze:

    > Nowoczesne diesle nie są już niskoobrotowe. W instrukcji mojego piszą,
    > że należy go utrzymywać pomiędzy 2 a 4krpm.

    W instrukcji mojego HDI piszą aby zmieniać biegi w okolicach 1,8krpm. Max
    moment ma przy 2krpm, max moc przy 3,75krpm.
    Automat i tak wie lepiej i zmienia biegi przy 1,2-1,5krpm.

    TG

  • 35. Data: 2014-06-15 20:14:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    .

> [...]
    > swoje 200km/h po autostradzie? ( i to na dystansie 500km :-) )
    > Nie pisz mi tylko o Niemcach - bo tam odcinków, gdzie tyle możesz pojechać

    Jasne.
    Jakoś rok temu musiałem się pospieszyć w drodze na wakacje i przez połowę
    Niemiec dało radę przejechać ze zbliżoną prędkością.
    Miałem szczęście? ;-)

  • 36. Data: 2014-06-15 21:00:14
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2014 o 20:14 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Jasne.
    > Jakoś rok temu musiałem się pospieszyć w drodze na wakacje i przez
    > połowę Niemiec dało radę przejechać ze zbliżoną prędkością.
    > Miałem szczęście? ;-)

    Wyjątkowe, ja kiedy tam nie jadę to stoję w korkach albo jadę 70-80/80 bo
    remont i zwężka do 2,2m na pas.
    Jechałem niedawno do Paryża (A9,A5,A4 itp) i najmniejszą średnią miałem w
    Niemczech. Były odcinki gdzie się dało pojechać 150+ przez 30 - 50 km -
    ale było ich tylko kilka.
    Gdu jadę na południe A9 do Monachium jest jeszcze gorzej - jest może na
    całej trasie ze 100km gdzie można jechać "ile fabryka dała". Gdy jadę do
    Hiszpanii największe korki i najmniejszą średnią mam na A5 A6 niemieckiej
    (mimo, że w ES jest max 130km/h).
    Dlatego uważam, że jeśli ktoś szuka auta, które pali najmniej przy 200km/h
    - to jest takim bajopisarzem-gawędziażem. Z całej trasy 500-1000km zrobi
    może z 50-100km z tą prędkością (na większą warunki nie pozwolą).

    TG

  • 37. Data: 2014-06-15 22:03:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > 00km/h - to jest takim bajopisarzem-gawędziażem. Z całej trasy 500-1000km
    > zrobi może z 50-100km z tą prędkością (na większą warunki nie pozwolą).

    Tłumaczę Ci, że ja zrobiłem kilka razy więcej, a Ty swoje.
    Zawsze wiesz lepiej?

  • 38. Data: 2014-06-15 22:14:18
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-06-15 22:03, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Tłumaczę Ci, że ja zrobiłem kilka razy więcej, a Ty swoje.
    > Zawsze wiesz lepiej?

    Ale wiesz - zrobiłeś to raz. Więc może akurat miałeś szczęście, leciałeś
    świeżo wyremontowanym odcinkiem, w niemieckiej tv była transmisja
    ważnego meczu/wydarzenia i 9/10 narodu siedziało na kanapach...

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 39. Data: 2014-06-15 22:15:25
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2014 o 22:03 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Tłumaczę Ci, że ja zrobiłem kilka razy więcej, a Ty swoje.
    > Zawsze wiesz lepiej?

    Gdzież bym śmiał :-) ale na 5 lub 6 tras przez Niemcy w tym roku zawsze
    mam pecha?
    Za 3 tygodnie znowu jadę w dłuższą trasę na południe (ponad 3kkm) -
    specjalnnie dla Ciebie zapiszę średnie z PL, DE, FR i ES :-)

    TG

  • 40. Data: 2014-06-15 23:54:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:lnkuqm$bd3$...@n...dialog.net.pl...

    > Ale wiesz - zrobiłeś to raz.

    Nie, zrobiłem to wiele razy.
    I zawsze na dystansie DALEKO dłuższym niż jego 100 km.

    Fakt - raz się naciąłem, gdy wyjechałem do Francji 1 sierpnia, wtedy więcej
    sie stało niż jechało i tak przez całe Niemcy.