  • 11. Data: 2014-09-26 10:13:41
    Temat: Re: Komóra wpadła do zlewu i jest problem
    Od: "PcmOl" <...@...com>

    > Jak uruchomisz albo kupisz nowa to radzę traktować telefon jako urządzenie do
    > komunikowania się z innymi a nie jak fetysz. Telefonu nie trzeba mieć w
    > sraczu, na rancie wanny w czasie zażywania kąpieli itp. Jak ktoś ma sprawę to

    No to też z kieszeni wyciągać się nie chce... a przy opuszczaniu portek nieraz
    wypada.

  • 12. Data: 2014-09-26 11:36:53
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ale Ci media nasrały do łba...

    Tak Cie wychowano, ze sie tak odzywasz?

    > Zrób ze sobą to, co stało się z moją
    > komórą. Czyli weź chłodny prysznic

    Ja po prysznicu dzialam w przeciwienstwie do Twojej komorki;-)

    > i podaj tego przykłady (trudności
    > wykopu ruskiej armii).

    Afganistan, Czeczenia, Gruzja, co tu daleko szukac: Polska 1939-1993

    > A jak już je znajdziesz, to popatrz na to z
    > perspektywy konferencji Jałtańskiej. Tam nasi "sojusznicy" pokazali
    > kim są naprawdę.

    Nigdy nie twierdzilem inaczej

    > Policz se wojenki robione przez usa od zakończenia
    > 2WŚ.

    Nie zlicze, ale zwykle dostawali lomot i spieprzali w podskokach.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 13. Data: 2014-09-26 11:54:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Sep 2014 12:03:05 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > Suszenie trwało nockę.

    Za krótko. Suszarki (czy innego ciepłego nawiewu) użyłeś? Rozkawałkowałeś
    ustrojstwo do suszenia?
    --
    Jacek

  • 14. Data: 2014-09-26 15:45:10
    Od: s...@g...com

    użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    ciap.
    > ustrojstwo do suszenia?

    http://3.bp.blogspot.com/_K6v5ejfZY9c/TNAu_I5F7nI/AA
    AAAAAAAvs/NUmOqmlp98o/s1600/sim+solution.jpg

    Co to po lewej u gory? Kondensator czy bateria?

  • 15. Data: 2014-09-26 16:40:57
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-09-26 00:31, s...@g...com pisze:
> [...]
    nast�pnie osuszeniu. Ale to mog� zrobi� dopiero jutro. Co o tym s�dzisz?

    > Hmmmm... Dlaczego?

    > Ale Ci media nasrały do łba... Zrób ze sobą to, co stało się z moją komórą. Czyli
    weź chłodny prysznic i podaj tego przykłady (trudności wykopu ruskiej armii).A jak
    już je znajdziesz, to popatrz na to z perspektywy konferencji Jałtańskiej. Tam nasi
    "sojusznicy" pokazali kim są naprawdę. Policz se wojenki robione przez usa od
    zakończenia 2WŚ.

    Mózgownica wam zwapniała towarzyszu i nie kojarzycie?

    JK

  • 16. Data: 2014-09-26 16:42:14
    Od: JK <j...@i...pl>

    Witajcie w mojej kuchni! :-/

  • 17. Data: 2014-09-26 17:36:08
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    s...@g...com pisze:
    > użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
    >
    > ciap.
    >>

    > http://3.bp.blogspot.com/_K6v5ejfZY9c/TNAu_I5F7nI/AA
    AAAAAAAvs/NUmOqmlp98o/s1600/sim+solution.jpg

    > Co to po lewej u gory? Kondensator czy bateria?

    Bateria podtrzymania zegara.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 18. Data: 2014-09-26 19:54:34
    Od: s...@g...com

    użytkownik AlexY napisał:

    > Bateria podtrzymania zegara.

    Czyli jest mala mozliwosc wytrawienia sciezek i dziwnych objawow.

  • 19. Data: 2014-09-26 20:01:45
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    s...@g...com pisze:
    > Czyli jest mala mozliwosc wytrawienia sciezek i dziwnych objawow.

    Teoretycznie tak, w praktyce sama bateria koroduje, bardzo rzadko coś w
    jej sąsiedztwie.

  • 20. Data: 2014-09-26 22:52:28
    Od: s...@g...com

    użytkownik AlexY napisał:

    > Teoretycznie tak, w praktyce sama bateria koroduje, bardzo rzadko coś w
    >
    > jej sąsiedztwie.

    Obudowa jest raczej kwasoodporna, wytrawiane sa polaczenia na styku
    pad-lutowie-element. A jak elektroliza skonczy sie na styku, to
    idzie dalej minimalnie pod soldermaske . Tyle z moich obserwacji.