  • 131. Data: 2009-06-16 12:37:29
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: Jacek Kauch <j...@o...eu>

    On 09-06-16 13:12, in article s...@e...rdc.pl,
    "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> wrote:

    > Oczywiście, wyjazdy w "wychowanie wyniesione z domu" to nie adpersony.
    > Skądże.
    Owszem, ja temu nie zaprzeczam bo bardzo sumiennie sobie na nie
    zapracowałeś. "wyjazdy" są stosowną uwagą w stronę Twojego wychowania - tak
    jak i zwracanie się do Ciebie z dużej litery nie musi być przejawem
    szacunku.

    > (BTW, weź wreszcie ustaw sobie słownik w tym swoim komputerze, jaki by
    > on nie był)

    A fakt, był wyłączony a szybkie pisanie przynosi złe efekty. Już poprawione.
    Dziękuję za zwrócenie uwagi. :-)

    > I podobnie będzie z interfejsem TV,

    No proszę Cię, znów dajesz wyraz swojej niekompetencji. Wystarczyło
    poprzednio kliknąć... Oto drugi z podanych wcześniej odnośników:
    http://www.miglia.com/
    ... dla ułatwienia:
    http://www.miglia3.com/tvmaxplus/

    > sensowną kartą dźwiękową itepe
    > itede. Jasne.

    # Combined optical digital audio input/audio line in (minijack)
    # Combined optical digital audio output/headphone out (minijack)

    ... reszta zależy od wzmacniacza i głośników.

    > Przy narzędziu? Nisko.

    hola, hola. Mówimy o komputerze dla prezesa gdzie jednym z podstawowych
    postawionych warunków jest "robienie wrażenia".

    > No, zwłaszcza jak zsumujesz to "nieocenione".

    A merytorycznie potrafisz? Czy już nie ta liga?

    > To po co było je przytaczać?

    By wykazać absurdalność Twojej argumentacji. Co było do okazania i sam mi w
    tym skutecznie pomogłeś.

    > Znaczy, musi mi się podobać, czy co? Dla mnie MacPro jest po prostu
    > okropny z wyglądu. I co, zabronisz mi?

    Nie, nie mam zamiaru. Masz bezwzględne prawo do oceny tego co Ci się podoba
    a co nie. Jednak sposób w jaki piszesz i argumentujesz jest po prostu
    prostacki. Niestety, ze względu na dający się zauważyć brak umiejętności
    cytowania wypowiedzi adwersarza, gubisz się w temacie dyskusji odnosząc się
    do chaotycznie wyrwanych z kontekstu sformułowań. Zatracasz wątek i brniesz
    ślepo wierząc w słuszność swoich argumentów. To smutne zjawisko.

    > Nie stwierdzono. Na razie delikatnie pobredzasz.

    Czy uważasz, że jeżeli określił bym Twoją postawę jako chamską* to byłoby
    zbyt powściągliwie czy akurat?

    Mimo wszystko pozdrawiam życząc miłego dnia i szerszego spojrzenia na
    otoczenie.

    * za wikipedią:
    [...] chamem określa się człowieka źle wychowanego, gbura, prostaka.

    --
    Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.

  • 132. Data: 2009-06-16 13:07:14
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jacek Kauch"
> [...]
    >zapracowałeś. "wyjazdy" są stosowną uwagą w stronę Twojego wychowania - tak
    >jak i zwracanie się do Ciebie z dużej litery nie musi być przejawem

    Jak oczekiwałeś poklepywania po główce, to źle trafiłeś.
    Ani razu IIRC nie odniosłem się do Twojej osoby. W przeciwieństwie do
    Ciebie. A to, że jasno piszę, że piszesz brednie, to inna sprawa.

    >No proszę Cię, znów dajesz wyraz swojej niekompetencji. Wystarczyło
    >poprzednio kliknąć... Oto drugi z podanych wcześniej odnośników:
> [...]

    I co, to nie potrzebuje kabli? Telepatycznie się łączy? (BTW, jakoś ten
    minimak robi się coraz mniej "mini").

    ># Combined optical digital audio input/audio line in (minijack)
    ># Combined optical digital audio output/headphone out (minijack)
    >
    >... reszta zależy od wzmacniacza i głośników.

    Czyścisz mi monitor.

    >hola, hola. Mówimy o komputerze dla prezesa gdzie jednym z podstawowych
    >postawionych warunków jest "robienie wrażenia".

    Nie. Mówimy o bardzo różnych sprawach. (BTW, estetyka maków jakoś
    wybitnie nie pasuje mi do zwrotu "robienie wrażenia").

    >A merytorycznie potrafisz? Czy już nie ta liga?

    Zgadnij kto zaczął sumować "nieocenienia". (a potem szybciutko wyciął
    z cytatów, żeby nie było widać).

    >By wykazać absurdalność Twojej argumentacji.

    Której? Że za te same pieniądze można mieć wydajniejszy sprzęt?

> [...]
    >a co nie. Jednak sposób w jaki piszesz i argumentujesz jest po prostu
    >prostacki. Niestety, ze względu na dający się zauważyć brak umiejętności

    Powiedział ten, kto wycina cały kontekst, żeby przypadkiem nie wyszło,
    że żądasz ode mnie "merytorycznego wsparcia" na gust. Sorry, ikejkowski
    kosz na papiery pozostanie ikejkowskim koszem na papiery, ile byś się
    nie spinał.

    >Czy uważasz, że jeżeli określił bym Twoją postawę jako chamską* to byłoby
    >zbyt powściągliwie czy akurat?

    Powiedziałbym, że nie interesuje mnie Twoja opinia w tym temacie.
    W kwestii merytorycznej wciąż pobredzasz. Mak to zwykły przepłacony
    pecet z systemem operacyjnym, który może się podobać, ale ogranicza.
    I tyle. Nie ma się czym podniecać.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Dziękuję, wolę sobie trochę pouderzać
    \ K...@e...eu.org / tłuczkiem do kartofli po palcach, przyjem-

  • 133. Data: 2009-06-16 15:40:56
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > co dalej nie zmienia faktu ze apple to sprzet drogi, i oczywiscie jako
    > sprzet drogi jest jakostam wydajny, nawet po latach nie starzeje sie
    > moralnie tak bardzo jak sprzet z najtanszych podzepolow

    drogi to on jest u nas w polsce:)
    swego czasu byl dwa razy drozszy u nas niz w USA a apple mial nasz rynek
    gleboooko w powazaniu.

    znam przypadek gdzie spora firma IT chciala sie stac dystrubutorem i
    serwisantem appla na rynek polski(ogolnie full serwis od zalozenia sieci
    dystrybucji i serwisowania az na reklamach konczac)
    apple potraktowal nasz rynek jako trzeci swiat i powiedzial ze nie jest
    zainteresowany wchodzeniem do polski az tak oficjalnie.

    jak by ceny zeszly to apple stal by sie o wiele bardziej popularny wsrod
    osob ktore lubia jakis nietypowy wyglad sprzetu i poprostu chca miec prosty
    sprzet do "prostej" pracy. taki sprzet co wlaczysz i mozesz sobie przyjemnie
    pracowac na podstawowych narzedziach.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 134. Data: 2009-06-16 15:44:25
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > powiedz mi, zatem, dlaczego najwieksze agencje reklamowe na swiecie
    > jada na makowkach, a nie na windowsach?

    od wieeelu wielu lat apple mial bardzo silna pozycje wszedzie gdzie
    zajmowana sie w jaki kolwiek sposob obrobka grafiki(ogolnie mowiac)
    odkad pamietam moje przygody z PC zawsze gdzies bedac w jakiejs drukarni czy
    redakcji widzialo sie sprzet appla(nie jako jedyny oczywiscie, ale appla
    sprzet musial byc bo 99% agencji, redakcji i drukarni pracowalo na tym
    sprzecie)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 135. Data: 2009-06-16 21:23:01
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    Mariusz Kruk pisze:

> [...]
    > W kwestii merytorycznej wciąż pobredzasz. Mak to zwykły przepłacony
    > pecet z systemem operacyjnym, który może się podobać, ale ogranicza.
    'argumentacja' makowców wygląda mniej więcej tak:
    >Są niewspółmiernie drogie do możliwości.
    Nic nikomu do tego, ile wydajemy na komputer, nie zaglądać mi do kieszeni.

    >Średnio można je rozbudować o lepszą kartę muzyczną, graficzną, TV itp.
    Ależ lepsza grafika nie jest nikomu potrzebna, muzyczna też, a TV to
    sobie można po USB podłączyć.

    >Nie ma odpowiedniej bazy oprogramowania.
    Ależ jest, na przykład do księgowości jest całkiem sporo. Chuj, że do
    księgowości w stanach, nie w PL.

    >Chcę używać softu windowsowego
    Możesz uruchomić wbudowaną emulację windowsa od którejśtam wersji OSX. I
    znów, chuj, że DX się emuluje z masakrycznie niską wydajnością.

    itp itd.

    MAC to zwykły przepłacony pecet z systemem operacyjnym, ale trzeba dodać
    'mający fanatycznych wyznawców'. Z applowcem nie pogadasz, on zawsze wie
    lepiej. IPhone nie wyśle MMSa? Wcale MMSów nie potrzebujesz. I tak
    dalej. I tak do usranej śmierci.

  • 136. Data: 2009-06-17 13:56:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mariusz Kruk wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jacek Kauch"
    >
    > Nie żartuj. Co to ma wspólnego z polską księgowością?

    jak cie stać na maka to cie stac na SAPa :)

  • 137. Data: 2009-06-25 06:56:33
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 13 Jun 2009 13:35:31 -0400,
    rs <n...@n...spam.pl> screamed:

    > poprzednio rozumiem, ze jeszcze zaspany, teraz musi juz troche
    > nastukany. sobota. nie dziwi.
    > po co mialbym kupiwac oracle na maca? na co mi to? a jak tobie dziala
    > mocno srednio, to uderzaj do producenta oprogramowania z zazaleniami.
    > ja ci nic nie pomoge.
    > jak zona|dziewczyna|partner cie rzzuci, dla kogos kto, akurat ma
    > makowke, to tez bedziesz narzekal, ze to wina apple'a? <rs>

    To ja może jak krowie na rowie. Pominę przy tym powyższy bełkot.
    Gdzie kupiłeś iWyrocznię?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 08:55:38 user up 12114 days, 20:50, 1 user, load average: 0.02, 0.10, 0.77 ]

    The Internet is a gateway to get on the net. -- Bob Dole

  • 138. Data: 2009-06-25 13:04:10
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 25 Jun 2009 08:56:33 +0200, "Artur M. Piwko"
    <m...@b...pl> wrote:

    >In the darkest hour on Sat, 13 Jun 2009 13:35:31 -0400,
    >rs <n...@n...spam.pl> screamed:

    >To ja może jak krowie na rowie. Pominę przy tym powyższy bełkot.

    no to trzeba bylo od razu mowic, ze pastuch jestes. mialbym na to
    wzglad przy odpowiadaniu. <rs>