  • 71. Data: 2019-11-15 17:01:06
    Temat: Re: Koniec balu panno Lalu?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.11.2019 o 08:57, J.F. pisze:

    > No coz kiedys w wesolym miasteczku zrobilismy eksperyment -
    > kufelek, strzelnica, kufelek, strzelnica ... po jednym piwie to nie ma
    > co gadac, fachowcy twierdza nawet, ze pomaga.

    W colina makreja to najlepsze czasu po drugim piwie;)

    Ale tak na poważnie - Na kasprowicza (tej krzyzującej się ze słynnym
    skoratesem) kręcili kiedyś jakiś odcinek o bezpieczenj jeździe
    (korzystając z tego, że nie była otwarta. Zakładali alkogogle "pół
    promija" i dawaj śledzić węża. Mój instruktor od jazdy twierdził, że
    brał udział w tym przedsiewzięciu i zrobili potem pól litra na dwóch i
    poszło im o wiele lepiej niż w tych goglach. Może i zmyślał, ale kto
    przymierzał te gogle na festynach to wie jak przeginka - ludzie się
    przewracają na półpromilowych - zna ktoś kogo kto po dwóch piwach nie
    jest w stanie na nogach ustać?

    --
    Shrek

  • 72. Data: 2019-11-15 17:14:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]

    >kto przymierzał te gogle na festynach to wie jak przeginka - ludzie
    >się przewracają na półpromilowych - zna ktoś kogo kto po dwóch piwach

    Ale swoja droga ciekawy wynalazek te alkogogle.
    Na oczy zakladasz, a rownowage tracisz :-)

    J.

  • 73. Data: 2019-11-15 21:52:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.11.2019 o 17:14, J.F. pisze:

    > Ale swoja droga ciekawy wynalazek te alkogogle.
    > Na oczy zakladasz, a rownowage tracisz :-)

    Jakby piwo z pół promila tak z nóg zwalało...

    --
    Shrek

  • 74. Data: 2019-11-17 20:15:09
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Po co mnie odpowiadasz. Pytającego odeslalem na bambus bo mnie sprawa jezdzenia na
    promilach i koksie raczej nie dotyczy. W sumie ciekawe informacje dales. Wynika z
    nich ze jezdzacy nie swoimi pojazdami nie są bezkarni jeśli grozi konfiskata. Państwu
    nie jest obojętne czy zarekwiruje samochód i bedzie sie bujalo zeby go sprzedać czy
    ściągnie równowartość w gotowce nawet jak by w ratach miało dostawac.

    Pojawia się pytanie, dlaczego pozbywają się strucli a nie wykorzystują
    na takie okazje?

  • 75. Data: 2019-11-17 23:29:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Rekwiruja taki co w nim zlapali a nie taki co za kurnik robi. Konfiskata jest na
    miejscu.