  • 151. Data: 2015-05-07 15:57:47
    Temat: Re: Kontrola trzeżwości
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-07 10:00, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Ale większym problemem nie jest chyba "przebywanie na jezdni", lecz
    > wtargnięcie.

    Jak nie ma chodnika, to pieszy porusza się tak samo jak rowerzysta -
    poboczem/jezdnią (tylko z drugiej strony jezdni). A jak jest chodnik -
    podziękuj pomysłodawcom tłumaczenia rowerzystom, że bezpieczeństwo czyha
    na nich na jezdni;) Za komuny problemu nie było - jak ktoś napruty, to
    jechał chodnikiem. Jak przeginał, to mu wentylki wykręcali. A podobno to
    socjalizm specjalizował się w walce z problemami nieistniejącymi gdzie
    indziej...

    > Z przypadków znanych z drugiej ręki (od znanego mi kierowcy, któremu
    > to się przydarzyło) - pijany pieszy zatoczył się na jezdnię z chodnika.
    > Wcale nie musi łazić po jezdni, żeby na jezdni to zagrożenie spowodować.

    Ano. Z punktu widzenia bezpieczeństwa pijanemu rowerzyście znacznie
    bliżej do pijanego pieszego niż kierowcy. Więc i podobnie powinien być
    traktowany przez prawo. O "pijanych" znaczy po piwku nie warto w ogole
    gadać...

    Shrek.

  • 152. Data: 2015-05-07 17:18:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    .0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > ROTFL
    > Rowerzysta po piwku wrzucający sie w amoku na Cavallinową maskę

    Nie te - tylko Twoje pierdzielenie w kółko o bezpieczeństwie w każdym poście
    i wątku.
    Rozumianym jako statystyka wypadków.

    Ja powiem tam - mam ją głęboko gdzieś, dużo lepiej po zwykłych drogach
    jeździło się gdy wypadków było więcej (lata 90-te), niż teraz, gdy niby jest
    ich mniej, a przynajmniej są mniej śmiertelne.
    Więc nie dość że nie jest to główne kryterium oceny czegokolwiek, to jeszcze
    wychodzi, że funta kłaków nie warte kryterium.
    Więc bądź łaskaw nie używać takich słów w dyskusjach ze mną.

  • 153. Data: 2015-05-07 17:19:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    .0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Istotniejsze jest dla ciebie głoszenie fobi o pijanych rowerzystach

    Niż spełnianie pobożnych życzeń pijusów, którym zachce się chlać i jechać.
    Tak - wszystko jest ważniejsze od takich Twoich życzeń.

  • 154. Data: 2015-05-07 17:23:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1505071132330.3328@quad..
    .

    > Moment.
    > Mniej przejmujesz się rzeczami, które NAPRAWDĘ zachodzą często, czyli
    > np. tym, że w razie czyjegoś błędu własna prędkość znacząco pogłębia
    > skutki wypadku, niż czymś co - nie w wyniku gdybania, lecz twardych
    > faktów - ma znacznie mniejsze prawdopodobieństwo przydarzenia się
    > (również każdemu z nas)?

    Oczywiście.
    Wypadki się zdarzają i przyjmuję tą świadomość z dobrodziejstwem inwentarza.
    Pijanych nie toleruję na drodze w żadnej postaci.
    Jakoś do tej pory żaden zbyt szybki we mnie nie wjechał, a pijus jak
    najbardziej.

    Więc statystyka wisi mi i powiewa w tym przypadku.

    > Inaczej - co się wobec tego liczy w "bezpieczeństwie",

    To, żebym nie musiał nawet omijać pijusa na drodze, a nie fakt ilu z nich
    uda się komuś ominąć, a ilu nie.
    Już nie mówiąc o tym, że samo bezpieczeństwo rozumiane przez ilość wypadków
    nie ma dla mnie wielkiego znaczenia.

  • 155. Data: 2015-05-07 17:56:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Niż spełnianie pobożnych życzeń pijusów, którym zachce się chlać i
    > jechać. Tak - wszystko jest ważniejsze od takich Twoich życzeń.

    No przeciez mówiłem ze fobia - wszedzie pijusy, zataczajacy sie rowerzysci,
    rzucajacy sie na Twoja maske bo musza pic...
    Troche jakbys był z pisu - oni wszedzie widza spiski, ty wszedzie widzisz
    chorobe alkoholową.
    A zimne piwko jest po prostu smaczne. Bez dopisywania ideologi.

  • 156. Data: 2015-05-07 18:49:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Jeżeli po piwku to i samochodem

    Przeczytaj pincet postów zawierających argumentacje, odnies sie do niej a
    nie wypisuj w połowie dyskusji tezy z pierwszego posta jak jakis połgłówek.
    ---
    Synek, ja od początku mówię Ci o co chodzi więc słuchaj a nie nawijaj swoje
    pierdoły

  • 157. Data: 2015-05-07 18:51:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >Czyli kontrole na chuch?

    Na chuch nie, bo chuch moze byc dowolny.

    >Czy na chodzenie po linii prostej, jak w jusejej? ;)

    No wlasnie tak.
    Albo przenosne stanowisko badan psychotechnicznych - zaliczy, moze
    jechac dalej :-)
    ---
    Co dokładnie miałoby być przedmiotem tych badań ?

  • 158. Data: 2015-05-07 18:53:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "masti"

    > Czyli kontrole na chuch? Czy na chodzenie po linii prostej, jak w
    > jusejej? ;)

    to chodzenie ma większy sens niż alkomat. Bo wykrywa niezdolność do
    jazdy a nie stan nawalenia.
    ---
    Jak ? MZ wykrywa zdolność do chodzenia. Dla pieszego ewentualnie kierownika
    dwukołowca.

  • 159. Data: 2015-05-07 19:03:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No przeciez mówiłem ze fobia - wszedzie pijusy, zataczajacy sie
    > rowerzysci,
    > rzucajacy sie na Twoja maske bo musza pic...

    Wszędzie nie.
    Tylko wśród obrońców pijusów.
    Nikt normalny, który pić nie musi, nie będzie bronił pijusa na drodze.

  • 160. Data: 2015-05-07 19:45:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Wszędzie nie.
    > Tylko wśród obrońców pijusów.
    > Nikt normalny, który pić nie musi, nie będzie bronił pijusa na drodze.

    Fobie nie pozwalają ci konstruktywnie porozmawiać na temat.
    A skoro nie interesuje cie realne niebezpieczenstwo a tylko to co ci
    przeszkadza BO TAK to własciwie nie widze sensu dyskutowac. Bo to
    rzeczywiście dwa różne tematy.