  • 111. Data: 2010-11-23 22:11:23
    Temat: Re: Konwersja halogenów do HID
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Przembo

    > Nie zdziwiłbym się jakby stare BMW z nowymi sprawnymi lampami świeciło o
    > wiele lepiej niż ta Ave, nawet takie piedoły jak powierzchnia szkła
    > prostopadła do strumienia świetlnego ma jakieś znaczenie, strumień nie
    > musi się dzielić na użyteczny i na "samooślepianie" kierowcy :)

    Jeśli to było stare Avensis to miało akurat jedne z gorszych xenonów.

    > W moim autku jedynym efektem pracy spryskiwaczy jest piana i ściekający
    > płyn, zaschniętego brudu to nie rusza. Wycieraczki choć działały,
    > spryskiwacz to lepsze samopoczucie, funkcje oczyszczania spełniają na
    > słowo honoru :)

    To znaczy tylko tyle, że masz uszkodzone lub źle zaprojektowane
    spryskiwacze. U mnie działają ok.

    --
    ignorance is bliss

  • 112. Data: 2010-11-23 22:11:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > Adaś, kopnę Cię w d... Jak mogłeś zepsuć?!!!!!

    Autokop?

    --
    ignorance is bliss

  • 113. Data: 2010-11-23 22:12:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Arbiter

    > to znaczy interfejs bia?kowy jest OEród?em sygna?ów do si?owników
    > poziomowania. Czyli kierowca ma scrolla pod rek? i kreci jak widzi
    > potrzebe obni?enia (np na podje?dzaniu pod szczyt, czy wje?dzaniu w
    > prawy zakret gdy widzi kierowce z przeciwka)

    Ty tak poważnie? Powiedz, że żartujesz...

    --
    ignorance is bliss

  • 114. Data: 2010-11-23 22:16:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pszemol

    > Przecież oślepianie nie ma związku z jasnością a raczej z profilem
    > wiązki światła. A wiązkę formuje reflektor i trochę też klosz przedni...
    > Te elementy się nie zmieniają.

    Żarty sobie robisz? ;) Reflektor odbłyśnikowy nie ma ostrej granicy
    światła i cienia, sporo światła jest rozpraszane gdzie bądź. Jeśli
    wsadzisz tam 3x mocniejsze źródło światła to tego rozproszonego też
    będzie w przybliżeniu 3x więcej.

    --
    ignorance is bliss

  • 115. Data: 2010-11-23 22:17:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pszemol

    > Zamierzam tą kwestię sprawdzić testując lampy przed jasną ścianą.

    Świetna metoda pomiarowa, gratuluję.

    --
    ignorance is bliss

  • 116. Data: 2010-11-24 00:46:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin Pszemol

    > Świetna metoda pomiarowa, gratuluję.

    Co innego proponowalbys? To nie apteka...

  • 117. Data: 2010-11-24 00:47:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
> [...]
    > światła i cienia, sporo światła jest rozpraszane gdzie bądź. Jeśli
    > wsadzisz tam 3x mocniejsze źródło światła to tego rozproszonego

    A jak posadzisz tesciowa z tylu to ile sie powiekszy ilosc rozproszonego?

  • 118. Data: 2010-11-24 02:59:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message

    > Ale można mieć barwe światła jak w xenonie :)

    Nie wiem czy światło z żarzącego się wolframu może dać taki sam
    efekt kolorystyczny jak łuk elektryczny w bańce ksenonu...

  • 119. Data: 2010-11-24 08:12:14
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:ichk9e$deq$3@news.onet.pl napisał(a):
    > "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > A jak posadzisz tesciowa z tylu to ile sie powiekszy ilosc rozproszonego?

    A czemu miało by się coś zmienić? Od tego jest regulacja, w moim autku
    reflektory świecą tak samo na pusto jak z 3ma teściowymi (chyba pow 500kg
    miałbym probelm wedle instrukcji). Fizyki nie zmienisz, przeróbka jest
    dziadowska również z powodu jaki podał "to", nie masz szans zachować norm i
    mocniejsze źródło światła wzmoże oślepianie, bez względu na to jakich
    "argumentów" uzyjesz. Poziom światła poza prawidłową wiązka zależy wprost od
    źródła światła.

    Pozdr

  • 120. Data: 2010-11-24 08:30:30
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-23 16:18:36 Pszemol

    > Swoim trollowaniem nie odstraszysz mnie od mojej decyzji :-P

    To już nie mój problem, że będziesz
    także na drodze traktowany jako troll.

    --
    Pozdor Myjk