  • 11. Data: 2010-07-15 17:01:29
    Temat: Re: Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy mało?
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i1n418$ijm$1@news.onet.pl...
    > wyszedł 60 pln / 100 km czyli 0,60 gr / km to jest to jakoś specjalnie

    Ile ta limuzyna jest warta ?
    Ile kosztuje jej szofer ?

    Co mi po 30 zł/50km, skoro szofer straci na to godzinę. Koszt szofera do
    limuzyny to 100 zł/h, chyba, ze szofer nie jest nic wart

  • 12. Data: 2010-07-15 17:04:55
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-15 15:55, Michał wrote:

    > Czy jeśli całkowity koszt przejechania 100 km po przejechaniu 50 000 km
    > wyszedł 60 pln / 100 km czyli 0,60 gr / km to jest to jakoś specjalnie
    > dużo czy nie?

    tyle to ja wydaję na samo paliwo / 100 km

  • 13. Data: 2010-07-15 17:53:56
    Temat: Re: Koszt przejechania 100 km = 60 pln du?o czy ma?o?
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 15 Jul 2010 16:38:03 +0200, Michał <m...@o...pl> wrote:

    > spalanie 13 litrów benzyny? Dość dużo... też chyba jakieś starsze auto?

    Po mieście przy 170-200KM i normalnym używaniu?

    r.
    _____________

  • 14. Data: 2010-07-15 18:31:29
    Od: Michał <m...@o...pl>

    W dniu 2010-07-15 16:50, Adam Szewczak pisze:

    > Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    a jakie auto dokładnie? Policz wszystkie koszty

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-07-15 19:28:58
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    Michał pisze:
    > Witam
    >
    > Czy jeśli całkowity koszt przejechania 100 km po przejechaniu 50 000 km
    > wyszedł 60 pln / 100 km czyli 0,60 gr / km to jest to jakoś specjalnie
    > dużo czy nie?
    > Wliczone: paliwo (LPG + benzyna), OC, utrata wartości, naprawy i części
    > (także filtry i opony)... no chyba że czegoś zapomniałem.
    >
    > Auto to BMW serii 7... 20 letnie silnik 3,5 litra.
    >

    > Pozdrawiam

    mi w accordzie '99 2.0 wychodzi wlasnie ok 60gr/km, tyle, ze robilem w
    czasie 80kkm troche wiekszych rzeczy typu wymiana silnika, audio,
    przyciemnienie szybek, nowe reflektory itp itd, ogolnie doprowadzenie do
    fajnego stanu samochodu, kolejne lata i przebieg (mam nadzieje)
    zmniejsza troche cene za km (jakos honda sie psuc nie chce, wiec raczej
    eksploatacja + jakies tam czasem naprawy, ale nie takiego rzedu jak dotad)

  • 16. Data: 2010-07-15 20:26:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Michał pisze:
> [...]
    > (także filtry i opony)... no chyba że czegoś zapomniałem.
    >
    > Auto to BMW serii 7... 20 letnie silnik 3,5 litra.

    Takie rzeczy należałoby liczyć osobno koszty stałe (czyli utrata
    wartości, ubezpieczenia itp.) i osobno koszty zależne od ilości
    przejechanych kilometrów (paliwo, naprawy, opony, przeglądy).

    Bo tak są pomieszane dane "na kilometr" z danymi "na rok" i wynik może
    wyjść cokolwiek dziwny... Np. u mnie ujemny, co przyznasz że trudno
    porównać ;)

  • 17. Data: 2010-07-15 21:09:04
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Takie rzeczy należałoby liczyć osobno koszty stałe (czyli utrata
    > wartości, ubezpieczenia itp.) i osobno koszty zależne od ilości
    > przejechanych kilometrów (paliwo, naprawy, opony, przeglądy).

    Czemu? Jedno wychodzi czy kupuje nowe 307 i nic nie dokładam czy kupuje
    stare BMW taniej i dokładam w częściach.

    > Bo tak są pomieszane dane "na kilometr" z danymi "na rok" i wynik może
    > wyjść cokolwiek dziwny... Np. u mnie ujemny, co przyznasz że trudno
    > porównać ;)

    To auto zyskuje Ci na wartości? Zabytek jakiś?

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2010-07-15 21:34:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Jul 2010 15:55:42 +0200, Michał wrote:
    >Czy jeśli całkowity koszt przejechania 100 km po przejechaniu 50 000 km
    >wyszedł 60 pln / 100 km czyli 0,60 gr / km to jest to jakoś specjalnie
    >dużo czy nie?

    Jak to kolega mowil - skoro US pozwala odliczyc 83gr, to na pewno nie
    jest mniej :-)

    >Wliczone: paliwo (LPG + benzyna), OC, utrata wartości, naprawy i części
    >(także filtry i opony)... no chyba że czegoś zapomniałem.
    >Auto to BMW serii 7... 20 letnie silnik 3,5 litra.

    LPG, duzy przebieg roczny, nie wliczasz amortyzacji...

    J.

  • 19. Data: 2010-07-15 21:35:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Jul 2010 16:38:03 +0200, Michał wrote:

    >spalanie 13 litrów benzyny? Dość dużo... też chyba jakieś starsze auto?

    Duzo ? Podziwiam opanowanie i zarzad drog w twoim miescie :-)

    J.

  • 20. Data: 2010-07-15 21:45:32
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 15.07.2010 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Jak to kolega mowil - skoro US pozwala odliczyc 83gr, to na pewno nie
    > jest mniej :-)

    > LPG, duzy przebieg roczny, nie wliczasz amortyzacji...

    Wlicza, ale ta w przypadku 20-letniego BMW 7er, wartego 2000 zł, jest
    pomijalna.
    --
    Samotnik