  • 171. Data: 2014-01-08 21:00:52
    Temat: Re: Kowboje znowu w akcji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun Y...@y...com ...

    > To jak skomentujesz moj przypadek - spory szmat czasu w przeszłości
    > jeździłem nawet nie po kieliszku, a wręcz po butelce, i co - nic nawet
    > otarcia...? I właśnie w związku z tym się pytam dlaczego niektórzy za to
    > chcieliby mi zabierać PJ, inni zamykać do kryminału, a niektórzy wręcz
    > posadzić na elektrycznym krześle. Skąd ten gniew, ta nienawiść
    > niektórych do kogoś kto nie zrobił nikomu nic złego?

    Tak ogólnie - mysle, ze warto zapoznać się z pojęciem prawdopodobieństwa.

  • 172. Data: 2014-01-08 21:22:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-08 19:53, Trybun pisze:

    > Pamiętasz przypadek red. Zientarskiego i jego kolegi, który posłuchał
    > "tatusiów " bo przestraszył się groźby ukarania i zapiął pasy, w
    > pamiętnym wypadku kiedy to spaliło się Ferrari z pasażerem ktory
    > posłuchał nakazu zapinania pasów?

    W kwestii pasów - jeżeli pamiętasz kim był/jest Sobiesław Zasada, to
    tym co napisałeś podważyłeś to, co on wielokrotnie mówił (i do czego
    się stosował), choć sam przypadkiem przeżył przy uderzeniu w skałę
    (chyba Porsche) i wypadł z pasażem z samochodu. Z całą pewnością jego
    można uznać za autorytet w zakresie bezpieczniej jazdy...

    Co do wypadku imć Zientarskiego - mało o nim wiesz, a bzdury
    produkujesz wręcz seryjnie...

  • 173. Data: 2014-01-08 22:01:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 08 Jan 2014 17:48:17 +0100 osobnik zwany jerzu napisał:

    > Powód zawsze będzie. Chociażby jeden z tych, co zacytowałeś.

    czyli jednak potwierdzasz, że mam rację. A powód można zakwestionować.
    Choćby post factum

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 174. Data: 2014-01-08 23:25:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com>

    > A w mieście kilometrowe korki, nie ma już wolnych policjantów na to żeby
    > stanęli na skrzyżowaniach i rozładowywali korki?

    Policjant na skrzyżowaniu generuje korek

  • 175. Data: 2014-01-08 23:35:57
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-01-06 19:10, Cavallino pisze:

    > PLONK

    o cholera! Teraz zrozumiałem, że jednak masz rację!

  • 176. Data: 2014-01-09 00:03:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PlaMa,

    > o cholera! Teraz zrozumiałem, że jednak masz rację!

    Po co piszesz? I tak nie przeczyta.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 177. Data: 2014-01-09 00:18:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 08 Jan 2014 21:22:51 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    > (chyba Porsche) i wypadł z pasażem z samochodu. Z całą pewnością jego
    > można uznać za autorytet w zakresie bezpieczniej jazdy...

    Zaraz zaraz ... ile samochodow rozbil ?

    J.

  • 178. Data: 2014-01-09 07:48:15
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 08 Jan 2014 19:31:33 +0100, Trybun napisał(a):

    > udzielają. Mówisz można przekraczać prędkość? - ty jesteś przestępcą bo
    > łamiesz ustalone przepisy, a czyjeś pijaństwo jest jego osobistą sprawą.

    Litości. Łamiąc przepisy ruchu drogowego o przekaraczaniu prędkości
    popełniasz wykroczenie, a nie przestępstwo. Doucz się, albo przestań
    oglądać TV.

    --
    Franc

  • 179. Data: 2014-01-09 07:55:08
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 08 Jan 2014 19:54:03 +0100, Trybun napisał(a):

    > W żadnym wypadku gdy nie ma ważnych przesłanek nie powinni ryzykować
    > zdrowiem i życiem innych ludzi. I tak właściwie to ja nie mam pretensji
    > tylko do policji, główne pretensje mam do tych którzy pozwalają im, a
    > nawet każą postępować w ten sposób.

    Człowieku pomyśl. Za chwilę zaczniesz głosic, że lekarze nie mają ważnych
    przesłanek żeby ryzykować zdrowiem i życiem innych ludzi w szpitalach
    przyjmując ciężkie przypadki na oddział - np. zakaźny. Przecież ten "nowy"
    to może zarażać śmiertelnie.
    Bredzisz.

    Poza tym nikt na szybie nie ma zamontowanego napisu z informacją:
    - jadę nawalony jak stodoła i będę uciekał przy kontroli
    - jadę ućpany i mam +1000% do życia i będę uciekał przy kontroli
    - jestem bandytą poszukiwanym listem gończym i mam broń i też będę uciekał
    przy kontroli.

    --
    Franc

  • 180. Data: 2014-01-09 09:59:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-09 00:03, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Po co piszesz? I tak nie przeczyta.

    Sprawdzał czy faktycznie nie przeczyta. :-)